AnonymBruker Skrevet 21. februar 2014 #1 Skrevet 21. februar 2014 Har i mange år brukt Kanebo sitt kompakte pudder nr.204,5. Jeg lurer på om dennne kan være litt for mørk for meg. ikke mye, men nok til at du får "maske- ansikt" med sminke. Jeg blir også veldig fort blank i ansiktet noe som gjør at det blir enda verre, samt STORE porer. Vil dette roe seg om jeg går ned en fargenyanse? Føler meg veldig rotete i ansiktet nå. Vil porestørrelsen virke mindre ved ett lysere pudder? Anonymous poster hash: be79a...7e4
FrøkenBaker Skrevet 21. februar 2014 #2 Skrevet 21. februar 2014 Jeg er ikke helt sikker, men et tips er i alle fall å sjekke at du har et matt pudder. Pudder med skimmer i får porene til å se enda større ut. Kanskje du kan få prøve i en god sminkebutikk/hudpleier der du kan få litt veiledning og se hvordan de forskjellige nyansene er. Ellers er primere (av rette sorten) ofte nok til å forbedre utseendet av porene en del.
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2014 #3 Skrevet 21. februar 2014 Jeg er ikke helt sikker, men et tips er i alle fall å sjekke at du har et matt pudder. Pudder med skimmer i får porene til å se enda større ut. Kanskje du kan få prøve i en god sminkebutikk/hudpleier der du kan få litt veiledning og se hvordan de forskjellige nyansene er. Ellers er primere (av rette sorten) ofte nok til å forbedre utseendet av porene en del. Er det mulig!!!! Løp rett inn på badet og sjekket pudderet mitt. Total finish, og ikke total finish matte!!! Tuuusen takk for tipset. imorgen er det ut å kjøpe nytt!!! Håper dette kan bli bedre:) Anonymous poster hash: 49a9c...14e
FrøkenBaker Skrevet 21. februar 2014 #4 Skrevet 21. februar 2014 Er det mulig!!!! Løp rett inn på badet og sjekket pudderet mitt. Total finish, og ikke total finish matte!!! Tuuusen takk for tipset. imorgen er det ut å kjøpe nytt!!! Håper dette kan bli bedre:) Anonymous poster hash: 49a9c...14e Så flott! Lykke til. Hvis du tenker på å skaffe en primer vil jeg anbefale Clarins instant smooth perfecting touch primer veldig sterkt. Jeg kunne ikke bruke den, pga. veldig, veldig overreaktiv hud, men så godt som ingen andre har hatt problemer med den, og den er som en drøm å ha på akkurat på de stedene der man har store porer/arr/linjer.
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2014 #5 Skrevet 21. februar 2014 Så flott! Lykke til. Hvis du tenker på å skaffe en primer vil jeg anbefale Clarins instant smooth perfecting touch primer veldig sterkt. Jeg kunne ikke bruke den, pga. veldig, veldig overreaktiv hud, men så godt som ingen andre har hatt problemer med den, og den er som en drøm å ha på akkurat på de stedene der man har store porer/arr/linjer. Tusen takk for flotte svar! Primeren skal jeg absolutt undersøke:) Tror du glo minerals pressed base kunne vært ett godt alternativ til meg? Er det mattende nok? Anonymous poster hash: 49a9c...14e
FrøkenBaker Skrevet 21. februar 2014 #6 Skrevet 21. februar 2014 Tusen takk for flotte svar! Primeren skal jeg absolutt undersøke:) Tror du glo minerals pressed base kunne vært ett godt alternativ til meg? Er det mattende nok? Anonymous poster hash: 49a9c...14e Jeg har desverre ikke noe erfaring med glo minerals puddere da jeg bruker Jane Iredale PurePressed Base. Det synes jeg så langt er et veldig godt produkt, ikke det billigste, men verdt pengene for meg. Hvis du finner et foundation-pudder du er ellers fornøyd med men ønsker en mer matt finish eller får problemer utover dagen kan du se på produkter som kun skal matte oljete hud: https://janeiredale.com/us/en/mineral-makeup/oil-control.htm Nå linker jeg til det merket jeg bruker, men de har sikkert lignende ting innenfor andre merker også. Ser forresten at de har en primer spesielt for fet hud også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå