AnonymBruker Skrevet 21. februar 2014 #1 Skrevet 21. februar 2014 Jeg har møtt en veldig fin, sympatisk, fin fyr som på mange måter er mye av det jeg ønsker meg. Jeg studerer i utlandet, og skal etter planen hjem til Norge i mai. Vi har vært sammen i noen uker, men jeg merker at han bruker mye tid på å bry seg om eksen sin. De slo opp pga han var utro (i seg selv en dealbreaker), og nå har han ennå ikke kommet over henne. Han sier hele tida at det er slutt, men jeg har inntrykk av at han egentlig savner henne. Det eneste jeg kan gjøre er vel å gå før jeg blir en rebound? Han snakker om fremtid og hvor lenge jeg blir værende, men det er det siste jeg tenker på nå. Anonymous poster hash: 1a54d...76f
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2014 #2 Skrevet 21. februar 2014 Her er det bare å gå videre. Anonymous poster hash: 9696e...538 2
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2014 #3 Skrevet 21. februar 2014 :o Savner eksen og var utro mot henne... Nei takk ville jeg sagt. Stoler du på at han ikke prøver å få henne tilbake nå mens du er i utlandet? Anonymous poster hash: 11487...24c 1
Betasuppe Skrevet 21. februar 2014 #4 Skrevet 21. februar 2014 En sympatisk fyr som var utro? Does not compute. 2
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2014 #5 Skrevet 21. februar 2014 b Anonymous poster hash: 1a54d...76f
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2014 #6 Skrevet 21. februar 2014 Det var et kyss, han fortalte det med en gang, og det var fordi hun ikke var spesielt hyggelig mot ham. Det har jeg sett. Vi er jo i samme land nå. Men ja, enig, neppe et catch, var bare greit å få det bekreftet av noen andre. Anonymous poster hash: 1a54d...76f
Jade Skrevet 21. februar 2014 #7 Skrevet 21. februar 2014 Gå videre. Du skal jo uansett reise fra han om noen få måneder! Du studerer, ikke ødelegg eksamen o.l. med evt. kjærlighetssorg!
Gjest Lady.In.Heels Skrevet 21. februar 2014 #8 Skrevet 21. februar 2014 Altså.. hvordan vet du han savner henne? Sier han dette? Det kan jo faktisk være at han ikke gjør det, bare angrer på at han såret henne?
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2014 #9 Skrevet 21. februar 2014 Gå videre. Du skal jo uansett reise fra han om noen få måneder! Du studerer, ikke ødelegg eksamen o.l. med evt. kjærlighetssorg! Altså.. hvordan vet du han savner henne? Sier han dette? Det kan jo faktisk være at han ikke gjør det, bare angrer på at han såret henne? Han sier det ganske rett ut. På den ene siden sier han at det er over, men han orker ikke tanken på at hun er sammen med andre. Han sier selv at hun ikke er bra for ham, men hun var hans første kjærlighet, og ja, følelsen av at han ødela forholdet påvirker nok også ting. Han sier veldig tydelig at det er over, og at han ønsker noe seriøst med meg, men jeg føler det blir feil grunnlag å bygge et forhold på. Han ønsker at jeg ikke skal dra tilbake til Norge, men å bli værende her, slik ting er nå, er i grunnen uaktuelt føler jeg. Likevel er det så bra på så mange måter. Vi har samme fremtidsdrømmer, visjoner, humor, og det fysiske så langt er veldig bra. Anonymous poster hash: 1a54d...76f
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2014 #10 Skrevet 21. februar 2014 En gang utro, alltid utro. Drit i han. Anonymous poster hash: e24bc...8d3
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2014 #11 Skrevet 21. februar 2014 En gang utro, alltid utro. Drit i han. Anonymous poster hash: e24bc...8d3 Feil, det er ikke så sort/ hvitt. Men enig i at ho burde kvitte seg med han siden han ikke er ferdig med exenAnonymous poster hash: 76082...c0e
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2014 #13 Skrevet 21. februar 2014 Du, jeg håper ikke han der er samme fyr som venninnen min og en annen søstern min kjenner har holdt på med, for da har han ikke lært stort. De studerer også i en by i utlandet, venninnen til søstern min i nabobyen, og dette var som å lese om han. Bortsett fra at han ikke er helt i kontakt med virkeligheten, kan man si, er veldig manipulerende og presset venninnen min veldig da hun ikke ville mer, skjelte henne ut etc. Søstern min kjenner alle norske i den byen og får med seg alt som skjer, og han har holdt på sånn med flere nå. Går fra den ene til den andre, men sliter med å komme over et destruktivt forhold selv om det er snart et år siden. Han sier også han var utro med bare kyss, men venner av eksen har sagt det var mye mer. Har du alvorlig sykdom i familien? Han har det mye verre, for han er ikke over eksen. Uansett sammenheng så sier jeg til deg som jeg sa til min venninne: I begynnelsen av et forhold skal det ikke være sånn. Vær klok og la han gå.Anonymous poster hash: c7ba9...c7e
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2014 #14 Skrevet 21. februar 2014 Du, jeg håper ikke han der er samme fyr som venninnen min og en annen søstern min kjenner har holdt på med, for da har han ikke lært stort. De studerer også i en by i utlandet, venninnen til søstern min i nabobyen, og dette var som å lese om han. Bortsett fra at han ikke er helt i kontakt med virkeligheten, kan man si, er veldig manipulerende og presset venninnen min veldig da hun ikke ville mer, skjelte henne ut etc. Søstern min kjenner alle norske i den byen og får med seg alt som skjer, og han har holdt på sånn med flere nå. Går fra den ene til den andre, men sliter med å komme over et destruktivt forhold selv om det er snart et år siden. Han sier også han var utro med bare kyss, men venner av eksen har sagt det var mye mer. Har du alvorlig sykdom i familien? Han har det mye verre, for han er ikke over eksen. Uansett sammenheng så sier jeg til deg som jeg sa til min venninne: I begynnelsen av et forhold skal det ikke være sånn. Vær klok og la han gå.Anonymous poster hash: c7ba9...c7e Oregon? Tror neppe det er samme fyren, han her har vært ferdig med henne i bare tre måneder. Hun har to barn, og i følge ham forsørger han dem selv om det er over. Har presset ham litt mer i kveld og detaljene kom som perler på en snor. Uansett, takk for dette innlegget, jeg gidder ikke mer av det her. Anonymous poster hash: 1a54d...76f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå