Gå til innhold

Kameraten til kjæresten er etter meg ... ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er 30 år og er sammen med en mann som er 46 år, og han har en venn som er like gammel.

Denne vennen er singel og er veldig etter meg. Han ser mye på meg i smug og han prater veldig mye med meg når jeg er alene. Det er selvfølgelig hyggelig at han er hyggelig mot meg, men jeg har vel en følelse av at han er mer enn hyggelig?

Egentlig syns jeg dette er slitsomt, for jeg er faktisk opptatt, og det vet han jo!

Jeg er bare hyggelig tilbake, men prøver å holde en viss distanse ...

Har ikke sagt det til kjæresten min enda, for jeg er redd det bare blir masse rot. Det kan jo hende han roer seg ned etterhvert, og han passer på at kjæresten min ikke ser det...

Hva tenker dere om saken?

Anonymous poster hash: 946bb...3ae
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ignorer ham, gir han seg saa er det ikke noe vits i a si det til typen din. Blir han derimot mer paagaande ville jeg sagt klart i fra til han at oppforselen hans ikke er ok, og jeg ville sagt til typen min at "kameraten" hans er en slange.

Skrevet

Ignorer ham, gir han seg saa er det ikke noe vits i a si det til typen din. Blir han derimot mer paagaande ville jeg sagt klart i fra til han at oppforselen hans ikke er ok, og jeg ville sagt til typen min at "kameraten" hans er en slange.

Jeg er ganske konfliktsky og hater egentlig sånne ting som dette. Prøver å bare overse det, og håper han etterhvert skjønner at han må roe seg ned

Eventuelt håper jeg kjæresten min ser det ... om han ikke har lagt merke til det allerede.

Skrevet

Jeg er ganske konfliktsky og hater egentlig sånne ting som dette. Prøver å bare overse det, og håper han etterhvert skjønner at han må roe seg ned

Eventuelt håper jeg kjæresten min ser det ... om han ikke har lagt merke til det allerede.

Saa fortsett a ignorere ham, det er nok det beste. men hvis det ikke er sann veldig openlyst at han er etter deg, saa ville jeg nok i regne med at typen din legger merke til noe. men det er kanskje like greit, bedre at det loser seg selv ved at du konsekvent ignorerer ham.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...