Scorpina Skrevet 27. mai 2004 #1 Skrevet 27. mai 2004 ENDELIG - - - nå er nesten 8 mndr med forberedelser og planlegging over!! I kveld skal vi pynte lokalet, bandet skal rigge til musikkinstrumentene sine....ting og småtang skal kjøpes inn og diverse regninger skal betales *eeww* ......og så er det bare å håpe på godt vær!!!! Jeg har litt sånn "ut-av-meg-sjøl-følelse".....har liksom vært så opptatt med alt som skal planlegges, tilrettelegges og fikses så å faktisk tenke TANKEN på at "jeg skal faktisk gifte meg" vel, den begynner først av NÅ å synke inn!! Jeg antar at når jeg i morgen, på denne tiden, sitter i stolen til min frisør DAAA får jeg litt sommerfugler i magen GLEDER MEG!!!! Wish us luck :D
magnhild Skrevet 27. mai 2004 #2 Skrevet 27. mai 2004 Good luck!! Blir spennende å høre referat fra dagen!! Åh jeg er nok aldri så lite misunnelig!!!! Lykke lykke til og nyt dagen!!!
Saeria Skrevet 27. mai 2004 #5 Skrevet 27. mai 2004 Lykke til! Håper dere får en flott og minnerik dag! :D
Holly Hobbie Skrevet 27. mai 2004 #10 Skrevet 27. mai 2004 Ha en kjempeflott dag i morgen! Og til lykke med ekteskapet! :blomst_opp:
Wayah Skrevet 27. mai 2004 #13 Skrevet 27. mai 2004 Lykke til, håper dagen deres blir fantastisk! :dagensrose:
Katrinemor Skrevet 27. mai 2004 #19 Skrevet 27. mai 2004 Til lykke med morgendagen og gratulerer så mye. Håper på et referat snart da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå