Shira Skrevet 21. februar 2014 #1 Skrevet 21. februar 2014 Noen som har vært borti det før? Snakka med en venninne av meg som skal være pirat der til sommeren og ho nevnte at vi vekkes ved seks tiden og blir dratt ombord i båten og jeg synes egentlig det hørtes veldig bra ut for den miste kaptein Sabeltann gutten i familien Noen her som har noen positive eller negative erfaringer fra Abra Havn?
Medusa13 Skrevet 8. mars 2014 #3 Skrevet 8. mars 2014 Fantastisk plass. Er som å leve i et eventyr. Men veeldig dyrt
@lfa Skrevet 8. mars 2014 #4 Skrevet 8. mars 2014 Fantastisk plass for både store og små. Dyrt, men vel verdt et besøk. Flaggheising om morgenen og flaggfiring om kvelden. Besøk av sjørøvere i leilligheten om du er hjemme, og ildprøver om kvelden. Eldstejenta vår som den gang var 5 år, ble tatt opp på scenen under en av disse ildprøvene, og det var STOR stas. Sjørøverfrokost kan også anbefales. Da seiler man med skuta til dyreparken og spiser frokost sammen med sjørøvere (Langemann var også med da vi var der). Ingen negative opplevelser, utenom at ingen egentlig ville reise hjem igjen.
Dine Skrevet 9. mars 2014 #5 Skrevet 9. mars 2014 Hadde egentlig planer om dette, men pirater i leiligheten og sjørøvere over alt tror jeg blir litt i det meste laget for gutten vår på 3 år som er livredd kaptein sabeltann.. Kanskje Abra Havn er et dårlig alternativ
Hoppetaujenta Skrevet 9. mars 2014 #6 Skrevet 9. mars 2014 Oijj...dette høres jo fakstik gøy ut for en singel dame uten barn også det. En leilighet full av ville, vakre pirater som gjør hva de vil, når de vil! 1
@lfa Skrevet 9. mars 2014 #7 Skrevet 9. mars 2014 Hadde egentlig planer om dette, men pirater i leiligheten og sjørøvere over alt tror jeg blir litt i det meste laget for gutten vår på 3 år som er livredd kaptein sabeltann.. Kanskje Abra Havn er et dårlig alternativ Var veldig uskyldige disse sjørøverne altså. ;-) 1
Shira Skrevet 9. mars 2014 Forfatter #8 Skrevet 9. mars 2014 Oijj...dette høres jo fakstik gøy ut for en singel dame uten barn også det. En leilighet full av ville, vakre pirater som gjør hva de vil, når de vil! Venninna mi, en 21 år gammel jente, er en av piratene i år så du kan bli skuffa 2
Dine Skrevet 9. mars 2014 #10 Skrevet 9. mars 2014 Var veldig uskyldige disse sjørøverne altså. ;-) Greit å vite Han er livredd for sånn, så spørs om ikke han hadde blitt redd.. Hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå