Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Noen her inne som har brukt Fructus Femina (som også blir kalt babyklister).?

-Hva er dine erfaringer?

Har bestilt dette, å tenkte jeg skulle prøve det ved neste innsett (som for håpentligvis blir fryseforsøk hvis egget overlever tiningen).

Er villig til å prøve absolutt ALT nå..:-)

Er vell ingenting som kan bekrefte at dette fungerer, men det skader jo ikke å prøve tenker jeg.:)

Endret av maih
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen?

Det har sikkert vært spurt om veldig mangr ganger her inne...

:-)

Skrevet

Brukte det en syklus, sammen med masse andre urtegreier. Sluttet til slutt med alt, hadde en kjeeeempelang syklus, men ble gravid da EL endelig kom.. Har dessverre ikke noe mer erfaring, tror ikke det hjalp..

Skrevet

Brukte det en syklus, sammen med masse andre urtegreier. Sluttet til slutt med alt, hadde en kjeeeempelang syklus, men ble gravid da EL endelig kom.. Har dessverre ikke noe mer erfaring, tror ikke det hjalp..

nei det er ikke sikkert det hjelper, men er vell verd å prøve alt som kan prøves, og som ikke gjør noen skade. :-)
Skrevet

Det er jo et hoemopatisk middel, og dermed fullstendig bortkasta av penger. Vet du hva homeopati går ut på?

Anonymous poster hash: ceb65...e88
Skrevet

Det er jo et hoemopatisk middel, og dermed fullstendig bortkasta av penger. Vet du hva homeopati går ut på?

mye mulig, men nå koster vår behandling mye fra før. Så ett par hundre kroner til eller fra har overhode ingenting å si. Å som sagt; det gjør ingen skade. Så hva er vell ikke verd å prøve i en slik situasjon?

Noen tror på alternative behandlinger, og andre ikke. I likhet med mye andre ting her i verden.

;-)

Skrevet

Og heldigvis er det sånn at ting som faktisk fungerer - de gjør det uavhengig av om folk tror på dem. Jeg kan slutte å tro på tyngdekraften alt jeg vil, det gjør det fortsatt ikke til en god idé å bruke vinduet i 4. etg i stedet for å døra på bakkeplan når jeg skal ut av blokka jeg bor i. Eller jeg kan begynne å tro på at bilden min vil fungere like godt på homeopatisk bensin - det vil fortsatt ikke få den til å starte når jeg vrir om nøkkelen. Skal man ha barn er det kanskje greit å beholde littegranne rasjonalitet i hva man foretar seg?

Men jeg spør igjen jeg. Vet du hva homeopati faktisk går ut på?

• Liker 1
Skrevet

Det hjelper ingenting. Da hadde alle klinikker skrevet det ut som en del av behandlingen.

Men for enkelte er det viktig å vite at de gjør "alt" for å lykkes, og det er en viktig for egen psyke i prosessen å bidra på en eller annen måte. Såvidt jeg vet er det ingen negative effekter av dette preparatet.

Skrevet

Det fungerer nok ikke og det var nok tilfeldigheter, men jeg brukte det på vårt siste IVF forsøk, og da ble jeg gravid. Hadde aldri vært gravid før.

Man blir desperat og prøver det meste i slike situasjoner.

Anonymous poster hash: 45ceb...ef8
Skrevet

Og heldigvis er det sånn at ting som faktisk fungerer - de gjør det uavhengig av om folk tror på dem. Jeg kan slutte å tro på tyngdekraften alt jeg vil, det gjør det fortsatt ikke til en god idé å bruke vinduet i 4. etg i stedet for å døra på bakkeplan når jeg skal ut av blokka jeg bor i. Eller jeg kan begynne å tro på at bilden min vil fungere like godt på homeopatisk bensin - det vil fortsatt ikke få den til å starte når jeg vrir om nøkkelen. Skal man ha barn er det kanskje greit å beholde littegranne rasjonalitet i hva man foretar seg?

Men jeg spør igjen jeg. Vet du hva homeopati faktisk går ut på?

Anonymous poster hash: ceb65...e88 [/quote

Homeopati er en gammel medisinsk behandlingsform.... Som har blitt brukt i mange hundre år..

Anonymous poster hash: dfe6b...6e2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...