AnonymBruker Skrevet 21. februar 2014 #1 Skrevet 21. februar 2014 Har i mange år brukt Kanebo sitt kompakte pudder nr.204,5. Jeg lurer på om dennne kan være litt for mørk for meg. ikke mye, men nok til at du får "maske- ansikt" med sminke. Jeg blir også veldig fort blank i ansiktet noe som gjør at det blir enda verre, samt STORE porer. Vil dette roe seg om jeg går ned en fargenyanse? Føler meg veldig rotete i ansiktet nå. Vil porestørrelsen virke mindre ved ett lysere pudder? Anonymous poster hash: be79a...7e4
Gjest BabyBlue Skrevet 21. februar 2014 #2 Skrevet 21. februar 2014 Pudder kan ofte fremheve linjer, porer og gi deg en maskeeffekt, bortsett fra et rent mineralpudder som skal smelte inn i huden. Kan jeg spørre hvilken kost du bruker og hvilken hudtype du har?
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2014 #3 Skrevet 21. februar 2014 Pudder kan ofte fremheve linjer, porer og gi deg en maskeeffekt, bortsett fra et rent mineralpudder som skal smelte inn i huden. Kan jeg spørre hvilken kost du bruker og hvilken hudtype du har? Jeg har nok en kombinert hudtype. Litt porer, som jeg føler blir større med det pudderet jeg nå bruker, noe uren hud på hakeparti, og føler meg jevnt over veldig oljete i ansiktet. Jeg bruker pute til å legge pudderet meg, ikke kost. Anonymous poster hash: 49a9c...14e
Gjest Nanne70 Skrevet 21. februar 2014 #4 Skrevet 21. februar 2014 Kan anbefale Chanel Poudre Universelle Libre, det passer godt til blandingshud. For øvrig er det viktig at du samtidig bruker hudpleieprodukter og evt foundation tilpasset din hudtype for å få et godt resultat.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå