AnonymBruker Skrevet 21. februar 2014 #1 Skrevet 21. februar 2014 Hjelp. Panikk! Oppdagen nå at jeg hadde glemt å ta synarela nesepray kl 20.00 I all panikk tok jeg en sprut i hver nesebor, altså to til sammen. Skal egentlig ta bare EN sprut i en nesebor, skal ta eggløsningssprøyten i morgen kveld. Ååå, har jeg ødelangt noe nå?? Måtte snyte meg ekstra etterpå, i all panikk da også.. Farsken altså! Utrolig hva vi må gjennomgå, heldig dere som kan få barn på naturlig måte :-) Anonymous poster hash: 66234...9fe
Gjest Jørild Skrevet 21. februar 2014 #2 Skrevet 21. februar 2014 Altså, du var åtte minutt for sen og fikk panikk? 1
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2014 #3 Skrevet 21. februar 2014 Altså, du var åtte minutt for sen og fikk panikk? Nei, en time... Anonymous poster hash: 66234...9fe
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2014 #4 Skrevet 21. februar 2014 Altså, du var åtte minutt for sen og fikk panikk? Så klokka di går en time for sent? Anonymous poster hash: a79ea...581
Gjest Jørild Skrevet 21. februar 2014 #5 Skrevet 21. februar 2014 Nei, en time... Anonymous poster hash: 66234...9fe Ok, da går klokka på innleggene dine feil. Synes det var litt rart å reagere så sterkt på åtte minutter. En time er neppe krise, men er uansett lite å gjøre med nå. Det går nok bra!
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2014 #6 Skrevet 21. februar 2014 Ok, da går klokka på innleggene dine feil. Synes det var litt rart å reagere så sterkt på åtte minutter. En time er neppe krise, men er uansett lite å gjøre med nå. Det går nok bra! Klokka stemme jo med klokkeslettet. Kanskje forskjellig fra pc til pc? Ja, går nok bra, vil jo at alt skal gå bra. Litt panikk bare :-) Anonymous poster hash: 66234...9fe
Gjest Jørild Skrevet 21. februar 2014 #7 Skrevet 21. februar 2014 Kanskje det er hos meg? Jaja, nok avsporing om klokka
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå