AnonymBruker Skrevet 21. februar 2014 #1 Skrevet 21. februar 2014 Jeg har møtt en veldig fin, sympatisk, fin fyr som på mange måter er mye av det jeg ønsker meg. Jeg studerer i utlandet, og skal etter planen hjem til Norge i mai. Vi har vært sammen i noen uker, men jeg merker at han bruker mye tid på å bry seg om eksen sin. De slo opp pga han var utro (i seg selv en dealbreaker), og nå har han ennå ikke kommet over henne. Han sier hele tida at det er slutt, men jeg har inntrykk av at han egentlig savner henne. Det eneste jeg kan gjøre er vel å gå før jeg blir en rebound? Han snakker om fremtid og hvor lenge jeg blir værende, men det er det siste jeg tenker på nå. Anonymous poster hash: 1a54d...76f
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2014 #2 Skrevet 21. februar 2014 Her er det bare å gå videre. Anonymous poster hash: 9696e...538 2
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2014 #3 Skrevet 21. februar 2014 :o Savner eksen og var utro mot henne... Nei takk ville jeg sagt. Stoler du på at han ikke prøver å få henne tilbake nå mens du er i utlandet? Anonymous poster hash: 11487...24c 1
Betasuppe Skrevet 21. februar 2014 #4 Skrevet 21. februar 2014 En sympatisk fyr som var utro? Does not compute. 2
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2014 #5 Skrevet 21. februar 2014 b Anonymous poster hash: 1a54d...76f
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2014 #6 Skrevet 21. februar 2014 Det var et kyss, han fortalte det med en gang, og det var fordi hun ikke var spesielt hyggelig mot ham. Det har jeg sett. Vi er jo i samme land nå. Men ja, enig, neppe et catch, var bare greit å få det bekreftet av noen andre. Anonymous poster hash: 1a54d...76f
Jade Skrevet 21. februar 2014 #7 Skrevet 21. februar 2014 Gå videre. Du skal jo uansett reise fra han om noen få måneder! Du studerer, ikke ødelegg eksamen o.l. med evt. kjærlighetssorg!