Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann!

Jeg postet som annonym her idag..

Jeg har skrevet her mange ganger, og problemstillingen er forsåvidt den samme.

Mannen min, dvs nå fraseparerte mann, var utro mot meg i aug med en kollega. De hadde et forhold i ca 3 mnd. Denne tiden var et helvete for meg, nettopp pga v jeg mistenkte dette, mn han fortsatte å lyge til meg. :( Sent i oktober gjorde han det (endelig) slutt. Jeg sier endelig fordi å gå i uvitenhet og ikke vite hva mannen din føler for deg var det vanskeligste jeg har gjennomgått!

Tiden etter han gjorde d slutt var faktisk veldig bra mellom oss. Vi snakket, respektert hverandre, LO sammen, og hadde masse sex. (Sex har forsåvidt aldri vært noe problem for oss..) Jeg kjøpte meg eget hus, og flyttet ut i slutten av nov.

Så tok det altså 16(!) dager før han kom til meg og sa han savnet meg, og ville ha både meg og familien (har to små barn sammen), tilbake!

Jeg ble selvfølgelig overlykkelig, og vi var i en periode som nyforelsket!

Mens tiden gikk og vi hadde d bra, så innrømte han etter hvert at mistankene mine om hun kollegaen var riktige, og han mente han måtte inrømme alt sammen om vi skulle ha en sjans til å starte med reine ark..

Så her sitter jeg! To mnd 4 mnd etter han gjorde d slutt med meg. 4 mnd etter jeg bare ønsket å få ha æn tilbake. Forskjellen er bare at nå vet jeg faktisk ikke om jeg vil ha han tilbake.

Vi er forsåvidt "sammen" oss imellom, men utad tar vi det litt roligere. Men selv om i er sammen, så har jeg en tvil inni meg som føles bare blir større og større!

Han har jo faktisk vært utro mot meg. Og det var ikke en one night stand en gang! Men et forhold. Hvor han faktisk vurderte en fremtid sammen med denne andre kvinnen(!!) Det var faktisk når jeg flytte ut og han skjønte hva han hadde mistet, at han skjønte at gresset ikke var grønnere på den andre siden! Så bare det at han sjekket ut gresset der synes jeg er helt forkastelig!

Men samtidig så ser jeg jo at han nå vil være sammen med meg. Jeg ser at han er seg selv igjen, men samtidig stiller jeg spørsmål om hvem er han egentlig??

Vi har vært sammen i over ti år, og han har alltid vært den som har ropt at utroskap er fyfy!! Også gjør han det selv!

Den dummeste unskyldningen han av og til kommer med, er at det var et svakt øyeblikk, og han bare glemte at han elsket meg!!! Wtf!!!?? Et øyeblikk varer ikke i flere mnd!

I ddet siste har jeg selv begynt å bli ganske likegyldig til hlele fyren. Jeg har fått kontakt med en tidligere kollega som har vært veldig snill mot meg. Han støtte år meg og lytter til meg, og jeg tar meg selv i å ville ta hevn! Og å gjøre det same mot mannen min som han gjor mot meg(!) Men jeg vet at dette ikke er konstruktivt. Og om jeg skulle gjøre det ville det være kroken på døra for oss!

På en måte så vil jeg få dette til å funke! Men det er stort sett pga barna. De fortjener en lykkelig familie, mn for min egen del å vet jeg ikke lenger..

Noen som har noe førnufig å si til en vinglepetter av en dame?

Anonymous poster hash: 5af1f...c46

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De aller fleste menn er utro, så enten får du leve med det eller pælme han ut. Og de som sier at de liksom hater utroskap, de er ofte de verste er min erfaring!

Anonymous poster hash: 0ee71...74a
Skrevet

De aller fleste menn er utro, så enten får du leve med det eller pælme han ut. Og de som sier at de liksom hater utroskap, de er ofte de verste er min erfaring! Anonymous poster hash: 0ee71...74a

Ikke de fleste nei...

Dere får slutte å gå etter dritsekkene å finne bra menn i stedenfor...

Anonymous poster hash: 4b539...aa9

• Liker 1
Skrevet

De aller fleste menn er utro, så enten får du leve med det eller pælme han ut. Og de som sier at de liksom hater utroskap, de er ofte de verste er min erfaring! Anonymous poster hash: 0ee71...74a

Dum, fordomsfull og lite konstruktiv kommentar. Flertallet av menn er aldri utro.

Siden dere har barn så er det mye vanskeligere, men ikke umulig å avslutte forholdet.

Som du skriver så var det ikke bare en ONS men et forhold, og at du måtte flytte ut før

han fant ut at gresset ikke var grønnere på den andre siden.

Du har kommet så langt i prosessen med brudd så tror jeg du har det best om du fullfører den.

Skrevet

Jeg er enig med den som skriver at prosessen har kommet så langt at du har det best om du fullfører.

Ikke fordi han nødvendigvis vil være utro én gang til, men fordi du har mistet respekten for ham, og du har fjernet deg følelsesmessig pga alt han har holdt på med.

Anonymous poster hash: 58334...1f4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...