AnonymBruker Skrevet 20. februar 2014 #1 Skrevet 20. februar 2014 alle kameratene mine maste og snakket om tinder i hele går og alle de jentene de hadde møtt osv. synes egentlig ikke så mye om sånne type apper men av nysgjerrighet lastet jeg det ned. masse pene og søte jenter, men ikke noe særlig av interesse. før jeg plutselig så ei jente med det nydeligste smilet jeg noen gang har sett! - hjertet stoppet faktisk å dunke et øyeblikk og fikk sommerfugler i magen. jeg har aldri opplevd tidligere hvor jeg bare har blitt betatt ved første øyekast! uansett hvor pene, søte, fine strøkne de jentene jeg har møtt / sett er. - Trykket like så får vi se om hun gjør det samme! her er nok sjansene små! og uansett brukes vel tinder mer som enn sex app enn noe annet, så er vel det mesteparten er ute etter antar jeg? Nå har jeg ihvertfall fått luftet de tankene, får prøve å få det nydelige smilet ut av hode :-) Anonymous poster hash: 3ac14...314 2
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2014 #2 Skrevet 21. februar 2014 Nå dunker hjertet enda raskere. fikk nettopp et lite pling fra telefonen. å der var det " match". nå kommer jernteppe! finner ikke online dating / chatte med fremmede noe naturlig. hjelp søkes Anonymous poster hash: 3ac14...314
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2014 #3 Skrevet 21. februar 2014 Bare si hei:) Og hva hun gjørpå, er i fra, interesser etc. Men bare vær klar over det. Pene jenter svarer så og si aldri selv om det blir match. Anonymous poster hash: 8e3f5...83e
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2014 #4 Skrevet 21. februar 2014 alle kameratene mine maste og snakket om tinder i hele går og alle de jentene de hadde møtt osv. synes egentlig ikke så mye om sånne type apper men av nysgjerrighet lastet jeg det ned. masse pene og søte jenter, men ikke noe særlig av interesse. før jeg plutselig så ei jente med det nydeligste smilet jeg noen gang har sett! - hjertet stoppet faktisk å dunke et øyeblikk og fikk sommerfugler i magen. jeg har aldri opplevd tidligere hvor jeg bare har blitt betatt ved første øyekast! uansett hvor pene, søte, fine strøkne de jentene jeg har møtt / sett er. - Trykket like så får vi se om hun gjør det samme! her er nok sjansene små! og uansett brukes vel tinder mer som enn sex app enn noe annet, så er vel det mesteparten er ute etter antar jeg? Nå har jeg ihvertfall fått luftet de tankene, får prøve å få det nydelige smilet ut av hode :-)Anonymous poster hash: 3ac14...314 Åh så søtt! Hvordan profilbilde har hun? Anonymous poster hash: fdaae...05a
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2014 #5 Skrevet 21. februar 2014 Åh så søtt! Hvordan profilbilde har hun? Anonymous poster hash: fdaae...05a Ja, du må beskrive henne litt mer! :DAnonymous poster hash: 9c732...544
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2014 #6 Skrevet 21. februar 2014 Åh så søtt! Hvordan profilbilde har hun? Anonymous poster hash: fdaae...05a Ja, du må beskrive henne litt mer! :DAnonymous poster hash: 9c732...544
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2014 #7 Skrevet 21. februar 2014 Skal prøve å beskrive henne så godt jeg kan:-) Hun har litt over skulder langt brunt hår. Det søteste smilet jeg noen gang har sett og ett blikk i øynene som tiltrekker meg og som får hjertet til å stoppe opp for å så det til å slå dobbelt! Sommer fuglene bare kommer konstant og magen bare kribler hver gang jeg ser bildet, å jeg får ikke denne jenta ut av hodet. Hun utstråler seg på en fantastisk måte og uten å ha snakket med henne vet jeg at dette må være en kjempe bra jente! Oser glede og snillhet og alt fra alle bildene. Rett og slett. Eneste som bekymrer meg er vel at tinder brukes som mer en sex app enn date app. Nå er ikke jeg typen til å skulle fly rundt å møte random jenter hver helg når jeg er på byen, da jeg selv føler jeg er i en annen fase i livet, og lastet derfor ned tinder mer av nysgjerrighet. Anonymous poster hash: 3ac14...314
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2014 #8 Skrevet 21. februar 2014 Ja, men beskriv bildene litt. Mange håpefulle jenter som følger denne tråden antar jeg. Anonymous poster hash: 9c732...544 1
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2014 #9 Skrevet 21. februar 2014 Det er definitivt tatt en sommerdag ute da man kan skimte litt gress og pent vær i bakgrunnen av denne herlige jenta dette pluss hva jeg skrev tidligere er nok beskrivelsen jeg klarer å komme opp med Anonymous poster hash: 3ac14...314
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2014 #10 Skrevet 21. februar 2014 Hvilken aldersgruppe? Ca hvor? Det er flere bilder, så du kan jo beskrive de andre bildene litt også. Anonymous poster hash: 30b58...aa3 1
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2014 #11 Skrevet 21. februar 2014 Hvis du går ut fra at hun ønsker sex så kan du nok tabbe deg ganske kraftig ut. Ikke tenk det automatisk. Anonymous poster hash: cd984...227
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2014 #12 Skrevet 21. februar 2014 Midten av 20 åra, østlandet De andre bildene er også veldig likeAnonymous poster hash: 3ac14...314
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2014 #14 Skrevet 21. februar 2014 Det er da ikke noe poeng at folk her skal vite hvem jenta er. Det er jo ingen fordel for TS om jenta får vite at han skriver om henne her! Anonymous poster hash: 660c1...696 1
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2014 #15 Skrevet 21. februar 2014 Det er da ikke noe poeng at folk her skal vite hvem jenta er. Det er jo ingen fordel for TS om jenta får vite at han skriver om henne her!Anonymous poster hash: 660c1...696 Tror nok ikke det er så sannsynlig. Jeg vet feks ikke hvilke bilder mine venninner bruker. Logisk nok. Vi ville bare vite om det var oss selv. Anonymous poster hash: 9c732...544 1
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2014 #16 Skrevet 21. februar 2014 Det er nok fler jenter som bruker Tinder som date-app. Men du bør jo kanskje kommentere smilet hennes? Si at du synes hun har et nydelig smil Anonymous poster hash: 71929...a24
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå