AnonymBruker Skrevet 21. februar 2014 #1 Skrevet 21. februar 2014 La oss si at dere har ekstrem sterk seksuell kjemi med en dame, som dere i tillegg liker veldig godt. Men av ulike grunner er dere ikke klare for forhold. Dere har fått sex hele veien av denne dama. Hvordan ville reaksjonen vært hvis godteposen plutselig ble stengt? Dette er faktisk den eneste dama dere vil ha dere med, og hun har nå innsett at "dere har hatt det for lett". Hva tenker dere om det?Anonymous poster hash: 6e82c...ab1
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2014 #2 Skrevet 21. februar 2014 La oss si at dere har ekstrem sterk seksuell kjemi med en dame, som dere i tillegg liker veldig godt. Men av ulike grunner er dere ikke klare for forhold. Dere har fått sex hele veien av denne dama. Hvordan ville reaksjonen vært hvis godteposen plutselig ble stengt? Dette er faktisk den eneste dama dere vil ha dere med, og hun har nå innsett at "dere har hatt det for lett". Hva tenker dere om det?Anonymous poster hash: 6e82c...ab1 At det er turnoff at dama bruker musa si som saksjoneringsmiddel, og at hun plutselig ikke ble så attraktiv lengre... Anonymous poster hash: 6ffc4...33b 6
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2014 #3 Skrevet 21. februar 2014 At det er turnoff at dama bruker musa si som saksjoneringsmiddel, og at hun plutselig ikke ble så attraktiv lengre... Anonymous poster hash: 6ffc4...33b Hahaha, ååååkei! Så det er helt greit at du skal få både i pose og sekk, mens når hun prøver å oppnå det hun vil ha. Så stikker du, og dama er nå lite attraktiv?? Maaaaan, you're got to be fucking joking me? Anonymous poster hash: 6e82c...ab1 2
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2014 #4 Skrevet 21. februar 2014 Tar gjerne svar ifra noen som ikke er fullt så mannsjåvinistiske Anonymous poster hash: 6e82c...ab1
Gjest .-L-. Skrevet 21. februar 2014 #5 Skrevet 21. februar 2014 Hva mener du med at dere har det for lett?
Gjest Zupawåman Skrevet 21. februar 2014 #6 Skrevet 21. februar 2014 Hva mener du med at dere har det for lett? Får både i pose og sekk uten forpliktelser
Gjeste mann Skrevet 21. februar 2014 #7 Skrevet 21. februar 2014 OK, skal prøve å svare .... Som en mann med en viss erfaring så hadde jeg faktisk satt pris på ærlig og åpen kommunikasjon. "Spill" der man prøver å oppå noe ved å oppføre seg sånn og sånn har alltid bydd meg i mot. Ved å stenge "godteriposen" så hadde jeg tenkt at hun enten: 1. Ikke har lyst på meg lenger 2. Driver med "spill" for å "teste" meg Begge deler hadde vært turnoff. Men hvis hun hadde våget å vise seg sårbar, tatt praten om følelsene og forholdet direkte, åpen og ærlig så ville det ført til at jeg hadde fått fornyet respekt for henne. Det hadde helt klart økt sjansene for å gå inn i et forhold. Sånn. Ærlig svar fra en som ikke er mannsjåvinist...... 7
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2014 #8 Skrevet 21. februar 2014 Hva er det du ønsker å oppnå da? Anonymous poster hash: cae2d...828
Mike Waters Skrevet 21. februar 2014 #9 Skrevet 21. februar 2014 (endret) Vel, for å bruke dette lett infantile språket som presenteres her: Om jeg kun er ute etter godteri, og godteposen stenges så er det vel ikke værre enn å åpne en ny pose? Nå er ikke jeg så begeistret for slikt spill heller, og ville aldri gått inn i en relasjon uten å ha avklart på forhånd mine intensjoner og motiver, så kan jo godteposen selv vurdere om hun vil bli plukket fra eller ei! Selvbedrag smaker uansett ikke så godt Endret 21. februar 2014 av Mike Waters 2
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2014 #10 Skrevet 21. februar 2014 La oss si at dere har ekstrem sterk seksuell kjemi med en dame, som dere i tillegg liker veldig godt. Men av ulike grunner er dere ikke klare for forhold. Dere har fått sex hele veien av denne dama. Hvordan ville reaksjonen vært hvis godteposen plutselig ble stengt? Dette er faktisk den eneste dama dere vil ha dere med, og hun har nå innsett at "dere har hatt det for lett". Hva tenker dere om det?Anonymous poster hash: 6e82c...ab1 Merkelig spørsmål. Hva er de ulike grunnnene til at vi ikke er klare for forhold? Men hadde jenta vært den eneste jeg ville hatt meg med så hadde jeg vel jeg blitt 1000 kilo lettere nå hun sa hun ville forplikte seg. Anonymous poster hash: 66970...def
Gjest .-L-. Skrevet 21. februar 2014 #11 Skrevet 21. februar 2014 Får både i pose og sekk uten forpliktelser Vel, hvis jeg likte damen utrolig godt hadde ikke jeg hatt noe i mot forpliktelser..
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2014 #12 Skrevet 21. februar 2014 OK, skal prøve å svare .... Som en mann med en viss erfaring så hadde jeg faktisk satt pris på ærlig og åpen kommunikasjon. "Spill" der man prøver å oppå noe ved å oppføre seg sånn og sånn har alltid bydd meg i mot. Ved å stenge "godteriposen" så hadde jeg tenkt at hun enten: 1. Ikke har lyst på meg lenger 2. Driver med "spill" for å "teste" meg Begge deler hadde vært turnoff. Men hvis hun hadde våget å vise seg sårbar, tatt praten om følelsene og forholdet direkte, åpen og ærlig så ville det ført til at jeg hadde fått fornyet respekt for henne. Det hadde helt klart økt sjansene for å gå inn i et forhold. Sånn. Ærlig svar fra en som ikke er mannsjåvinist...... Godt å høre Jeg har prøvd alt det du sier. Vært sårbar, sagt hva jeg mener. At jeg ikke syns det er noe stas at han bare er ute etter en ting. Når jeg sier kutte sex, så er det fordi jeg ikke klarer å gi av meg selv mer på den måten uten at vi går videre. Så enkelt forklart. Så det jeg lurer på er hva dere menn hadde tenkt angående det? Når jeg i utgangspunktet har vært direkte og ærlig om saken. Anonymous poster hash: 6e82c...ab1
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2014 #13 Skrevet 21. februar 2014 Vel, for å bruke dette lett infantile språket som presenteres her: Om jeg kun er ute etter godteri, og godteposen stenges så er det vel ikke værre enn å åpne en ny pose? Nå er ikke jeg så begeistret for slikt spill heller, og ville aldri gått inn i en relasjon uten å ha avklart på forhånd mine intensjoner og motiver, så kan jo godteposen selv vurdere om hun vil bli plukket fra eller ei! Selvbedrag smaker uansett ikke så godt Lett infantile? Jeg har lagt merke til endel av dine kommentarer her inne. Hørt om herske-teknikk? Du er skikkelig god på det. Anonymous poster hash: 6e82c...ab1
Meandro Skrevet 21. februar 2014 #14 Skrevet 21. februar 2014 Hvis du er godteposen, hvorfor innbiller du deg at det er du som kan stenge den? Godteposer pleier å åpnes og lukkes av eieren. 2
Mike Waters Skrevet 21. februar 2014 #15 Skrevet 21. februar 2014 Lett infantile? Jeg har lagt merke til endel av dine kommentarer her inne. Hørt om herske-teknikk? Du er skikkelig god på det.Anonymous poster hash: 6e82c...ab1 Hey, nå stenger jeg godteposen min for deg for evig og alltid Forøvrig er jeg også rå på arroganse, elitisme, ovenfraognedholdning og visstnok også en homofil sosiopat så..... 1
Mike Waters Skrevet 21. februar 2014 #16 Skrevet 21. februar 2014 Hvis du er godteposen, hvorfor innbiller du deg at det er du som kan stenge den? Godteposer pleier å åpnes og lukkes av eieren. Godt poeng, og hvem har egentlig lyst på det samme godteriet dag ut og dag inn (no pun intended)? 1
Gjest Coolaid Skrevet 21. februar 2014 #17 Skrevet 21. februar 2014 (endret) Det er vel helt greit å spise samme godteri hver dag. Da får man bare lyst på mer..... Endret 21. februar 2014 av Coolaid
JamesHardy Skrevet 21. februar 2014 #18 Skrevet 21. februar 2014 Om jeg befant meg i en slik situasjon så ville det nok være et nederlag for da ville det bety at hun ikke ville ha noe mer seriøst. Dog, man ville nå tatt med seg erfaringen og tuslet videre på sin ferd igjennom livet.
Gjest Coolaid Skrevet 21. februar 2014 #19 Skrevet 21. februar 2014 Godt å høre Jeg har prøvd alt det du sier. Vært sårbar, sagt hva jeg mener. At jeg ikke syns det er noe stas at han bare er ute etter en ting. Når jeg sier kutte sex, så er det fordi jeg ikke klarer å gi av meg selv mer på den måten uten at vi går videre. Så enkelt forklart. Så det jeg lurer på er hva dere menn hadde tenkt angående det? Når jeg i utgangspunktet har vært direkte og ærlig om saken.Anonymous poster hash: 6e82c...ab1 Du ønsker å gå videre med forholdet - han ikke. Du ønsker å være mer enn bare en han har sex med. Så lenge du har vært åpen og ærlig er det helt greit å ikke fortsette på samme måte. Helt greit å ha såpass respekt for seg selv. Lukk godteposen din igjen og krev mer respekt. Vil han ikke gi deg det samme så blir det vel ikke dere to. Men for all del, vær konsekvent, ikke vær en luremus fordi du også er kjempekeen på ham.
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2014 #20 Skrevet 21. februar 2014 Hvis du er godteposen, hvorfor innbiller du deg at det er du som kan stenge den? Godteposer pleier å åpnes og lukkes av eieren. Knis Fantastisk svar ❤️Anonymous poster hash: 6e82c...ab1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå