Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg hørte en sang i en klesbutikk her om dagen, og syntes den var så fin :) Problemet er at jeg nesten ikke husker noe av teksten... Sangen var rolig, med en litt trist melodi og lite instrumenter. Jeg mener også at det var to kvinnelige sangere (dette kan være feil) som byttet på å synge versene. Den ene hørtes litt ut som Beyoncé, hun hadde i hvert fall en lignende stemme. Det var en typisk trist breakup-sang. Det virket som de sang til en mann og at de ga han skylden for at forholdet ikke gikk. Det eneste ordet jeg husker er "love",som de gjentok i flere forskjellige setninger. Sangen var på engelsk. Det kan heller ikke være en toppliste-sang, for jeg har aldri hørt den før. Mulig den er ny...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det var ikke den nye til Rihanna og Shakira?

Skrevet

Det var ikke den nye til Rihanna og Shakira?

Neeei...den var mye roligere.

Skrevet

Og heller ikke Shakira og Beyonce med beautiful liar?

Skrevet

Og heller ikke Shakira og Beyonce med beautiful liar?

Nei, har sjekket den også. Det er ikke sikkert det var Beyonce altså, men i hvertfall en litt lignende stemme. Jeg husket nesten hele refrenget i går...arrrg, jeg burde ha googlet da jeg hadde sjansen! :P

Skrevet

Ønsker ikke å vite etter de kommentarene du har fått. Slik kommersiell søppelmusikk interesserer meg ikke!

Anonymous poster hash: 324c3...3b9
Skrevet

Men hva i all verden..?

• Liker 1
Skrevet

Ønsker ikke å vite etter de kommentarene du har fått. Slik kommersiell søppelmusikk interesserer meg ikke!

Anonymous poster hash: 324c3...3b9

Spar deg for å kommentere hvis ikke du har noe relevant å komme med, ingen spurte om din mening om sangen.

Skrevet

Stay med Rihanna?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...