Gå til innhold

Nå har jeg byttet frisør - 3 uker før bryllupet!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var på prøvetime - torsdag, og var ikke helt fornøyd da jeg dro derfra. Hun virket lite interessert og hadde få forslag. jeg var opptatt av at jeg ikke skulle se ut som noen annen enn den jeg er. Er nemlig ikke typen til å ha oppsatt hår. Hun ville ikke se kjolen min - og kjørte sitt eget løp. Hun fortalte meg hele tiden at hun kun var vant med at bruder satt opp håret.

Vi fant til slutt en løsning jeg kunne levd med, men når hun da fortalte meg at denne enkle frisyren skulle hun ha 2500 kroner for - da lurte jeg litt.

Tenkte på det halve natten - og fredag ringte jeg rundt og fikk ny time til meg og forloveren min. Fortalte om min dårlige opplevelse - og de lovte å ta godt vare på meg.

Ringte så å avvlyste timen hos den forrige frisøren - der sjefen satte himmel og jord i bevegelse - masse telefoner og blomster på døren.

Sjefen hadde skjønt poå meg at jeg ikke var helt fornøyd da jeg dro etter prøvetimen på torsdag - så hun hadde ventet telefon fra meg, men var skuffet over at jeg ikke hadde sagt fra med en gang.

Og det skulle jeg vel ha gjort, men.....ikke alltid like enkelt å klage.

Men jeg må si at jeg er lettet over å ha byttet til et sted - der jeg har blanke ark - og kan føle meg i trygge hender.

Dette skal være min (og vår) store dag - og da bil jeg ikke at en uinteressert frisør skal få ødlegge den!!

Så godt råd til aløle som tviler - ta det opp eller bytt frisør!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så bra for deg!!!!! :D Det er virkelig et råd til flere, dette. Er du ikke fornøyd: BYTT!!! Det viktigste er at du føler deg vakker på bryllupsdagen!

Gjest Augustbrud02_
Skrevet

Jeg gjorde akkurat det samme selv, og er kjempeglad for det!

Den første frisøren jeg skulle ha var likedan. Alt som jeg ville med håret mitt var umulig, og hun ville bare at jeg skulle ha langt hår. Heldigvis fant jeg ut dette i god tid, og jeg bytter etter mye om og men frisør. Jeg har hatt en vanlig klippetime hos hun som nå skal ordne meg, og hun er så hyggelig og ivrig at jeg også blir kjempefornøyd. Og alt hun andre mente var umulig er ikke lenger noen umulighet. Og når jeg sa at jeg holdt på å spare sperret hun bare øynene opp og skjønte ikke hvorfor, jeg var jo alt så fin på håret!

Takk og lov for at det finnes flinke frisører.

Og som et tips til dere andre:

Ta en vanlig klippetime hos frisøren før prøvetimen, da finner dere fort ut om frisøren er ålreit eller ikke. Dessuten slipper dere å stresse med å plutselig skulle bytte frisør rett før bryllupet!

Skrevet

Godt at du fikk byttet. Jeg har akkurat bedt min frisør om time tidligere enn det jeg skulle ha pga at jeg er redd for å ikke bli fornøyd. Da har jeg ihvertfall tid til å prøve å finne noen andre, fordet om jeg begynner å få kjempe dårlig tid..........

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...