Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bruker Google Chrome og plutselig en dag var min bruker automatisk innlogget på min datters maskin, vet ikke hvordan det skjedde. Kan ikke huske at jeg har gitt en godkjennelse, men det kan være at det var haket av på Forbli innlogget på FB. Noen som vet hva som kan ha skjedd.

Uansett var jeg inne på innstillinger og slettet det lagrede passordet, men nå har jeg overtatt denne maskinen og ønsker å forbli innlogget igjen :jolie: , men nå får jeg det ikke til. Selv om jeg har huket av på FB, skjer det ingenting. Noen som vet hva jeg bør gjøre eller gjør feil?

Det kommer ikke opp noe spørsmål om jeg ønsker å lagre passord og uansett hvor mange ganger jeg har slått av og på fungerer det ikke :(

Håper noen kan dele kunnskapen sin med meg, da dette irriterer meg skikkelig :sjokkert:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Aner ikke... Vet ikke om jeg helt skjønner hva du mener, - men du kan prøve på innstillinger og slette alle godkjente enheter, for så å begynne og legge dem til igjen etter hvert som du er inne på ukjente enheter. Kanskje det kan gå an.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...