Gå til innhold

Vi sender hverandre kliss meldinger HELE TIDEN

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ok, så at jeg hadde bommet kraftig på hvilket rom jeg posta mitt tidligere innlegg så jeg prøver på nytt og forhåpentligvis under riktig rom denne gang!

Jeg og forloveden sender hverandre kliss meldinger og vi går snart inn i vårt 3. år sammen. Vi er i et avstandsforhold nå pg. Studie og jobb, men har bodd sammen i 1 år. Vi ser for oss det perfekte liv og vi snakker om vår fremtid hver eneste dag og sender hverandre flere kliss meldinger hver eneste dag.

Gjør dere dette også? Jeg nekter å tro vi kommer til å slutte med dette, og det har vi også sagt begge to, at dette komer vi til å gjøre helt til vi er 80 år gamle. Dette er da snakk om dype kjærlighetserklæinger til å skrive jeg elsker deg 1000 ganger.. Også er det nesten som om vitror vi er det mest perfekte paret i hele verden, og sammenligner jeg oss med min søster og hennes mann, som jeg så på som perfekte og håpet jeg endag ville finne et sånt forhold så føler jeg med hånda på hjerte at hvis jeg ikke har funnet et slikt forhold så har jeg jammen meg funnet meg et enda mer perfekt forhold. Er dette normalt? Føler alle par at mer perfekt enn dette blir det ikke, selv etter snart 3 år og myye avstand?

Anonymous poster hash: 19d7d...343

Videoannonse
Annonse
Skrevet

så bra for dere at forholdet blomstrer! :)

jeg er ikke vandt med sånt nei, og iallefall ikke etter 3 år. hehe men det går tydligvis an ;)

• Liker 1
Skrevet

Er det ikke bra? Er det noe å klage på? :)

Jeg har vært med min samboer i over 4 år. Det er klart at når man bor sammen så handler mld mer om praktiske ting som middag osv, Men når vi er borte fra hverandre så sender vi klissete mld til hverandre, bare for å vise at vi tenker på hverandre. Vi sier også "elsker deg" veldig ofte. Jeg kan ikke se for meg at det vil slutte heller for vi bryr oss veldig om hverandre

Skrevet

Du nevner ordet perfekt så mange ganger at jeg vil anta du kommer til å gå på en smell når dårlige dager kommer. Det man ser for seg i dag er ikke nødvendigvis slik om 10 år. 3 år i et forhold er ingenting.

Anonymous poster hash: 05994...3d7

• Liker 2
Skrevet

Det er bra for dere :)

Her bor vi under samme tak og er med hverandre 24/7 (begge er uten jobb for øyeblikket). Det hadde blitt litt rart om vi hadde sendt hverandre meldinger hele tiden.

Vi sier ikke så ofte at vi elsker hverandre, men jeg har aldri følt meg så elsket som jeg gjør i dette forholdet.

Har fått kjærlighetserklæringer i mente i tidligere forhold hvor det viste seg å ikke bety en dritt allikevel. Det var bare ord.

Den gangen var jeg veldig opptatt av disse ordene og ble nærmest hysterisk (inni meg vel og merke) hvis ikke de ble sagt nok. Føler at jeg for første gang er i et forhold hvor jeg ikke trenger disse bekreftelsene.

Det finnes andre måter å vise kjærlighet på, og nå er det så åpenbart at jeg er elsket på tross av at erklæringene er få.

Anonymous poster hash: 55474...c3e

• Liker 1
Skrevet

Og - år vi først sier at vi elsker hverandre er det som om jorden bevrer og alt det der. Jeg LIKER at det ikke blir sagt så ofte at det blir like ordinært som å si "god morgen".

Anonymous poster hash: 55474...c3e

• Liker 2
Skrevet (endret)

Så koselig :laugh: Personlig går jeg litt lei av klissemeldinger hvis det blir for ofte :fnise:

Endret av Evilposelos
Skrevet

Det er bare bra for dere!:) Vi sender ikke så ofte klissemeldinger, men det blir en gang i blant og da er det veldig kosleig!

Anonymous poster hash: a6e87...935
Skrevet

Vi er på vårt 5 år og har bodd sammen fra nesten dag en. Flyttet sammen og kjøpte oss hus etter to uker som kjærester hehe..Vi sender ikke så mange lange kjærelighetsmeldinger med mld som "Ok kjære, sees i kveld, elsker deg så masse" Går det i omtrent hver dag. Ellers sier vi "elsker deg" til hverandre hver dag, og kysser hver dag :) Får også ofte oppmerksomheter som en plante, en lapp med fine ord osv...

Så fint at dere har det bra! Må det vare :) Vi var ekstrem de to første år. Laaange meldinger hele tiden, men det dabba nok av, og godt er det hehe....

Anonymous poster hash: 7db5b...c12
Gjest Atheena
Skrevet

Høres ut som dere har funnet en greie som funker for dere :-)

Når det er sagt så tror jeg ikke et godt eller bra forhold kan måles i hvor mange klissete meldinger man sender til hverandre.

Her sendes det ikke så ofte klissete meldinger og vi sendte aldri noen særlig av de i starten når vi var nyforelske heller. Vi sender og sier fine ting til hverandre innimellom. Hvis vi skulle gjort det hele tiden føler jeg at det ville gått inflasjon og at det dermed hadde mistet sin styrke.

Skrevet

Høres ut som dere har funnet Hvis vi skulle gjort det hele tiden føler jeg at det ville gått inflasjon og at det dermed hadde mistet sin styrke.

Det samme tenker jeg.

Skrevet

Vi har også et langdistanse forhold, hvor han er borte i 3 uker og hjemme i 3 uker. Og vært kjærester i 3 år.
Vi sender ikke mye klissmeldinger, for vi er på samme bølgelengde akkurat der, da ingen av oss er spesielt glad i slikt. Skriver jo selvfølgelig at vi savner hverandre og at vi gleder oss til han kommer hjem, men stopper der. Men det er jo koselig at dere sender klissmeldinger til hverandre enda :) Liker man slike ting selv, og begge går inn for det, så ser jeg ingen problemer!

Anonymous poster hash: dd380...c94
Skrevet (endret)

Det er en ting at du syns det er flott og koselig at dere kan ha et slikt forhold, men samtidig, kaka er tilgjengelig, men må hele spises opp? Det jeg mener, er at det er fort gjort å bli mett på konstante kjærlighetserklærlinger. Dere har vært sammen i 3 år, er i et avstandsforhold, som mest sannsynlig forsterker den oppførselen, men sannheten er, at 3 år er i bunn og grunn ikke spesielt lenge. Du skriver, at det er noe dere ikke kan se for dere ende, en gange normal tanke når man er i skyene med følelsene sine, men ikke gå på en smell, når og hvis den dagen kommer, hvor hverdagen tar på, meldingene blir kortere.

Jeg velger å se på kjærlighet som et voksende og utviklende fenomen som består av flere forskjellige stadier - og for å overleve, må man tilpasse seg, at den endrer seg, at forholdet ikke lenger handler om å drukne hverandre med søte - såkalte klissete - meldinger, men også noe mer, noe dypere, stabilt.

Endret av Gakkepus
  • Liker 1
Skrevet

Det går over......

Anonymous poster hash: 48071...831
Skrevet

Hvis dere sender slike meldinger fordi dere bare føler for det, så synes jeg det er veldig koselig :)

Derimot hvis det for en av dere bare går på rutine så trur jeg det kan være veldig ødeleggende for et forhold

Anonymous poster hash: 99e58...9ca
  • Liker 1
Skrevet

Vi bor sammen, men skriver stadig klissete meldinger når den ene for eksempel er på jobb. Det er veldig hyggelig. Vært sammen i over to år. Klissete meldinger er hyggelig og kan forbedre en kjedelig hverdag til en veldig god dag.

Skrevet

Bra for der om dere trives med det! Jeg hadde ikke orket en sånn mann. Det hadde kvelt meg.

Skrevet

Vi sender masse klissemeldinger, spesielt hvis han er borte på jobbreiser i perioder. Da starter klissemeldingene 1-3 timer etter si sa hadet. Men vi har "bare" vært sammen i 9 mnd.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...