Gå til innhold

Gratis apper som funker når man ikke er tilkoblet nett?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er på jakt etter nyttige apper som funker når man er frakoblet..

Meditasjon, avspenning, kreativitet, kosthold, trening, helse.. hva som helst?

Anonymous poster hash: f0b7a...0ca
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tetris

Hvorfor skal du være frakoblet?

Skrevet

Tetris

Hvorfor skal du være frakoblet?

Fordi jeg har 1024mb pr.mnd.. Får ikke gjort all verdens tilkoblet da.

Skrevet

Om du ved vanlig bruk når over 1gb pr mnd er du veldig flink. Så lenge man ikke laster ned masse musikk mens man er på farten holder 1GB til 99% av befolkningen. Jeg har 1gb på både telefon og tablet uten at jeg går over grensen med de som blir brukt mye og ofte.

Skrevet

Om du ved vanlig bruk når over 1gb pr mnd er du veldig flink. Så lenge man ikke laster ned masse musikk mens man er på farten holder 1GB til 99% av befolkningen. Jeg har 1gb på både telefon og tablet uten at jeg går over grensen med de som blir brukt mye og ofte.

Så godt som alt jeg bruker går til instagram. Kanskje jeg burde slette hele greia:p

Skrevet

Greier du å bruke 1gb i måned på instagram? Det er ganske bra gjort vil jeg tro. 299 i måned så får du 5gb og uendelig med alt det andre hos onecall.

Skrevet

Greier du å bruke 1gb i måned på instagram? Det er ganske bra gjort vil jeg tro. 299 i måned så får du 5gb og uendelig med alt det andre hos onecall.

Kanskje jeg bruker instagram mye mer enn hva som er normalt. Bare hatt det i et par mnd.

Jeg har bare lagt ut 8 bilder selv. Følger 50 venner/kjente + endel andre sider. Går innpå og liker masse bilder.. Og søker etter inspirerende bilder, quotes, bilder av steder jeg vil til, oppdager nye steder, ting osv.

Kanskje bruken roer seg når alt ikke er ganske nytt lenger.

Er ikke der så ofte heller. 2-3 ggr i uka, men når jeg først er der, så bruker jeg endel tid.. På kvelder når jeg ikke får sove f.eks.

Skrevet

Jeg er hyperaktiv på Instagram, og sjekker Facebook, bussruter, nyheter mm når jeg ikke er tilkoblet wifi (har ikke wifi på jobb) men klarer meg fint med 1GB. Aldri gått over.

Har ikke Spotify vel og merke. Laster ned all musikk fra iTunes (hører mye på musikk også).

Men jeg har noen puslespill, som ikke går på nett. Sudoku, Unblock Me, Tetris osv.

Anonymous poster hash: 372f6...846
Gjest Funky Punk
Skrevet (endret)

Jeg surfer på KG, fb, nettaviser, instagram, bruker spotify (som oftest offline, men laster stadig ned ny musikk mens jeg er ute), spiller spill etc, og har enda til gode å bikke over 1Gb

Endret av Funky Punk

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...