Gjest anettka Skrevet 20. juni 2002 #21 Skrevet 20. juni 2002 Artig tema! Jeg er 29 år, 164 cm høy og akkurat passe (mamma syr kjolen min slik at den passer til akkurat meg). Litt ekstra her og der etter at jeg fikk lillenurket mitt som er snart 2 år. Har laaaaangt hår som når nesten over rumpa (skal kanskje ha det løst nedover ryggen på den store dagen, slik at det blir mitt "slør"). Gleder meg forresten til å klippe meg etter dagen for jeg har sett likedan ut i 100 år, så det blir spennende med en ny frisyre. Blågrå øyne og brunblondt hår. Blir mer og mer nervøs for dagen (blir jeg fin nok og klarer jeg å gå gjennom dagen uten å sippe hele tiden). Vi gifter oss 10. august. :oops:
jbkaarud Skrevet 21. juni 2002 #22 Skrevet 21. juni 2002 Heisan, jeg er visst den eldste her :D Jeg er 32 år, 167cm høy og 63 kg (som jeg gjerne skulle ha blitt kvitt et par av). Giftet meg med min mann den 18. mai og vi har 2 felles barn - en datter på 5 år og en sønn på 1,5 år. Håret mitt er mørk blondt med lyse striper. Øynene mine er grå-grønne. Jeg liker veldig godt å spille volleyball og spesielt beachvolley nå om sommeren. Jeg er utdannet sivilingeniør og jobber innenfor petroleumsindustrien.
Eia Skrevet 21. juni 2002 #23 Skrevet 21. juni 2002 Hei, hei. :D Jeg er 33 år, rekker akkurat å bli 34 før jeg gifter meg... og det for første gang!!! 8) Jeg er 170cm høy og går inn i str 40-42. Skulle gjerne ha tatt av endel kilo, men har det uansett bra med meg selv. Håret er mørkt og halvlangt, det skal spares frem til bryllup for jeg vil ha oppsatt hår! Blå øyne som blir svarte når jeg er sint, noe som ikke skjer så altfor ofte. Har en liten hund som kjæledegge , og det er eneste barnet. Vi gifter oss i mai 2003. Vi har ennå ikke klart å sette en bestemt dato, men det føyer seg inn i rekken av ting som vi overhodet ikke har fått satt oss inn i / avklart / bestemt i forhold til vårt bryllup. Alt blir vel som det pleier,- det meste skjer i aller siste liten.... MEN BRYLLUP BLIR DET - UANSETT!!!!
Bella* Skrevet 21. juni 2002 #24 Skrevet 21. juni 2002 Det er så morsomt å lese deres beskrivelser av dere selv! Jeg er 25 år, 167 cm og som mange andre jenter synes jeg godt jeg kunne tatt av noen kilo ... Har langt mørkeblondt hår (som garantert blir kortere etter bryllupet den 29.juni!!!!!) og grønne øyne, frisk sommerbrun farge mes masse fregner. Stort sett veldig glad og blid, men for de som kjenner personer født i værens tegn, så kan svingningene være ganske store :D -> :evil: -> :cry: ! Jeg er utdannet siviløkonom og jobbe med økonomi og regnskap. Har litt for mange interesser, og har derfor ofte problemer med å få ferdig ting jeg beynner på. Elsker å lage mat for andre; ingenting er som et stort selskap med folk som koser seg! Bella :D
Rose Skrevet 21. juni 2002 #25 Skrevet 21. juni 2002 Jeg er en 29 år gammel optimist. Er 167 cm høy, slank og har blondt, halvlangt hår og lyseblåe øyne. Har hovedfag i sosiologi (traff forloveden), og jobber som sen. konsulent i et stort konsern. Liker å lage mat, pusle med interiør, lese eller reise på fritiden.
Charly Skrevet 21. juni 2002 #26 Skrevet 21. juni 2002 Vi gifter oss om to uker! Jeg er 24 år og 168cm høy. Veier 57 kilo og trener endel. Røyker og er sammen med en astmatiker. Jeg har mellomblondt hår som jeg farger lysere og har naturlig krøller. Bruker briller og har blå/grå øyne. Inspirert av Villmo - kan jeg fortelle at jeg har 8 piercinger og to tattoveringer. Min kjære har ingen ... Vi har ingen barn, men en fugl og en hund som begge skal omplasseres. Er så glad i dyr og har derfor gitt de et godt hjem før vi har funnet noen som KAN ha dem. Vi jobber begge i Norges støreste (?) oljeselskap i forskjellige avdelinger. Lykkelig? Åååå YESSS!!!
Gjest gjest1 Skrevet 21. juni 2002 #27 Skrevet 21. juni 2002 Denne vil jeg også være med på! Jeg er 170 cm høy, med 55 kg plassert rundt omkring (altså en liten pingle). Har langt mørkt hår og blå øyne. Jeg er 24 år, noe mange vil mene er ungt til å stå brud med. Jeg er født lykkelig, og har det stort sett alltid veldig bra. Mesteparten av tiden min tilbringer jeg på lesesalen, har planer om å bli en liten finansdude. Bryllupet står 24. august. :o
Solstrålen Skrevet 21. juni 2002 #28 Skrevet 21. juni 2002 Jeg er 160 cm på strømpelesten... Kunne godt vært 10-15cm lengre!! Veier 50 kilo.. Er ikke TYNN, men SLANK.. (Liker det ordet bedre ) Håret mitt er krøllete!!, mellombrunt og halvlangt. Øynene mine er blå ytterst, mest grønne med en brun "stjerne" innerst med pupillen.. Jeg ser veldig "vanlig" eller "klassisk" ut egentlig.. Ellers er jeg oftest smilende, glad og sprudlende.. Men blir jeg først irritert eller urettferdig behandlet er ikke bjeffene mine langt unna :x Ja, det var vel meg..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå