AnonymBruker Skrevet 21. februar 2014 #1 Skrevet 21. februar 2014 Vi hadde et vorspiel forrige helg hvor det ble stjålet 1000 kroner fra rommet mitt, noe jeg oppdaget dagen etterpå. Det verste er at jeg kjenner alle som var der (vi var bare 8 stk), mer eller mindre godt. Er det noe vits å anmelde det? Ser for meg at politiet omtrent bare vil himle med øynene når jeg kommer i luken. Det er vel bare å fylle ut skjemaet og vente på henleggelsen i posten? Anonymous poster hash: 534be...e4e
Gjest Wei Wei Skrevet 21. februar 2014 #2 Skrevet 21. februar 2014 Jeg ville tatt det opp med alle gjester først og nevnte planen til politianmeldelse. Så skulle jeg gitt alle mitt kontonummer og ba den skyldige om å sette inn penger og (kanskje) glemme hele greia. Hva slags venner de er er jo en annen sak.
Gjest Blubbs Skrevet 21. februar 2014 #3 Skrevet 21. februar 2014 Jeg hadde en fest i leiligheten, hadde 10 inviterte og nære venner. Jeg ble frastjålet 3500 kr + bankkort, data, nettbrett, speilreflekskamera og mye mer.. Anmeldte det, men fikk beskjed samtidig på stasjonen at det ikke ville bli gjort noe særlig med det. Noen uker senere kom det brev i posten om henleggelse.
globalagogo Skrevet 22. februar 2014 #4 Skrevet 22. februar 2014 Jeg hadde en fest i leiligheten, hadde 10 inviterte og nære venner. Jeg ble frastjålet 3500 kr + bankkort, data, nettbrett, speilreflekskamera og mye mer.. Anmeldte det, men fikk beskjed samtidig på stasjonen at det ikke ville bli gjort noe særlig med det. Noen uker senere kom det brev i posten om henleggelse. :0
brunsaus123 Skrevet 22. februar 2014 #5 Skrevet 22. februar 2014 Jeg hadde en fest i leiligheten, hadde 10 inviterte og nære venner. Jeg ble frastjålet 3500 kr + bankkort, data, nettbrett, speilreflekskamera og mye mer.. Anmeldte det, men fikk beskjed samtidig på stasjonen at det ikke ville bli gjort noe særlig med det. Noen uker senere kom det brev i posten om henleggelse. Så mye for gode venner..fy faen 4
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2014 #6 Skrevet 23. februar 2014 Skriv det på tapskontoen. Ikke vil politiet gjøre noe, alle vil nekte. Blir bare styr Anonymous poster hash: 8b4aa...7b6
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2014 #7 Skrevet 23. februar 2014 politiet gidder ikke gjøre noe med det antageligvis. null bevis. men nevn det for de som var der å tru med anmeldelse, å at du skal droppe det hele om den skyldige kommer tilbake med pengene. Anonymous poster hash: e33e6...00c 1
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2014 #8 Skrevet 23. februar 2014 Derfor har jeg aldri fest hjemme hos meg. Anonymous poster hash: 04062...459
Gjest Blubbs Skrevet 24. februar 2014 #9 Skrevet 24. februar 2014 Bankkortet mitt ble til og med brukt på en online gameing site, uten at politiet rørte en muskel på å ordne opp. Forsikringen dekket deler av gjenstander, men ingen kontanter. Har enda ikke funnet ut hvem det var. En skikkelig ekkel følelse å være med venner i senere tid å vite at det er en av dem..
Gjest Blondie65 Skrevet 24. februar 2014 #10 Skrevet 24. februar 2014 Jeg ville anmeldt uansett. Og jeg ville informert alle som var der i en fellesmail om at du er frastjålet 1.000 kroner. Den som stjeler fra venner har kleptomaniske tendenser og du skal ikke se bort fra at vedkommende alt har stjålet fra andre. Jeg har opplevd det samme der det var en tyv i en større vennegjeng som stjal lenge. Ren eliminasjonsmetode gjorde at vi fant ut hvem det var (hvem var der, hvem hadde blitt frastjålet noe og hvem var på forrige tilstelning og ble frastjålet noe. Vi fersket vedkommende nesten - men da hadde vi nok til å vite hvem det var og vedkommende fikk beskjed om at vi ikke ville omgås lenger. Med drama og greier. Ble senere anmeldt for tyveri i stor skala fra arbeidsplassen sin og fikk sparken. På grunn av at vi som var ofrene til idioten snakket sammen fikk vi fjernet tyven selv om vil ikke fikk igjen tyvegodset.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå