AnonymBruker Skrevet 20. februar 2014 #1 Skrevet 20. februar 2014 Tror dere at vi kommer til å ha skoleuniform i nærmeste fremtid pga. klespress? Anonymous poster hash: 3b13a...a7c
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2014 #2 Skrevet 20. februar 2014 Nei, fordi om det blir uniform vil det bli press på ting som smykker, bagger, sekker, sko, klokker, sminke osv. Selvopplevd i UK. Anonymous poster hash: c4a13...d75 3
Gjest Tigress Skrevet 21. februar 2014 #3 Skrevet 21. februar 2014 Eg trur ikkje det, men eg ville vore for.
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2014 #4 Skrevet 21. februar 2014 Det håper jeg! Det er dritsexy Har brukt skoleuniform i senga flere ganger hihi. Anonymous poster hash: 9d2ac...5da 1
skreppamedleppa Skrevet 22. februar 2014 #5 Skrevet 22. februar 2014 Det håper jeg! Det er dritsexy Har brukt skoleuniform i senga flere ganger hihi. Anonymous poster hash: 9d2ac...5da Ja det virker som en god grunn til å innføre skoleuniform på barne og ungdomsskolen blant 12-13 åringer, for å gjøre de sexy i sengen Jeg tror og håper ikke det Jeg tror ikke fasiten på mobbingen er å gjøre alle like, men å jobbe mer med forståelsen av at vi er ulike. Det finnes alltid et "press" enten det er hår, bredde, høyde, gode karakterer, etc og det blir en altfor enkel grunnholdning å tro at om man gjør alle mennesker like og tro kopier av hverandre og fjerner individuelle forskjeller så fjerner man mobbing. Vi trenger og behøver individualitet i samfunnet, og det bør jobbes mer mot forståelse og respekt av det fremfor å tre en duk eller en uniform over problemet. 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå