AnonymBruker Skrevet 21. februar 2014 #1 Skrevet 21. februar 2014 Har forsøkt å ikke henge meg opp i det, tenkt at kjærligheten godtar en persons yrke, interesser, utseende. Det som bekymrer meg er at han har så mye fri. Hadde han hatt råd til det, hadde det vært greit, men han har ganske lav og uforutsigbar inntekt. Ved flere anledninger har han påpekt at han ikke kunne tenke seg en 8-4 jobb, med en sjef. Hans argument er at han har ett liv og at han heller vil ha fri, frihet og fleksible dager. Problemet er at han vil ha meg, men forstår ikke at noen faktisk må jobbe. En typisk dag for han: stå opp 7. Spise god frokost. Ta noen telefoner. Joggetur. Dusj og prøving av klær. Dra på et møte. Gjøre et par æren. Spise lunsj, enten hjemme eller ute. Deretter sover han en halvtime dersom han er hjemme og ser på tv. Han jobber 1-2 timer til. Og deretter tar han kvelden. I går jobbet han 2, 5 time!! Han gjør litt husarbeid. Noen dager mener han selv at han har gjort mye, men det er jo ikke mer enn en halv arbeidsdag for en hvilke som helst person. Er usikker på om jeg tåler å leve med dette. Jeg har jobbet, måket snø, kjøpt ved, laget mat og null tid til trening. Sikker på at han hadde gjort mye husarbeid om vi bodde sammen, men det at han som mann er sånn, hva får jeg ut av dette...er en smule forvirretAnonymous poster hash: 934a3...b8d
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2014 #2 Skrevet 21. februar 2014 Har forsøkt å ikke henge meg opp i det, tenkt at kjærligheten godtar en persons yrke, interesser, utseende. Det som bekymrer meg er at han har så mye fri. Hadde han hatt råd til det, hadde det vært greit, men han har ganske lav og uforutsigbar inntekt. Ved flere anledninger har han påpekt at han ikke kunne tenke seg en 8-4 jobb, med en sjef. Hans argument er at han har ett liv og at han heller vil ha fri, frihet og fleksible dager. Problemet er at han vil ha meg, men forstår ikke at noen faktisk må jobbe. En typisk dag for han: stå opp 7. Spise god frokost. Ta noen telefoner. Joggetur. Dusj og prøving av klær. Dra på et møte. Gjøre et par æren. Spise lunsj, enten hjemme eller ute. Deretter sover han en halvtime dersom han er hjemme og ser på tv. Han jobber 1-2 timer til. Og deretter tar han kvelden. I går jobbet han 2, 5 time!! Han gjør litt husarbeid. Noen dager mener han selv at han har gjort mye, men det er jo ikke mer enn en halv arbeidsdag for en hvilke som helst person. Er usikker på om jeg tåler å leve med dette. Jeg har jobbet, måket snø, kjøpt ved, laget mat og null tid til trening. Sikker på at han hadde gjort mye husarbeid om vi bodde sammen, men det at han som mann er sånn, hva får jeg ut av dette...er en smule forvirretAnonymous poster hash: 934a3...b8d Etter den beskrivelsen du gir, høres det ikke ut som han er noe å samle på. Men har du snakket med ham om dette? Kanskje han er villig til å endre seg dersom du ber ham om det? Anonymous poster hash: 6663d...525
Gjest Coolaid Skrevet 21. februar 2014 #3 Skrevet 21. februar 2014 Hva tjener han da? Det er jo veldig individuelt hva som er en dårlig eller bra lønn. Høres ut som om du er sammen med en profesjonell dagdriver .... Men inntekt er ikke alt, så lenge man klare seg og er fornøyd med det man har så gjør det ikke noe om det er lite eller mye. Men for diskusjonens skyld, hva får han utbetalt i måneden eller året?
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2014 #4 Skrevet 21. februar 2014 Vet ikke hvor mye han tjener. Alt fra 8000 til 15 000 i måneden. En sjelden gang 25000. TSAnonymous poster hash: 934a3...b8d
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2014 #5 Skrevet 21. februar 2014 Vet bare at de som lykkes med egen bedrift har jobbet veldig hardt for det. Helt utrolig hvor mye fritid han egentlig har. Han har gjeld også. Han sparer ikke, for pengene strekker ikke til. Han betaler barnebidrag, dyr mobilregning, bor gratis i 1. Etasje hos bestemoren. Har dyr bil og høye bensinutgifter, betaler strøm, er ute en del med venner. Og da er pengene borte. Tror faktisk ikke han tjener mer enn 10 000 jeg. Han har absolutt null på sparekonto.TSAnonymous poster hash: 934a3...b8d
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2014 #6 Skrevet 21. februar 2014 Problemet er jo ikke at han driver eget selskap uten noe videre til inntekt (det er helt vanlig de første årene), men at han ikke driver sitt eget selskap. Uten vilje til å legge ned 150-200% i flere år så har han ikkeno å gjøre utenfor en helt standard jobb. Antagelig kommer han om få år til å gå personlig konkurs når skattekrav og momskrav kommer på bordet. Anonymous poster hash: dfb70...2d6
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2014 #7 Skrevet 21. februar 2014 Hva slags selskap driver han? Anonymous poster hash: b522f...d46
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2014 #8 Skrevet 21. februar 2014 Jeg har aldri vært av dem som skriver "dump ham", men jeg vil jeg nok i dette tilfellet anbefale deg å styre pent unna. Når du beskriver hans livsførsel, er det veldig spesielt for en voksen mann. Han virker mer som en ung gutt i puberteten. En LAT gutt i puberteten. Anonymous poster hash: 0279d...d71
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå