AnonymBruker Skrevet 21. februar 2014 #1 Skrevet 21. februar 2014 Hei dere, noen tips til en blender som lett knuser is og frossen frukt? Ingen av mine blendere i forskjellige prisklasser tar denne utfordringen, og de ender til slutt med å stoppe opp. Ønsker også en litt stor kopp på blenderen slik at vi også kan lage hjemmelgde supper ol. Har sett på VITAMIX, men den koster visstnok neste 8.000,- !!!!! Noen tips? Anonymous poster hash: db12d...75a
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2014 #2 Skrevet 21. februar 2014 Jeg elsker min Kitchen Aid Har hart den i ti år, bruker den nesten daglig og den går som en kule Anonymous poster hash: ac35c...3fc
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2014 #3 Skrevet 21. februar 2014 Jeg elsker min Kitchen Aid Har hart den i ti år, bruker den nesten daglig og den går som en kule Anonymous poster hash: ac35c...3fc Takk for tipset! Og den knuser is uten problemer? Ts :-) Anonymous poster hash: 28633...da1
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2014 #4 Skrevet 21. februar 2014 Helt uten problemer Når det kommer til knusing av is er det viktig å ha en blender som har blader og ikke kniver. Knivene er for tynne og ødelegges av isen. Bladene er tykke og slår isen. Så jeg antar at en hvilken som helst blender med blader i steden for kniver vil fungere. Selv om jeg personlig selvfølgelig anbefaler Kitchen Aid Anonymous poster hash: ac35c...3fc 1
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2014 #5 Skrevet 21. februar 2014 Jeg er veldig glad i wilfaen min (og den er stille =) ) Anonymous poster hash: c74ce...93c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå