AnonymBruker Skrevet 21. februar 2014 #1 Skrevet 21. februar 2014 Hei. Jeg er så usikker og vet ikke helt hva jeg skal gjøre . Har drevet på med en mann i ca 5 måneder nå , vi har vært veldig nære . Snakket sammen hver dag på FB og snapchat . Han jobber 14 /14 og jeg har og vært og besøk han på jobb . Overnatter til han stortsett hver natt han har fri periode . Han har virket veldig interisert og han ville og at vi skulle begynne trene sammen , og det begynte vi med . Det har på en måte virket som at vi har vært i et forhold uten at vi har vært det .. Han har vist så mye interesse og virkelig vist at han har brudd seg. Jeg har jo selvfølgelig blitt veldig gla i han . Men nå har alt bare blitt rart , han tar nesten ikke kontak når han er på jobb , svarer sjeldent på snapp .. Men han sender natta snap hver kveld , men det er ikke som det har vært .. Savner det vi hadde og vet ikke helt hvordan jeg skal gripe det ann ,. Jeg har jo sakt til han at jeg ikke er klar for et forhold og at jeg har det ikke travelt . Det angrer jeg så på , jeg er jo mer en nok klar for han .. Det er jo en del av historien og at jeg tror at han er litt skeptisk på om at jeg spiller på flere kort , tror han tror at jeg driver på med en av mine beste kompiser . Skjønner at han ikke liker han og blir skeptisk siden at jeg og kompisen min har hatt et sexuelt forhold før det bare ble et vennskap .. For hver gang det blir snakk om han blir han rar . Trur og at en felles kompis av oss står litt i veien for oss og . Dette ble vell litt kaotisk , men håper det et noen som forstår hva jeg mener .. Jeg har selv konkludert i det at han har sikkert trukket seg tilbake for at jeg ikke vil i noe forhold og at han kjenner på sjalusien og prøver å beskytte seg selv for å bli såret . Ikke vet jeg , men synes alt har bare blitt rart og jeg savner han såååå utrolig mye .. Vet jo det at det beste er å prate med han , men han er ikke den enkleste personen å prate med om sånt siden han er litt redd selv etter et stygt brudd med eksen hans... Har jo og lagt merke til at han ser veldig sliten og deppa ut for tiden , akkurat som meg . Hva skal jeg gjøre for at ting skal bli bra igjen ? Kommer det til å bli bra igjen ? Eller er det sånn at han ikke vil såre meg og gradvis kutter meg ut ?? Huff dette er ikke enkelt . Anonymous poster hash: 145c6...a22
Erazor Skrevet 21. februar 2014 #2 Skrevet 21. februar 2014 Prøv å se for deg situasjonen snudd på hodet. Hva om det han hadde hatt et seksuelt forhold til en venninne som han fremdeles tilbrakte mye tid med og snakket til deg om, og om det var han som sa til deg at han ikke var klar for noe forhold? Jeg synes det virker naturlig at han prøver å trekke seg vekk. Når du har gitt ham beskjed om at du ikke har det travelt og ikke vil ha et forhold, så kan han ha blitt såret, og i tillegg er han gjerne redd for å bli enda mer såret dersom han investerer for mye i deg og du finner ut at du ikke vil ha ham. Han trenger med andre ord å beskytte seg selv. Jeg tror det beste du kan gjøre er å bestemme deg for hva du vil. Hvis du er klar for et forhold, må du gi ham beskjed om dette. At du synes det er vanskelig å snakke med ham om sånt, er uviktig - hvis du ikke klarer å få kommunisert følelsene dine, så er det god sannsynlighet for at det dere har vil ende opp på ville veier. 1
Gjest Devlin Skrevet 21. februar 2014 #3 Skrevet 21. februar 2014 (endret) . Endret 24. februar 2014 av Devlin
Gjest Devlin Skrevet 24. februar 2014 #4 Skrevet 24. februar 2014 Prøv å se for deg situasjonen snudd på hodet. Hva om det han hadde hatt et seksuelt forhold til en venninne som han fremdeles tilbrakte mye tid med og snakket til deg om, og om det var han som sa til deg at han ikke var klar for noe forhold? Jeg synes det virker naturlig at han prøver å trekke seg vekk. Når du har gitt ham beskjed om at du ikke har det travelt og ikke vil ha et forhold, så kan han ha blitt såret, og i tillegg er han gjerne redd for å bli enda mer såret dersom han investerer for mye i deg og du finner ut at du ikke vil ha ham. Han trenger med andre ord å beskytte seg selv. Jeg tror det beste du kan gjøre er å bestemme deg for hva du vil. Hvis du er klar for et forhold, må du gi ham beskjed om dette. At du synes det er vanskelig å snakke med ham om sånt, er uviktig - hvis du ikke klarer å få kommunisert følelsene dine, så er det god sannsynlighet for at det dere har vil ende opp på ville veier. Den forstår jeg , har tenkt mye på hvordan det villa ha vært hvis det hadde vært omvendt .. Og ja det hadde vært veldig kjipt ! Vet ikke helt hvordan jeg ska gripe det ann ? Men han sa jo på det tidspunktet jeg sa at jeg ikke var klar for noe forhold , så sa han at han ville heller ikke i noe forhold . Men har det på følelsen at det sa han bare for å beskytte seg selv .. Vi bruker å snakke sammen på FaceTime når han er på jobb , og det er bestandig hans ide .. Blir det galt av meg å forslå FaceTime når det er som det er ?? Jeg er jo livredd for å gjøre noe galt . Har ikke lyst til å miste han . Savner han så utrolig mye og er redd for å gjøre noe galt for å miste han mer enn det jeg har gjort .
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå