Gå til innhold

Selge hobbyting på nett

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har fått et tilbud om å kjøpe varer, og selge på nett.

Jeg vet ikke hvor grensen går for hobby innteksmessig. For meg blir det på fritiden, da jeg har full jobb.

Finnes det noen nettside jeg evt. kan opprette, der folk kan bestille. Mener sånn at de kan legge inn antall osv.

Hadde ikke tenkt på betaling via visa osv på den siden, for jeg regner med at det er dyrt å ha dette?

Enten får de få det i oppkrav, eller de forskuddsbetaler. Oppkrav er vel folk lite villig til? Fordyrer for kunden?

Tenkte å legge meg noen kroner under det de etablerte har.

Det jeg har fått beskjed om er å ordne med tax id, er vel samme som enkeltsforetak?

Er bare noe jeg tenker på foreløpig, siden jeg vet så lite

De har flere produkter å tilby meg, så da lurer jeg på hva du savner i hobbybutikker? Også de på nett. Er det noe de ofte er utsolgt for? Noe du må kjøpe i utlandet,og lang ventetid?

Kom med innspill.

Hovedproduktet kan jeg skrive om senere, da det er forholdsvis nytt, og ikke i Norge ennå. Når det kommer,så er det noe som vil " ta av".

Anonymous poster hash: a4a0c...431
Videoannonse
Annonse
Gjest Zeitgeist
Skrevet

Har du sjekket med epla.no ?

Der kan du opprette egen "butikk".

Ønsker deg lykke til

Skrevet

Angående betalingsløsing så handler jeg ikke i nettbutikker som ikke tilbyr betaling enten via kredittkort (men kun hos etablerte, store foretak som jeg stoler på) eller paypal.

Foretrekker paypal - da slipper jeg å legge igjen mine kortopplysninger. Det er mye svindel der ute, og blir kjempeskeptisk til butikker uten paypal.

Anonymous poster hash: 607d6...5eb
Skrevet

Vet dere hva det koster med paypal? Så inne på epla, men vet ikke helt der...

Er det noen andre sider man kan lage egen nettside for salg?

Dette blir litt frem i tid, så jeg (vi) har god tid til å planlegge. Nå har jeg en som antagelig vil være med, og hun har god erfaring med salg, regnskap osv.

Er det noe dere savner her i Norge på hobbyfronten?

Anonymous poster hash: a4a0c...431

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...