AnonymBruker Skrevet 21. februar 2014 #1 Skrevet 21. februar 2014 Min eksmann ringte meg, jeg svarte ikke. Han sendte en sms og påsto det var viktig. Så jeg ringte tilbake til han. Og alt det handlet om var at han etter flere måneder fortsatt ville ha meg tilbake. Han ville møte meg, noe jeg sa nei til, og jeg foreslo at han snakket over telefonen, men nei det kunne han ikke. Og når jeg sa jeg hadde bevis for noen av hans tidligere løgner, så benektet han og sa det ikke var løgner. Men det vet jeg jo at det var, for jeg var allerede flyttet ifra han. I de episodene han løy om, var jeg allerede singel og bodde alene. Og allikevel presterer han å påstå til myndigheter at vi bor sammen, lever sammen, har sex, og at han ikke vet hvorfor jeg vil skilles. Jeg fikk en kopi av dette papiret, så jeg har bevis på hans løgner. Hvorfor innbiller han seg at han kan late som om det ikke er løgn? Han vet jo at det er løgn. Jeg lever jo alene og har ikke møtt han utenom to ganger på kafe. I tillegg merket jeg i telefonsamtalen at han forsøkte å spille på min omsorg, snakket med sviktende grumsete stemme, som på slutten av samtalen hadde forandret seg til den stemmen jeg var vant til å høre. Så jeg fortalte han for ørtende gang at ekteskapet er over og at han vil ikke få meg tilbake uansett. Og jeg la på mens jeg hørte han påstå at han aldri har løyet... Jeg har ikke kontakt med han. Jeg tar ikke kontakt. Og når han ringte kjente jeg ikke igjen nummeret. Jeg måtte google det. I tillegg fikk jeg bare ubehag og vondt i magen når jeg forsto at det var han som ringte. Jeg vet altså at det er over for godt for meg. Sorgen jeg kjente for 3-5 mnd siden er begynt å avta, jeg gråter ikke som før, jeg tviler ikke på meg selv som før, og jeg har begynt å få det bedre med meg selv. Når han ringte, og sendte den sms'n så tenkte jeg også at det kunne jo være noe veldig alvorlig på gang. Men, det er fredag kveld, og dersom det hadde vært noe skikkelig alvorlig, ville han ikke tatt kontakt tidligere da? Så jeg konkluderer med at det er noe han vil ha. At det er noe som plager han, og han leter etter den enkleste utveien, å få meg til å ta omsorg for han. Igjen. Men det er for sent, han har gjort så mye stygt imot meg. Løyet, sveket, og manipulert. Jeg håper jeg aldri mer hører noe fra han. Anonymous poster hash: 261ce...aa1
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2014 #2 Skrevet 21. februar 2014 Er han fra Somalia? Anonymous poster hash: 73588...162
Gjest Chloe87 Skrevet 21. februar 2014 #3 Skrevet 21. februar 2014 Du skriver han har manipulert deg tidligere og jeg tror kanskje det er hva han prøver på igjen nå?
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2014 #4 Skrevet 21. februar 2014 Er han fra Somalia? Anonymous poster hash: 73588...162 Nei, men han er fra et land utenfor Europa. Anonymous poster hash: 261ce...aa1
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2014 #5 Skrevet 21. februar 2014 Du skriver han har manipulert deg tidligere og jeg tror kanskje det er hva han prøver på igjen nå? Det er det jeg tror han prøvde på ja. Fordi jeg tidligere i ekteskapet ble så svak når vi snakket ansikt til ansikt. Han fikk meg til å tro på mye som ikke stemte. Anonymous poster hash: 261ce...aa1
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2014 #6 Skrevet 21. februar 2014 Nei, men han er fra et land utenfor Europa. Anonymous poster hash: 261ce...aa1 Ok. Grunnen til at jeg spurte er at jeg kjenner ei dame fra Somalia som har vært litt til og fra med en mann derifra. Han nekter å bytte adresse og masse styr og bare juger. Udugelig fyr. Vær sterk og hold deg unna! Anonymous poster hash: 73588...162
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2014 #7 Skrevet 21. februar 2014 Ok. Grunnen til at jeg spurte er at jeg kjenner ei dame fra Somalia som har vært litt til og fra med en mann derifra. Han nekter å bytte adresse og masse styr og bare juger. Udugelig fyr. Vær sterk og hold deg unna! Anonymous poster hash: 73588...162 Enkelte menn er bare helt utrolig dumme. Håper det går bedre med hun du kjenner. Det går bra med meg, jeg merker stor forandring på meg selv de siste månedene. Jeg har fått sortert mange tanker og følelser, og stoler på meg selv. Og jeg tenker at min eksmann er bare utrolig dum. Anonymous poster hash: 261ce...aa1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå