Gå til innhold

Finnes det folk som fortsatt leier film?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kan ikke huske å ha sett en videobutikk siden krigen, og det er mange år siden jeg leide film. Er det noen som i det hele tatt gjør det lenger?

Anonymous poster hash: f6792...cf1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg jobber på bensinstasjon og kan bekrefte at folk stadig leier film. Som regel de samme personene.

• Liker 1
Skrevet

Det er det. Vi har faktisk en videobutikk ennå her. Når jeg leier er det som regel som en slags aktivitet med date/kjæreste. Litt artigere enn å surfe gjennom filmer fra sofaen.

Anonymous poster hash: 9f4e4...571
Gjest New_Girl
Skrevet

Det er det sikkert, men jeg vet ikke av noen. Vet heller ikke av noen plass i nærheten her hvor det er mulig å leie.

Egentlig syns jeg det er litt synd. Savner å gå på videoutleiebutikken en fredagskveld å velge oss ut filmer.

• Liker 1
Skrevet

Leier på tv'n (fra tv-leverandøren). Grei måte å se film på uten å samle dem opp i hylla. Gidder heller ikke fysisk å leie film. Videoutleien her i byen er lagt ned, så det er vel tegn på at det ikke er mange som leier film lenger.

Skrevet

Det var iallefall fortsatt folk som leide filmer her frem til for ett par uker siden. Da ble videobutikken stengt, desverre.

Kommer garantert til å savne den, selv om jeg ikke har vært der på flere år :P

Anonymous poster hash: acf2c...e84
  • Liker 2
Skrevet

Leier på tv'n (fra tv-leverandøren). Grei måte å se film på uten å samle dem opp i hylla. Gidder heller ikke fysisk å leie film. Videoutleien her i byen er lagt ned, så det er vel tegn på at det ikke er mange som leier film lenger.

Jeg leier og på get boxen, men det som er teit er jo at man må betale moms i tillegg til prisen av en filmleie.. så selv om filmen man leier koster kr 39,- så er det 50 kr i moms eller noe. Teit!

Skrevet

Deichmanske bibliotek

Anonymous poster hash: 1eefb...4fa
  • Liker 2
Skrevet

Vi har enda videobutikk som jeg er innom sånn avogtil. De er også størst i området på smågodt, og åpent til kl 23, så det er mange kunder der i alle aldersgrupper.

Anonymous poster hash: 07d4b...592
  • Liker 1
Skrevet

Vi har en videobutikk rett ved kjøpesenteret, så jeg antar at folk fremdeles leier filmer. Selv er det en del år siden vi leide en film. Jeg tror den siste filmen vi leide var "An american haunting" og den kom ut i 2005....

Skrevet

Deichmanske bibliotek

Anonymous poster hash: 1eefb...4fa

Ja, på Tøyen! Og Mix-kiosken tror jeg :)

Skrevet

Det har jeg også lurt på. Synes det var så koselig å ta turen bort til videobutikken og leie film og kjøpe snop. Ble liksom så mye mer ut av det, enn å f.eks laste ned fra nettet. Artig å kunne gå å se og lese bak coveret også. Gode minner om ikke annet.

Anonymous poster hash: a53cb...800
  • Liker 1
Gjest SummerJudith
Skrevet

Jeg leier forsatt film, men sjeldent. Det er jo filmer å leie på kiosker osv.

Skrevet

Jeg leier og på get boxen, men det som er teit er jo at man må betale moms i tillegg til prisen av en filmleie.. så selv om filmen man leier koster kr 39,- så er det 50 kr i moms eller noe. Teit!

Hm?

• Liker 2
Skrevet

Alta?

Vi har enda videobutikk som jeg er innom sånn avogtil. De er også størst i området på smågodt, og åpent til kl 23, så det er mange kunder der i alle aldersgrupper.

Anonymous poster hash: 7382e...84c

Skrevet

Alta?

(Sånn skulle det være)

Anonymous poster hash: 7382e...84c

Skrevet

Jaaa?

Bibliotekene leier ut haugevis av filmer, gratis........ Ikke vits i å betale for noe man kan se gratis.

Anonymous poster hash: 28a46...22c

• Liker 2
Skrevet

Vi leier film av og til, er en videobutikk igjen her vi bor. Særlig barna synes det er kjekt å stikke å leie film til helga. Bruker og biblioteket flittig, der er det gratis å låne filmer:)

Skrevet

Nevnte vi at det er gratis å låne filmer på biblioteket?

Anonymous poster hash: 28a46...22c

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...