Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Jeg var nylig i en ulykke, og får ikke tilbake lappen på 3 dager. Så jeg avlyste å dra til Tromsø for å møte hun.

Vel, hun ville komme hit, greit nok.

Men det som forvirrer meg, er at hun gav meg 2 blowjobs, for deretter å begynne å vaske huset mitt(som ikke er skittent, FYI). Det er et rimelig stort hus, med 4 soverom.

Hva er dette for noe dametriks dere har? Hun ville ikke ha samleie eller at jeg skulle returnere tjenesten?

Prøver hun å imponere meg med hvor god husmor hun kan være?

Det jeg tenker er at hun er "verpesjuk" og vil ha en mann som kan gjøre hun gravid.

Eller ville hun bare være snill med meg siden jeg kræsjet i en fjellvegg?

EDIT: Hun har vist meg bilder av venniners unger før, og sakt "Ååååå se så søt han/hun er!"

"Tenk å hatt en slik koseklump!"

EDIT2: Vi data før forrige dama ble gravid. Så det er jo åpenbart at hun har følelser for meg, men hva slags følelser?

EDIT3: Og det er jo rart at hun begynner med slike ting så tidlig i "forholdet".

Endret av bundy
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du har kjørt inn i en fjellvegg, dama di kommer og passer på deg og du tror hun har skjulte motiver? Du er kul... :ironi:

Håper du har blitt undersøkt av lege forresten, god bedring.

Anonymous poster hash: 4be5d...a43
  • Liker 5
Skrevet (endret)

Du har kjørt inn i en fjellvegg, dama di kommer og passer på deg og du tror hun har skjulte motiver? Du er kul... :ironi:

Håper du har blitt undersøkt av lege forresten, god bedring.

Hun er jo ikke dama mi, det vi har/hadde er mer bootycall som har utviklet seg til noe litt mer seriøst.

Ja, jeg ble undersøkt med lys i begge øya for hjernerystelse. Jeg er enda litt sjokka, da rattet var nesten i ansiktet mitt og beina mine var nesten sammenklemt. :P

Beklager hvis de tingene jeg skriver er litt usammenhengende, jeg er enda litt i sjokk.

Jeg har nå forresten bedd hun 2 ganger om å slutte å vaske, men de har ikke funket :P

Jeg slapp unna så lett ,med bare 3 sting i ene øyenbrynet, så det er litt rart at hun skal vaske huset mitt og gi meg deluxe behandling.

edit: jeg har forresten bedt om en opereasjon for å koble sammen sædlæderne igjen. Og siden det blir vanskligere etter hvor lenge du har vært steril så har jeg operasjon om en måned ca.

Endret av bundy
Skrevet

Len deg tilbake og ta i mot hvor snill hun er med deg du :jepp:

Og ikke sitt på dataen. Du kan få livslang, kronisk hodepine av å lese/ se på tv/ data når du har hjernerystelse. Og tro meg, du kjører ikke inn i en fjellvegg uten å få hjernerystelse.

Mørkt rom og sove, og snill jente som passer på deg, det er KG- "legens" ordre! :)

Skrevet (endret)

Trodde ikke man skulle sove når man får hjernerystelse?

Jeg ble bedt om å være våken i minst 24 timer for sikkerhetsskyld.

edit: Men ja, kanskje jeg har vunnet jackpotten.

Endret av bundy
Skrevet

Trodde ikke man skulle sove når man får hjernerystelse?

Jeg ble bedt om å være våken i minst 24 timer for sikkerhetsskyld.

edit: Men ja, kanskje jeg har vunnet jackpotten.

Jeg fikk lov å sove sist, men man må bare ha noen der til å passe på seg.

Skrevet

Det beste man kan gjøre for hjernerystelse er å sove. Grunnen til at man sier at man skal holde seg våken er fordi man er redd for at man kan ha fått hjerneblødning. Så lenge "dama di" er der og kan vekke deg regelmessig og sjekke at du kan svare på enkle spørsmål, er det helt trygt å sove. Veldig rart å be noen som har skadet seg i en ulykke om å holde seg våken i 24 timer... Dessverre forstår ikke leger nok om hodeskader, og spesielt ikke utenfor de store byene. Skjønner selvfølgelig at du føler det tryggest å følge legens råd, men fra en som også fikk hodeskade i trafikkulykke, fikk de samme rådene som deg og nå åresvis etterpå er ufør som følge av kronisk hodepine: ikke sitt på data/ les/ se på tv frem til du ikke har et snev av hjernerystelse igjen. Det er det dummeste du gjør.

Skrevet (endret)

Jeg har allerede migrene hver dag. Jeg kan ikke tape så mye på det, skal inn på en sjekk før jeg får førerkortet tilbake.

Pluss jeg kan gå i tre dager uten søvn. Det skjer ofte,

Endret av bundy
Skrevet

Jeg har allerede migrene hver dag. Jeg kan ikke tape så mye på det, skal inn på en sjekk før jeg får førerkortet tilbake.

Jo, det har du. Nå risikerer du å få migrene + et helt nytt nivå av hodepine i tillegg hver dag i steden. Men, du gjør som du vil selvfølgelig. Nå er du i allefall advart :)

Skrevet

Takk for advarselen.

Der var hun ferdig med vaskinga, oppdaterer vel i natt.

Skrevet

Ok, så hun hadde tydeligvis jobbet i natt, og satt meg ned å snakked med hun, jeg lurte et par glass vin i hun. Og diskuterte barn med hun, og hun ville ikke ha barn før om 2-3 år i et stødig forhold. Men hun hadde ikke noe i mot hvis vi ble gravide.

Jeg tror hun går for fort frem, og har blitt blind i en forelskelse. Hun vet forresten at jeg er steril og skal ta en operasjon som gjør at jeg kan få unger igjen.

Vanskelig situasjon.

Skrevet

Å herregud du er rar....

• Liker 1
Skrevet (endret)

Å herregud du er rar....

Kan du ikke komme med noe konstruktivt istedetfor personangrep?

Men hun hadde ikke noe i mot hvis vi ble gravide.

Dette er litt bekymringsverdig.

Har ringt legen som sa hun kan få det til å bli 2 uker isteden for. (hun er familie)

På privatnummeret forresten.

Endret av bundy
Skrevet

Ok, så hun hadde tydeligvis jobbet i natt, og satt meg ned å snakked med hun, jeg lurte et par glass vin i hun. Og diskuterte barn med hun, og hun ville ikke ha barn før om 2-3 år i et stødig forhold. Men hun hadde ikke noe i mot hvis vi ble gravide.

Jeg tror hun går for fort frem, og har blitt blind i en forelskelse. Hun vet forresten at jeg er steril og skal ta en operasjon som gjør at jeg kan få unger igjen.

Vanskelig situasjon.

Du er ikke en smule paranoid, nå, vel?

Altså... Du har vært i en ulykke og du har hjernerystelse, noe som medførte at du ikke kunne reise på besøk til elskerinnen din. Hun kommer istedet på besøk til deg, gir deg et par blow jobs, vasker huset ditt og har tydeligvis tenkt til å passe på deg i helgen, og det du mistenker henne for er at hun er ute etter de, per dags dato, ikke-eksisterende svømmerne dine, selv om hun selv sier at hun ikke kunne tenkt seg barn før etter et par-tre år i et stabilt forhold. Sorry, men nå får du rulle inn litt, innse at hodet ditt tydeligvis er litt rammet av smellen det fikk og skjønne at elskerinnen din tydeligvis bryr seg mer om deg enn du bryr deg om henne for øyeblikket.

• Liker 5
Skrevet

Du er ikke en smule paranoid, nå, vel?

Altså... Du har vært i en ulykke og du har hjernerystelse, noe som medførte at du ikke kunne reise på besøk til elskerinnen din. Hun kommer istedet på besøk til deg, gir deg et par blow jobs, vasker huset ditt og har tydeligvis tenkt til å passe på deg i helgen, og det du mistenker henne for er at hun er ute etter de, per dags dato, ikke-eksisterende svømmerne dine, selv om hun selv sier at hun ikke kunne tenkt seg barn før etter et par-tre år i et stabilt forhold. Sorry, men nå får du rulle inn litt, innse at hodet ditt tydeligvis er litt rammet av smellen det fikk og skjønne at elskerinnen din tydeligvis bryr seg mer om deg enn du bryr deg om henne for øyeblikket.

Ja, det er godt mulig, jeg har ikke vært 100% etter ulykken. Tusen takk for et konstruktivt svar.

Gjest Listerine
Skrevet (endret)

Her er mitt svar på din ''problemstilling'':

Dama er ei kjerring som forsøker å lure deg til å få 20 unger med henne. Selvfølgelig vil det jo ikke virke, for du er jo ''sterilisert'', ikke sant? Bruk kondom når du puler henne i tilfelle du fortsatt har noen svømmere . Hvis jeg hadde vært deg, så hadde jeg pult henne så mye som mulig, og dumpa henne det øyeblikket hun begynte å snakke om noe ''forhold''

Endret av Niennas
Skrevet

Bundy, har ikke du sterilisert deg? Hvorfor så redd for verpesyke kvinner?

• Liker 2
Skrevet (endret)

Den operasjonen skal reverseres. Sånn forresten.

Og dette vet hun om.

Endret av bundy
Skrevet

Tråden er ryddet for spekulasjoner, avsporing og svar til disse innleggene.

Niennas, mod.

Skrevet

Spørsmål TS: Data dere før den forrige kjærsten din ble gravid?
For dere var vel av og på i to år, og hu var over tre måneder på vei i Januar?? :vetikke: :frown: :klo:

Men uansett tror jeg ikke du skal bekymre deg for hu dama, ta det rolig og ikke tenk for mye på ting. Det å gå rundt å være paranoid hele tiden er ikke bra for et forhold, uansett om det er et vennskapsforhold, seksuelt forhold eller romantisk forhold :jolie:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...