Gå til innhold

Har kjæreste, men helt ærlig så savner jeg singellivet..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Jeg er en kvinne på 25 år. Jeg har fra jeg var 16 år vært i to seriøse forhold. Det første forholdet varte i nesten fem år før jeg brøt ut. Deretter hadde jeg en liten periode hvor jeg var singel (i underkant av ett år), før jeg fant min nåværende kjæreste.

Selv om jeg er kjempe glad i samboeren min, og vi har det godt så hender det at jeg ofte mimrer tilbake til den tiden jeg var singel. I min single periode datet jeg mye, var mye ute med venninner og nøt egentlig det livet hadde å tilby. Jeg var tilgjengelig, og hadde det veldig morsomt. ¨Dessverre¨ varte ikke denne perioden så fryktelig lenge. Jeg fant min nåværende kjæreste som jeg falt for, og gikk inn i forhold med. Jeg ser nå at jeg burde helt klart ha ventet noe lengre.

Nå begynner jeg å få litt angst. Jeg er 25 år og føler at det er mye jeg har gått glipp av, nettopp pga. jeg har vært i forhold omtrent hele ungdomstiden. Jeg er redd det en dag blir slutt mellom meg og kjæresten, når jeg er eldre. Jeg kan jo ikke akkurat ta igjen ungdomstiden som tredve åring?

Vi har kjøpt hus og det hele sammen, så det er jo ikke bare å bryte ut heller. Jeg elsker han jo også, og vil heller ikke gjøre det slutt. Problemet er bare at jeg til tider savner singellivet så sinnsykt!! Jeg husker hvor mer opptatt jeg var for å se bra ut, jeg var singel og fikk masse komplimenter. Jeg kunne omtrent velge og vrake i hvem jeg ville date osv.

En veldig spennede tid som sagt.

Noen andre som savner denne tiden? :sur:

Anonymous poster hash: f9201...c46
Videoannonse
Annonse
Gjest avocadoen
Skrevet

Skal vi bytte? Jeg har vært singel en måned og må si at jeg savner å ha en kjæreste. Jeg føler meg friere sammen med en kjæreste, og jeg er mye mer opptatt av å se bra ut når jeg har kjæreste :P Nå går jeg bare rundt i hvite bommullshipsters som ikke er så særlig sexy og håret setter jeg bare opp.. Er også blitt mye dårligere med sminka osv. Leggene er heller ikke blitt shava på ukesvis.

Det å være singel er ikke noe å trakte etter.. Komplimenter kan du da få av kjæresten din. Det betyr mye mer for meg å få kompliment fra noen som jeg er sammen med, for da vet jeg at de mener det i forhold til en som sier det bare fordi han vil komme ned i buksene på meg.

• Liker 6
Skrevet

Tror alle savner det en gang i blandt, men jeg skjønner ikke hvorfor folk nesten slutter å leve når de er i forhold. Selvfølgelig kan man ikke date og rote rundt når man har type, men hva hindrer deg i å pynte deg og gå ut med venninner? Ha det kjekt, ta i mot komplementer, og vær glad for at du skal hjem til en fantastisk kjæreste, mens de single enten skal hjem til tom seng eller klein ONS :)

• Liker 2
Skrevet

Skal vi bytte? Jeg har vært singel en måned og må si at jeg savner å ha en kjæreste. Jeg føler meg friere sammen med en kjæreste, og jeg er mye mer opptatt av å se bra ut når jeg har kjæreste :P Nå går jeg bare rundt i hvite bommullshipsters som ikke er så særlig sexy og håret setter jeg bare opp.. Er også blitt mye dårligere med sminka osv. Leggene er heller ikke blitt shava på ukesvis.

Det å være singel er ikke noe å trakte etter.. Komplimenter kan du da få av kjæresten din. Det betyr mye mer for meg å få kompliment fra noen som jeg er sammen med, for da vet jeg at de mener det i forhold til en som sier det bare fordi han vil komme ned i buksene på meg.

Vi kan godt bytte for en periode :fnise:

Jeg liker også best å ha kjæreste, men likevel syntes jeg det var gøy å være singel også. Husker jeg var medlem på datingside og fikk mange tilbud. Når jeg var ute kledde jeg meg flott, var tilgjengelig og fikk napp her og der. Husker jeg måtte sette opp en liste noe ala.

* Thomas: Pos - Flott, kjekk, intelligent. Neg: Har barn.

* Lars: God jobb, morsom, ok utseende. Neg: Røyker

Osv.

Så gikk jeg på date med en politimann, en ingeniør, hadde litt random sex mm.

Og så savner jeg den nyforelska fasen hvor det kiler i magen bare han tar hånden min, og ikke for å snakke om de første gangene man har sex med en mann man virkelig liker! :wow::biggrin::bolledeig::rodmer:

ts

Skrevet

Kan folk vær så snill slutte å misbruke ordet "elske"?

Hvis man virkelig elsker en person lengter man ikke tilbake til singellivet, men man er sjeleglad for å endelig har funnet den personen man vil være med resten av livet.

Anonymous poster hash: 214f3...72c
  • Liker 7
Skrevet

Kan folk vær så snill slutte å misbruke ordet "elske"?

Hvis man virkelig elsker en person lengter man ikke tilbake til singellivet, men man er sjeleglad for å endelig har funnet den personen man vil være med resten av livet.

Anonymous poster hash: 214f3...72c

Man kan fullt mulig savne tiden som singel, selv om man elsker partneren sin. Stikk hull på den rosa boblen du lever i :)

• Liker 2
Gjest avocadoen
Skrevet

Vi kan godt bytte for en periode :fnise:

Jeg liker også best å ha kjæreste, men likevel syntes jeg det var gøy å være singel også. Husker jeg var medlem på datingside og fikk mange tilbud. Når jeg var ute kledde jeg meg flott, var tilgjengelig og fikk napp her og der. Husker jeg måtte sette opp en liste noe ala.

* Thomas: Pos - Flott, kjekk, intelligent. Neg: Har barn.

* Lars: God jobb, morsom, ok utseende. Neg: Røyker

Osv.

Så gikk jeg på date med en politimann, en ingeniør, hadde litt random sex mm.

Og så savner jeg den nyforelska fasen hvor det kiler i magen bare han tar hånden min, og ikke for å snakke om de første gangene man har sex med en mann man virkelig liker! :wow::biggrin::bolledeig::rodmer:

ts

Hehe jo, men personlig så synes jeg ikke det er så fantastisk selv når jeg til og med blir lagt an på på wordfeud av mannfolk, men nå er jeg ikke en person som flørter og har sex med hvem som helst. Synes også sex blir bedre og bedre i forhold fordi man blir godt kjent med hverandre :) Er også best å ha sex med noen man er glad i :)

• Liker 1
Gjest Chloe87
Skrevet

Nei, uff, jeg savner ikke singel livet i det hele tatt. Ut på byen hver helg, skjønner ikke at jeg ikke ble drittlei. For å ikke snakke om hvor utallige mange drittsekker jeg møtte. Jeg ble så drittlei av å date den ene verre en den andre, drittlei av alle mannfolk ble jeg. Når jeg ser tilbake på den tiden så er jeg glad for at den er over og at jeg har funnet en så god mann! Fyll, singel liv og rør savner jeg ikke.

Skrevet

Nei, det er kjedelig og ensomt å være singel. Og jeg liker bedre å pynte meg for kjæresten enn tilfeldige folk på en bar. ;)

Skrevet

Det er lov å savne tiden når man kun hadde seg selv å tenke på.

Dette trenger ikke være en negativ ting. Som du sier, så elsker du kjæresten din.

Vær åpen om at du trenger litt "singel"-tid. Du skal ikke gjøre noe som strider mot deres prinsipper og verdier, men man kan be om forståelse for hverandres behov. Dette kan være alt i fra jenteturer, alene turer, en bytur midt i uka eller en alene kveld hjemme. Enten så funker det eller så funker det ikke. Det er det som avgjør om dere blir sammen for alltid eller ikke mener nå jeg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...