Gjest Kv84 Skrevet 21. februar 2014 #1 Skrevet 21. februar 2014 I hele dag har jeg spist en hel plate med sjokolade, den er 190 gram. Jeg har hatt det så fint idag, kjempe glad. Om jeg spiser vanlig sunn mat, salat, knekkebrød eller proteinoannekaker, så blir jeg så tung i kroppen og føler meg så deprimert og alt er kjipt. Hvorfor er det sånn, er det ikke slik at en skal føle seg nedfor når blodsukkeret stuper etter så mye sukker? 1
Gjest Runforit Skrevet 21. februar 2014 #2 Skrevet 21. februar 2014 Blir aldri trist etter å ha spist sjokolade jeg. Så lenge jeg har spist nok god og næringsrik mat så kan jeg fint unne meg sjokolade. Problemet med raske karbohydrater med sukker etc uten at jeg har spist skikkelig mat er at blodsukkeret mitt blir så svingende at jeg konstant går rundt sulten.
Pringle Skrevet 21. februar 2014 #3 Skrevet 21. februar 2014 Litt enig... jeg har spist bare sunt og har hatt skikkelig luft i magen. Jeg fikk aldri vondt i magen av sjokolade. Men jeg tror vi må se det litt på sikt. Sunn mat er bra for kropp og helse og energi.
Gjest Ketchupjenta Skrevet 21. februar 2014 #4 Skrevet 21. februar 2014 Blir aldri trist etter å ha spist sjokolade jeg. Så lenge jeg har spist nok god og næringsrik mat så kan jeg fint unne meg sjokolade. Problemet med raske karbohydrater med sukker etc uten at jeg har spist skikkelig mat er at blodsukkeret mitt blir så svingende at jeg konstant går rundt sulten. Litt enig... jeg har spist bare sunt og har hatt skikkelig luft i magen. Jeg fikk aldri vondt i magen av sjokolade. Men jeg tror vi må se det litt på sikt. Sunn mat er bra for kropp og helse og energi. Dere to dukker opp over alt! Føler snart jeg kjenner dere
Gjest Kv84 Skrevet 22. februar 2014 #5 Skrevet 22. februar 2014 I dag har jeg skikkelig dårlig humør, har ikke spist noe sjokolade. Eller kanskje gårsdagen ødelegger denne med så mye sjokolade.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå