Gjest mils Skrevet 27. mai 2004 #1 Skrevet 27. mai 2004 legen min rå flørtet med meg i dag.. er det lov?
Suzy Skrevet 27. mai 2004 #2 Skrevet 27. mai 2004 Klart det er lov å flørte, men å legge an på, berøre seksuelt, presse til fysisk kontakt osv... vel det er noe helt annet. Det kommer jo litt an på hva du mener med flørt også, men i min definisjon er flørt en måte å omgås hyggelig på og behøver ikke nødvendigvis være seksuelt.
Gjest mils Skrevet 27. mai 2004 #3 Skrevet 27. mai 2004 mener "blikk", snakk om hvor fin jeg er osv..
Lovvi Skrevet 27. mai 2004 #4 Skrevet 27. mai 2004 :o :o Har du sinalisert tilbake at du liker han da?
Gjest Myumi Skrevet 27. mai 2004 #5 Skrevet 27. mai 2004 At en lege mer eller mindre legger an på en pasient er utrolig uprofesjonelt og selv ville jeg funnet situasjonen meget ubehagelig. Jeg hadde byttet lege umiddelbart, kjekk lege eller ikke.
Gjest mils Skrevet 27. mai 2004 #6 Skrevet 27. mai 2004 har muligens signalisert at jeg liker han... ehhh.. uten å mene det selv. har hørt jeg har en tendens til å sende "signaler" uten å vite det selv... men jeg har ikke oppfordret til noe!
Gjest glamourgirl Skrevet 27. mai 2004 #7 Skrevet 27. mai 2004 Hm, mange menn og kvinner selvsagt, har en flørtende væremåte. Jeg har vært borti leger som er sånn, og leger som ikke er sånn, jeg "flørter" selv jeg, med alle, MEN!!! Er det på en ubehagelig måte som går over streken, eller at du selv faktisk kunne tenke deg sex med legen, så bytt. Ikke frist deg selv, ikke god idé. Hvis det er sånn at han virkelig er interessert kan han risikere praksisen sin ved å innlede forhold til deg som pasient!
Gjest Anonymous Skrevet 27. mai 2004 #8 Skrevet 27. mai 2004 Synes det var utrolig uproffesjonelt av legen. Ville byttet med en gang.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå