Pimpel Skrevet 21. februar 2014 #1 Skrevet 21. februar 2014 Vi blir ca 20 gjester. Og skal gifte oss i utlandet. Er det veldig dumt å ha en kjole med langt slep? Det er plass til det i lokalene og stedene vi er på. Jeg elsker lange slep. Men blir det dumt å ha det i et lite bryllup? Det eneste negative jeg ser, er at jeg trenger en egen koffert til kjolen. Dagen blir magisk, og vi har lagt opp til et skikkelig program for gjestene. Det er "bare" antall gjester, varmen og reisen jeg tenker på. Hva er dere meninger?
Alice123 Skrevet 21. februar 2014 #2 Skrevet 21. februar 2014 Jeg vet ikke hvordan dere skal ha det, men jeg har sett bryllup med 20 gjester, selskapet er hjemme i OBOS-leiligheten og menyen består av gryterett og tress-is. Og bruden har bløtekakekjole til 30K. Det så skikkelig malplassert ut 5
Pimpel Skrevet 21. februar 2014 Forfatter #3 Skrevet 21. februar 2014 Haha, Vårt bryllup blir lite og eksklusivt. Men det er varmen da. Og hvor upraktisk det er med slep. Men samtidig tenker jeg at det er vår dag. Så hvorfor ikke?
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2014 #6 Skrevet 21. februar 2014 Jeg syns du skal gå med akkurat det du vil! Det er sannsynligvis denne ene gangen du kan ha kjole med slep, så jeg sier: go for it! Har lest tidligere at noen tar med seg kjolen i kjolepose, og tar den med som håndbagasje. Det spør kanskje hvilket flyselskap du reise med, men noen har da fått henge den sammen med kåpene til flyvertinnene Anonymous poster hash: 675af...3a7
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2014 #7 Skrevet 21. februar 2014 Kjole blir vel ikke varmere med slep...?Men det kan jo være greit å ha en lett og ledig kjole å skifte til ut på kvelden kanskje Da får du likevel giftet deg i kjole med slep, og tatt bryllupsbildene. Anonymous poster hash: 675af...3a7
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2014 #8 Skrevet 21. februar 2014 Klart du kan ha slep hvis du vil! Men dersom det er veldig varmt tror jeg du bør satse på en chiffonkjole, ikke tykk sateng eller tett blonde. Ellers vil du nok smelte bort... Anonymous poster hash: 16898...282
Pimpel Skrevet 21. februar 2014 Forfatter #9 Skrevet 21. februar 2014 Takk for svar Ville dere reagert som gjest, om bruden kom i en "stor" kjole? Gjestene kommer forøvrig til å bli målløse av alt vi har planlagt Det blir magisk!!
Lista Skrevet 21. februar 2014 #10 Skrevet 21. februar 2014 Jeg vet ikke hvordan dere skal ha det, men jeg har sett bryllup med 20 gjester, selskapet er hjemme i OBOS-leiligheten og menyen består av gryterett og tress-is. Og bruden har bløtekakekjole til 30K. Det så skikkelig malplassert ut Hva er galt med OBOS-leilighet?
Alice123 Skrevet 21. februar 2014 #11 Skrevet 21. februar 2014 Hva er galt med OBOS-leilighet? Hvor har jeg skrevet at det er noe galt med obosleiligheter?
Lista Skrevet 21. februar 2014 #12 Skrevet 21. februar 2014 Hvor har jeg skrevet at det er noe galt med obosleiligheter? Det ble nevnt i en negativ sammenheng; "gryterett og tress-is". 1
Chloe- Skrevet 21. februar 2014 #13 Skrevet 21. februar 2014 Det ble nevnt i en negativ sammenheng; "gryterett og tress-is". Som bryllupslokale er det vel ikke noe særlig.
Chloe- Skrevet 21. februar 2014 #14 Skrevet 21. februar 2014 Takk for svar Ville dere reagert som gjest, om bruden kom i en "stor" kjole? Gjestene kommer forøvrig til å bli målløse av alt vi har planlagt Det blir magisk!! Hadde absolutt ikke reagert! Gå i stor kjole! Men hva er dresskoden for gjestene?
HvittHus Skrevet 21. februar 2014 #15 Skrevet 21. februar 2014 Personlig ville jeg syntes det var litt pussig med en stor bløtkakekjole i et lite bryllup som samtidig foregår på et veldig varmt tidspunkt. Men du kjøper jo ikke kjole for å tilfredsstille gjestene, så velg den du har lyst på. Ta bare med i betraktning at det er varmt i Frankrike om sommeren og store kjoler kan bli veldig hett. Jeg hadde selv stor kjole i mitt julibryllup og det var vaaaarmt.
Alice123 Skrevet 21. februar 2014 #16 Skrevet 21. februar 2014 Det ble nevnt i en negativ sammenheng; "gryterett og tress-is". Det ble ikke nevn i en negativ sammenheng. Menyen besto av gryterett og tress is, og selskapet ble avholdt i OBOSleiligheten til brudeparet. Jeg gjennforteller brullypet. Har du OBOSleilighet og føler deg truffet fordi du har tolket unnlegget mitt i negativ rettning? 5
Lista Skrevet 21. februar 2014 #17 Skrevet 21. februar 2014 Det ble ikke nevn i en negativ sammenheng. Menyen besto av gryterett og tress is, og selskapet ble avholdt i OBOSleiligheten til brudeparet. Jeg gjennforteller brullypet. Har du OBOSleilighet og føler deg truffet fordi du har tolket unnlegget mitt i negativ rettning? Jo, det ble jo det? Jeg gidder ikke dra det lenger, men det var helt tydelig at du ikke tenkte positivt om OBOS-leiligheter. 1
Alice123 Skrevet 21. februar 2014 #18 Skrevet 21. februar 2014 Jo, det ble jo det? Jeg gidder ikke dra det lenger, men det var helt tydelig at du ikke tenkte positivt om OBOS-leiligheter. "Helt tydelig"? Jeg beskrev et budskjettbryllup hvor bruden hadde en kjole som jeg ikke syntes passet inn (fest til 2000 kjole til 30 000). Til info liker jeg både tress is, gryterett og obos (er til og med medlem). 4
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2014 #19 Skrevet 21. februar 2014 Jo, det ble jo det? Jeg gidder ikke dra det lenger, men det var helt tydelig at du ikke tenkte positivt om OBOS-leiligheter. Tydelig for deg, kanskje. Jeg skjønner ikke helt hvor du får det fra jeg heller. Poenget til Alice tipper jeg vel heller var at både lokaler og MA var av det jordnære, hverdagslige slaget og ikke noe dyre eksklusive greier spesielt for bryllupet - og at brudekjolen da skilte seg ut.Anonymous poster hash: c5dc8...121 3
Lista Skrevet 21. februar 2014 #20 Skrevet 21. februar 2014 "Helt tydelig"? Jeg beskrev et budskjettbryllup hvor bruden hadde en kjole som jeg ikke syntes passet inn (fest til 2000 kjole til 30 000). Til info liker jeg både tress is, gryterett og obos (er til og med medlem). Greit
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå