AnonymBruker Skrevet 21. februar 2014 #1 Skrevet 21. februar 2014 Jeg kjøpte en kåpe på Zara i Karl Johan forrige uke og oppdaget i går at den allerede hadde revnet i en søm. I dag tok jeg med kåpen tilbake i butikken for å bytte den, men fikk beskjed av (unnskyld uttrykket) den ekle skløtta bak disken om at det ikke var mulig ettersom jakken allerede var brukt i en uke. Er ikke dette dårlig service? Grunnen til at jeg er frustrert er at dette ikke er første gangen jeg er misfornøyd med servicen fra Zara, både i Karl Johan og Bogstadveien. Det virker som alle som jobber der er overlegne, oversminkede unge berter uten et snev av serviceytelse. Den botoxinfiserte kjerringa som er daglig leder er kanskje verst av dem alle, så jeg tviler på at det vil hjelpe noe særlig å klage til henne. Her er det tydelig at man får det man betaler for.. Anonymous poster hash: 26967...75b 4
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2014 #2 Skrevet 21. februar 2014 Du vil jo ikke bytte den. Du vil jo reklamere. Selvfølgelig får du ikke bytte et brukt produkt. Anonymous poster hash: e1d5a...4d9 6
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2014 #3 Skrevet 21. februar 2014 Jeg fikk heller ikke tilbud om å reklamere.. Anonymous poster hash: 26967...75b 1
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2014 #4 Skrevet 21. februar 2014 Jeg fikk heller ikke tilbud om å reklamere.. Anonymous poster hash: 26967...75b Tilbud om å reklamere? Det er du som må gjøre det klart at du reklamerer når du går tilbake med mangelfull vare. Man må gjøre det klart at man klager, ikke at man bare beklager seg. Anonymous poster hash: 9c1cc...51f 19
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2014 #5 Skrevet 21. februar 2014 Tilbud om å reklamere? Det er du som må gjøre det klart at du reklamerer når du går tilbake med mangelfull vare. Man må gjøre det klart at man klager, ikke at man bare beklager seg. Anonymous poster hash: 9c1cc...51f Kvervulant? TS, dette er dårlig service. Anonymous poster hash: dda94...823 8
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2014 #6 Skrevet 21. februar 2014 Kvervulant? TS, dette er dårlig service. Anonymous poster hash: dda94...823 Nei, men man må gjøre det klart at man reklamerer. Selvfølgelig er det dårlig service, men service og reklamasjon er to forskjellige ting. Anonymous poster hash: 9c1cc...51f 5
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2014 #7 Skrevet 21. februar 2014 Kvervulant? Hva betyr det? TS, ta med deg plagget tilbake og si at du vil heve kjøpet. Det har du rett til når det er feil på det og det er det når det går i stykker etter en uke. Du bør lese deg opp på Kjøpsloven. Anonymous poster hash: 5b28b...a9b 6
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2014 #8 Skrevet 21. februar 2014 Selvfølgelig er dette dårlig service, ville ikke handlet der mer og hadde informert om dette til vennene mine, slik at de er klar over hvor dårlig service de yter. Og tilbud om å reklamere? Du får ikke tilbud om det, det gjør du når du går dit. Anonymous poster hash: 39577...719 2
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2014 #9 Skrevet 21. februar 2014 POENGET er at Zara ikke gjør jobben sin her! Anonymous poster hash: dda94...823 3
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2014 #10 Skrevet 21. februar 2014 Zara var veldig populært før, men ikke nå lenger Anonymous poster hash: 2499b...36f 2
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2014 #11 Skrevet 21. februar 2014 Hva betyr det? TS, ta med deg plagget tilbake og si at du vil heve kjøpet. Det har du rett til når det er feil på det og det er det når det går i stykker etter en uke. Du bør lese deg opp på Kjøpsloven. Anonymous poster hash: 5b28b...a9b Eller helst forbrukerkjøpsloven, som er det riktige rettsgrunnlaget i dette tilfellet. Anonymous poster hash: 9c1cc...51f 4
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2014 #12 Skrevet 21. februar 2014 Jeg forstår nå at jeg burde stått på kravene, men jeg ble helt ærlig litt paff av hele situasjonen. Syns ikke det burde være nødvendig at kunden skal måtte lese seg opp på forbrukerkjøpsloven for å kunne handle trygt. Kåpen kan brukes sånn den er, siden sømmen som har revnet er i foret, men syns likevel det er kjedelig. Endte opp med å bare gå derfra med halen mellom bena. Jeg er så utrolig lei av dårlig service i norske butikker. Hvor kan jeg gå å bli møtt med et smil og ikke bare masse stressa deltidsansatte som ikke kan jobben sin skikkelig? -TS Anonymous poster hash: 26967...75b 5
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2014 #13 Skrevet 21. februar 2014 Send mail til hovedkontoret, legg ved bilde av kvittering for kjøp og bilde av revna søm + forklar episoden. Anonymous poster hash: 09821...0d9 10
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2014 #14 Skrevet 21. februar 2014 Hva betyr det? TS, ta med deg plagget tilbake og si at du vil heve kjøpet. Det har du rett til når det er feil på det og det er det når det går i stykker etter en uke. Du bør lese deg opp på Kjøpsloven. Anonymous poster hash: 5b28b...a9b Eller helst forbrukerkjøpsloven, som er det riktige rettsgrunnlaget i dette tilfellet. Anonymous poster hash: 9c1cc...51f Du har ikke krav på å heve kjøpet. Du har krav på at de forsøker 2 ganger å rette feilen før du kan heve kjøpet. Anonymous poster hash: e1d5a...4d9 1
Salmonella Skrevet 21. februar 2014 #15 Skrevet 21. februar 2014 Bytte eller reklamere, kommer ved litt på det samme hva man sier vel, de som jobber der bør jo forstå hva det gjelder uansett!. Jeg bruker aldri ordet reklamere når slike ting skjer meg (Jeg forstår at det er en vesentlig forskjell). Synes de i butikken kunne ha vært litt mer behjelpelig, synes det der var smålig av dem. Det går fint an å si; Nei, du får ikke byttet den men du kan reklamere på den om du tar med kvitteringen 3
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2014 #16 Skrevet 21. februar 2014 Bytte eller reklamere, kommer ved litt på det samme hva man sier vel, de som jobber der bør jo forstå hva det gjelder uansett!. Jeg bruker aldri ordet reklamere når slike ting skjer meg (Jeg forstår at det er en vesentlig forskjell). Synes de i butikken kunne ha vært litt mer behjelpelig, synes det der var smålig av dem. Det går fint an å si; Nei, du får ikke byttet den men du kan reklamere på den om du tar med kvitteringen Nei, for det er ikke det samme. Anonymous poster hash: 9c1cc...51f 3
Salmonella Skrevet 21. februar 2014 #17 Skrevet 21. februar 2014 Nei, for det er ikke det samme. Anonymous poster hash: 9c1cc...51f Jeg forstår det. Synes uansett at betjening da kan være såpass behjelpelig med å tilby at kunden kan reklamere ved å ta med kvitteringen. Herlighet, er det så lite å be om at betjening kan tilby god kundeservice i disse dager? 5
Wonders Skrevet 21. februar 2014 #18 Skrevet 21. februar 2014 Send mail til hovedkontoret, legg ved bilde av kvittering for kjøp og bilde av revna søm + forklar episoden. Anonymous poster hash: 09821...0d9 Eniig med denne. Om sjefen har alltid en sjef over seg. Så lenge man går gradene. 1
skyflakes Skrevet 21. februar 2014 #19 Skrevet 21. februar 2014 Zara har helt ræv kundeservice, utrolig rotete butikker (hvertfall i Oslo), og helt elendig kvalitet på klærne sine. Jeg har opplevd det samme som deg, men da krevde jeg ny jakke eller pengene tilbake. Fikk ny jakke som ble ødelagt etter to uker. Da klagde jeg igjen, og fikk pengene tilbake. Holder meg langt unna Zara nå 2
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2014 #20 Skrevet 22. februar 2014 Er ofte sykt mye flekker av brunkrem/foundation på zara sine klær... Anonymous poster hash: 4f21a...1f3 10
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå