Gå til innhold

Trene med hold-in tights

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da jeg skulle kjøpe meg tights nylig, lette jeg rundt etter positive tilbakemeldinger, og noen av de som går igjen er Röhnisch anti-shake/hold-in tights. Alle skrev og sa at de var så gode å trene i, gå med osv.

Jeg hater dem! Ikke bare er de sånn ekkelt glinsende, i tillegg føles det som å ha på en hold-in strømpebukse, noe som gjør meg ekstremt selvbevisst når jeg trener. Takke meg til vanlige tights eller vide treningsbukser.

Hva synes dere andre om slike hold-in tights? Nekter å tro at jeg er den eneste som ikke liker dem!

Anonymous poster hash: b0ac3...525
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Haha jeg har ikke prøvd dem, men jeg har fundert på om de kunne være bedre og kanskje holde ting og tang på plass. Men - når alt kommer til alt så må treningstøyet være funksjonelt og behagelig, jeg kunne ikke tenkt meg å trene i en hold-in strømpebukse feks.

Anonymous poster hash: 16bb5...801
Skrevet

Jeg har to, og liker de kjempegodt. Kunne godt vært litt mindre glinsende, dog.

De er ikke kjempetrange, kan du ha kjøpt for liten?

Skrevet

Jeg har to, og liker de kjempegodt. Kunne godt vært litt mindre glinsende, dog.

De er ikke kjempetrange, kan du ha kjøpt for liten?

Ja, lurte litt på det, men fulgte anvisningene på siden helt nøyaktig og for at de skal holde inn må de vel være stramme - eller?

Anonymous poster hash: b0ac3...525

Skrevet

Liker ikke at de er så glinsende, men min er ikke ubehaglig og føler ikke jeg har på meg hold-in. Og hold-in effekt er deretter, ikke-eksisterende. Men liker dem tross alt.

Anonymous poster hash: a177b...d33
Skrevet

Hater dem!! Nike dri fit tights er de eneste som funker for meg.

Anonymous poster hash: d0dcb...c1d

• Liker 1
Skrevet

Har sett de på nett, og kunne tenke meg en, men vil prøve før jeg kjøper.

Synes alle jeg finner i butikkene er slappe og siger.

Anonymous poster hash: a1611...9ff

Skrevet

Jeg har flere av de, og de er ikke spesielt trange.. Det jeg liker er at de gir rumpa et løft, og er høye i livet. Og de holder seg godt på plass uansett hvilen bøy og tøy jeg tar. Absolutt mine favoritter i treningstights:)

Gjest Coolaid
Skrevet

Sånne ting er vel best å prøve i butikken først pga komfort og størrelse. Er veldig glad for at jeg fulgte magefølelsen og gikk i butikk når jeg skulle kjøpe treningstights.

Og dersom det er billigere på nett kan man jo prøve i butikken, for så å kjøpe på nettet :)

Vet i hvert fall at nike dry fit er genialt å løpe i, i hvert fall mannemodellen :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...