Gå til innhold

Hva er det med Zara i Oslo?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Den ansatte burde da ha forstått at du ville reklamere selv om du sa at du ville bytte, når du viser frem at jakka er ødelagt.

Gå tilbake og be om at de enten fikser det eller at du får en ny, lik jakke.

Når den er ødelagt etter så kort tid har du krav på at de enten fikser den eller at du får en ny, lik vare. De har rett til å prøve å rette varen, så du kan ikke nekte de å forsøke å sy sømmen, som er tilfellet her. Klarer de ikke å fise den etter 2 ganger (eller er det tre? Gidder ikke å slå opp i loven), så kan du kreve pengene tilbake hvis de ikke kan tilby deg en maken jakke, altså heve kjøpet.

Jeg har selv opplevd at klærne på zara ikke er sikkelig sydd i sømmen, men har enten fått varen fiksa eller fått en ny og lik vare med en gang.

Skrevet

Litt oppgått søm i fôret er IKKE ødelagt. Det kan dere virkelig ikke mene? Det er da spå enkelt å fikse og det verken synes eller påvirker brukskvalitet. Om noe kan kalles storm i vannglass, så må det være denne slags sirkus.

Anonymous poster hash: 93188...b89

Skrevet

Klarer de ikke å fise den etter 2 ganger

:) Artig leif.

Anonymous poster hash: 9e7fc...72e

Skrevet

:) Artig leif.

Anonymous poster hash: 9e7fc...72e

Hehe, nei altså zara må prompe litt før du kan få tilbake pengene dine :)

Skrevet

Litt oppgått søm i fôret er IKKE ødelagt. Det kan dere virkelig ikke mene? Det er da spå enkelt å fikse og det verken synes eller påvirker brukskvalitet. Om noe kan kalles storm i vannglass, så må det være denne slags sirkus.

Jeg kjøpte en kåpe på Zara en gang, og jeg har brukt så mye tid på å sy igjen sømmer på den, at jeg like gjerne kunne sydd hele jakka selv, og spart tid!

Handler aldri mer på Zara.

Skrevet

Jeg kjøpte en kåpe på Zara en gang, og jeg har brukt så mye tid på å sy igjen sømmer på den, at jeg like gjerne kunne sydd hele jakka selv, og spart tid!

Handler aldri mer på Zara.

Dvs at du sydde alle sømmene på nytt? Da synes jeg en reklamasjon er på sin plass. Men her var det snakk om en liten søm i fôret. Det tar ca fem minutter!

Skrevet

Zara har virkelig tapt seg ja. Før var det den butikken jeg handlet mest i, fant alltid noe jeg likte der. Nå når jeg er der (karl johan) bærer butikken veldig preg av at det er så mye folk, og at de ansatte alltid er stressa. Flere av klærne blir slitt av at de blir kastet hit og dit, og prøvd på av dusinvis av folk, for ikke å glemme alle sminkeflekkene.

Når det er sagt så kjøpte jeg et smykke der en gang. Når jeg kom hjem oppdaget jeg at flere av stenene på smykket hadde falt av. Fikk nytt smykke med en gang.

Skrevet

Dvs at du sydde alle sømmene på nytt? Da synes jeg en reklamasjon er på sin plass. Men her var det snakk om en liten søm i fôret. Det tar ca fem minutter!

Jepp, måtte omtrent sy inn hele fôret på nytt.

Begynte så klart med et lite hull, sydde, så røk den igjen et annet sted, sydde igjen, raknet, sydde, raknet, sydde, etc...

Den ble kjøpt i Budapest, så vanskelig å bytte den nå dessverre.

Skrevet

Whaat? Jeg kjøpte en jakke en gang. Husker ikke hvor lenge jeg hadde brukt den. Sikkert en uke eller to. Det ble hull på innsiden av jakkeermet og jeg fikk byttet den. Jeg hadde ikke gjort noe som skulle tilsi at den skulle bli sånn. Men det var lindex da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...