Gå til innhold

Har dere jobb i tillegg til studiene?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen av dere som studerer, har studielån og ikke jobber annet enn om sommeren?

Hvordan får dere det til? Føler dere at dere lever godt?

Jeg er student og skule gjerne skaffet meg jobb for å få det litt mer romslig, men jeg er syk psykisk og har mer enn nok med studiene!

Kom gjerne med sparetips! :)

Anonymous poster hash: 1a476...4e3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, jobber 50% på SFO. Veldig morsom og enkel jobb. Ca fra kl 12 eller 13 til kl 16.30

Anonymous poster hash: f28b5...547
  • Liker 1
Skrevet

Jobbet 50% ved siden av studiene i fire år, før jeg fikk 100%-stilling i juni i fjor. Tar en master i engelsk. For meg har det vært helt nødvendig å jobbe.

Mvh Yvonne :heiajente:

Gjest Linn Cathrin
Skrevet

Jeg hadde en liten deltidsjobb ved siden av studiene det siste halvåret, men utenom det brukte jeg av sparepenger etc i tider med lite penger igjen på brukskontoen. Kan ikke leve som en dronning når man er student, dessverre. Likevel føler jeg at jeg hadde ok med penger til mat, i alle fall.

Skrevet

Jobber i butikk ved siden av, 20%. Så har skole til 14 før jeg har jobb fra 15-23. Jobbet ikke under eksamenstiden og klarer meg fint.

Skrevet

Jobber ca 74% ved siden av studiene. Hektisk, men går fint. Har ikke studielån dette semesteret.

Skrevet

Jeg må jobbe for å klare å leve. :-) går greit en måned uten å få lønn, men ikke flere måneder.

Skrevet

Skriv hva dere jobber med da! :)

Anonymous poster hash: 6218c...528
Skrevet

Jeg jobber ikke ved siden av studiene. Hadde det før, i matbutikk, men følte jeg ikke fikk nok tid til å lese, i tillegg til å være sosial, og trene. Så jeg kuttet det ut :) Kan selvfølgelig ikke kjøpe like mye og like dyrt som før, men klarer meg.

Anonymous poster hash: a4e22...1cc
Skrevet

Jobbet 50% gjennom hele bachelor graden min. Nå jobber jeg 100% og tar årsstudium på 2 år utenom. Litt usikker på hvordan jeg gjør det siste året mot master.

Skrevet

Jeg bor hjemme, har studielån og jobber ved siden av studiene. Lønnen går til ting jeg trenger, aktiviteter, fritid og sparing. Mens jeg bruker studielånet til å betale semesteravgifter, bøker og andre skolesaker dersom jeg ikke har nok.

Skrevet

Jeg hadde deltidsjobb på butikk itillegg til skolen, og beholdte den jobben når jeg ble lærling også, så da hadde jeg to jobber! Trivdes godt med det da, og pengene kom godt med..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...