Gå til innhold

Beskriv dere selv!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Kjenner jo igjen mange av navnene nå, men det hadde vært hyggelig å vite sånn ca. hvem dere er.

Jeg er 23 år (24 når jeg gifter meg). Har langt mellomblondt hår med lyse striper. Øyenfargen min er alt og ingenting. Blanding mellom mye; kommer ann på hva jeg har på meg. Alt fra blå/grå til brun/grønn... Jeg er 1.70m og er littegrann fyldig (ikke mye, men kunne tenke meg å ta av et par kilo...) Ellers tror jeg at jeg er blid og snill... (?) :roll:

Hvem er du???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er 29 år, har blå øyne,mørkblondt hår(farget svart under med rødt over akkurat nå)går ned til skuldrene. Er vel ca,1,67 lang og akkurat passe i vekt(synes jeg) bruker str.42-44.

sånn,det var litt om meg :D

Skrevet

Hei.

Jeg er fyller 23 om noen uker og er 24 når jeg gifter meg. Jeg er 172 cm høy og bruker str 38-40 i klær. Er fornøyd med vekta, men kunne godt tenke meg og miste et par kilo. Jeg har langt brunt hår meg rødskjær og lyse striper i. Ellers så har jeg grønne øyne. :) Sånn det er meg. Er stort sett alltid i godt humør. :D

Skrevet

Jeg er 28 år, 3 dager fra 29 når jeg gifter meg. Har brunt hår med røde striper i for tiden, halvlangt. Er 173 cm høy og bruker ca str 40 i klær, har alltid vært slank, men nå etter at jeg fikk barn nr 2 så er det blitt litt ekstra over hofter og lår, men ikke så mye at det plager meg.............stramme opp litt så blir det vel bra. Har blå øyne og jobber som kundekonsulent innen finans.

Er som oftest blid og snill tror jeg :lol:

Gifter meg med kjæresten min gjennom 12 år 31.12.2002 :P

Skrevet

Jeg er 27 år,fyller 28 om 11 dager :D Er 1,75 høy og veier for mye :cry: Har kort,lyst hår med enda lysere striper,blå-grå øyne og begynner så smått å få en frisk brunfarge. :) Er hjemmeværende med en gutt på 14mnd,og er ellers ei blid og fornøyd jente som liker å reise og kose meg med familien

Skrevet

Eg er 23 år, 1.76 cm lang. Blondt halvlangt hår, grønn blåe øyner, bruker L eller 40-42 i klær :cry: . Har gått ned 2,7 kilo på 13 dager, så nå øker selvtilliten min, gud så herlig det er å gå ned i vekt! :lol: Har en herlig sønn på snart 20 mnd.

Utdannet som omsorgsarbeider

Gifter meg på Fredag den 21 juni :D

Skrevet

Hei :roll:

Jeg er 176 cm høy, har blå øyner og mørkt hår. Jeg er snill og god med alle som er snille og gode med meg :lol:

Lang og slank i figuren. Bredskuldret og med kvinnelige former..

25 år

Skrevet

:D

Jeg er 1.80 høy, slank, har lyse-lyseblondt hår (naturlig farge), med litt fall i, ned til skuldrene og blå øyne.

Skrevet

Dette var en kjekk tråd!

Jeg er 164 cm.....Olympia vennen...du er hele 11 cm høyere enn meg jo! :P

Jeg har kort farget svart hår med intens røde striper,er opprinnelg mørkeblond,men skifter farge etter humøret :lol:

Er rimelig ALT for overvektig.... det sliter litt i henhold til den store dagen,men er i full trening og spiser sunn mat...så håper på å ta av....

etter to barn henger det gjerne en del her og der...tyngdekraften er IKKE på min side nei :evil: hehehe

Har hele 5 tatoveringer og to piercinger...er 22 år (det glemte jeg) :)

Jeg ser ikke så gal ut som jeg gjerne høres ut da....hihi

Skrevet

Jeg er 28 ( 29 i oktober) er nesten 1,60 høy, ganske rødlig i håret( farge)

noen kilo for mye, og egentlig ganske normal tror jeg..........( hehe)

Skrevet

Jeg blir 26 år til høsten.

Er 1.66 m høy og veier ca. 52 kg.

Jeg har akkurat klippet av meg det lange håret (det hadde gjort sin misjon i bryllupet ;) ) og er nå sommerkort med litt striper.

Jeg er kjent for mitt store smil og som en hissigpropp med bastante meninger som sjelden er like som andres ;)

Skrevet

Jeg er 27 år.

Er 1,60 høy og veier vel 55 kg.

Har grønne øyer, og hårfargen er nokså variabel. Vanligvis en eller annen variant av rød/brun. For tiden er den "Mahogni"

Er utdannet tekniker innen elektronikk/automasjonesfaget, men er for tiden hjemme i permisjon. Har to barn, en gutt på ca 7 mnd og ei jente på litt over to år.

Skrevet

eh..den var vanskelig.. men skal prøve

Jeg er 1,60 høy/lav, har blå/grå/grønne øyne avhengig av humør. Har mørkt lett rødlig farget hår..farger det gjerne mahognyfarget, men får vel vente til etter bryllupet med det gitt. :)

Skulle gjerne ha gått ned 3-4 kilo etter en lang stillesittende periode som jeg hadde gips på foten i vinter. Men det går seg sikkert til i løpet av sommeren. :)

Skrevet

Jeg er 24 år (25 når vi gifter oss). 167 cm og str 36. Litt langt lyst hår og blå øyne.

Skrevet

Artig å lese om dere andre ! Jeg er 27 unge år, ingen barn, gærn, liker å trene men har dog litt for mye "former " på kroppen. Har lyst halvlangt hår, blågrå-grønne (røde av ogtil) øyne og ler veldig mye.

Hvertfall veeeeeldig lykkelig !

Skrevet

Hei

Er 1,80 m høy, blondt halvlangt hår, bruker 40/42.

29 år, 30 når jeg gifter meg 5. juli 2003.

Har en sønn på 4 år.

Skrevet

Atilla her!

Jeg har lyst, kort hår, grønne øyne, er 1.65 høy og veier 54 kg.

I dag er jeg veldig trøtt (mandagsfenomen), så man kan kanskje si at jeg er B menneske. Hater å stå opp tidlig!!

Ellers er jeg snill, impulsiv, pratsom og sta. Jeg kan fort bli sint, men det går fort over også. Er løve...

Jeg er 28 år.

Skrevet

Er 30 år (huff!), 164 cm höy/lav, ca. 65 kg som fordeler seg ut i det jeg liker å kalle "timeglassfigur" (les: rester etter amming, og gamle, utrente fotballmuskler...)

Har langt rödbrunt hår med et par gylne striper rundt ansiktet, grönnbrune öyne og stoooort smil. (vanligvis...)

Huff da! Det så ikke så flott ut på papiret som jeg trodde det gjorde i speilet... :-?

Angelina

Skrevet

Eg er 23 (blir 24 om ein måned), og skal gifte meg i September. Eg er 1,55 (det står ikkje på størrelsen iallfall :) ), og kanskje nokre kg for mykje. Vi får sjå om eg klarer å gå ned litt før den store dagen. Ellers er eg lysblond og har blå auge. Eg og forloveden min har også verdens skjønneste lita jente sammen som nærmer seg to år (ho fyller år 5 dager før meg)...

Ellers så kan lese meir om meg (og familien min, og bryllupet) på sida mi; http://home.no/lindav

:wink:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...