AnonymBruker Skrevet 21. februar 2014 #1 Skrevet 21. februar 2014 Jeg skal brått arrangere overraskesesfest for en venninnde, og jeg er nødt til å lage mat. Har bestemt meg for mange enkle, små retter. Noen tips? Trengermange ting jeg på en måte kan lage samtidig. Tenker å ha noe forskjellig brådtyper. Oster, oliven osv. Men ønsker noe litt annet en vanlig - typisk kjøttboller og lakseruller. Noen tips til enkle, spenndende småretter? Tuuuuuusen takk :-) Anonymous poster hash: 737c5...abe
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2014 #2 Skrevet 21. februar 2014 Dadler med bacon rundt. Kjøttboller kan du lage i forkant og fryse ned. De gjør seg ferdig i tomatsausen samme dag. Focaccia er et must, men den er best når den er lagd samme dag. Anonymous poster hash: 258f4...d4e
Chloe- Skrevet 21. februar 2014 #3 Skrevet 21. februar 2014 Scampi pil-pil. Ovnsbakte jalapenos med kremost. Djevelegg.
super-ida Skrevet 21. februar 2014 #4 Skrevet 21. februar 2014 Laksetartar 200g salma 1/2 rødløk 1 rød chilli Ca 1/6 av en dillplante Finhakkes og blandes med 1 raus ss creme fraishe, og smakes til med salt. La stå kjølig en times tid, og ta frem litt før du skal servere. Legges på tynne skiver av ristet baguette og pyntes med litt rogn.mmmmmmm
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå