Gå til innhold

Vræl! Hudpleieren min har vokst og nappet brynene mine for mye!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skulle bare rydde litt på dem og farge litt og nå har jeg fått tynne 90 talls bryn som ser påtegnet ut! Vokser de ut igjen? Jeg er 40 år og har kanskje ikke samme hårveksten som de yngre? Angrer for at jeg ba henne gjøre dette, de var så fine og tykke...

Anonymous poster hash: 6b2d7...dcd

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

3 uker og alt er tilbake.

Skrevet

Jeg skulle bare rydde litt på dem og farge litt og nå har jeg fått tynne 90 talls bryn som ser påtegnet ut! Vokser de ut igjen? Jeg er 40 år og har kanskje ikke samme hårveksten som de yngre? Angrer for at jeg ba henne gjøre dette, de var så fine og tykke...

Derfor man går til en øyenbryn designer for slikt.

Hva du skal gjøre... vente og håpe at de vokser ut.

Anonymous poster hash: 6b07b...c97

Skrevet

Øyebryndesigner? Er ikke det en hudpleier?

Anonymous poster hash: 6b2d7...dcd

Gjest BabyBlue
Skrevet

Æsj, jeg hadde blitt mektig forbannet. Har selv endret fasong på brynene mine veldig mye opp gjennom årene, men har alltid klart å vokse de ut igjen. Da jeg skulle ha de ekstra fyldige kjørte jeg på med castorolje, og det fungerer meget bra bare man er litt tålmodig.

Husk at det er overnapping over tid som dreper hårsekkene, så et engangstilfelle er ikke krise bare du er tålmodig. Når jeg vokser ut brynene lar jeg alle hårene bare vokse og vokse, så napper jeg bare til en bitteliten "ramme" slik at det ikke ser altfor rotete ut.

Skrevet

Øyebryndesigner? Er ikke det en hudpleier?

Nei. Hvor har du det fra?

To helt forskjellige ting. Sikkert noen hudpleiere som gjør bryn men anbefaler ikke dette.

Skrevet

"Oyenbrynsdesignere" er minst like kapable paa aa fucke ting til. De har som regel sin egen smak og det er det de foretrekker aa folge.

TS, det vokser ut.

Skrevet

WAHAHA! sorry TS, men det er tilpass for deg. Tukle med utseende er noe man må leve med konsekvense av.

Anonymous poster hash: 196c4...010
Skrevet

WAHAHA! sorry TS, men det er tilpass for deg. Tukle med utseende er noe man må leve med konsekvense av.

Anonymous poster hash: 196c4...010

Ja... napping av øyebryn er virkelig å tukle med kroppen. HVA blir det neste?

Skrevet

"Oyenbrynsdesignere" er minst like kapable paa aa fucke ting til. De har som regel sin egen smak og det er det de foretrekker aa folge.

TS, det vokser ut.

Dette stemmer nok ikke. De kan ha en annen smak enn deg men de fucker de ikke opp. Og man sjekker jo bildene og stilen til personen før man går ett slikt sted. Ergo, kan du "fucke" det til selv.

Skrevet

For en tosk!

Til TS, de vokser nok ut igjen i løpet av en mnd :)

Skrevet

Dette stemmer nok ikke. De kan ha en annen smak enn deg men de fucker de ikke opp. Og man sjekker jo bildene og stilen til personen før man går ett slikt sted. Ergo, kan du "fucke" det til selv.

Jeg har opplevd det selv og jeg kjenner andre som har kommet ut som 90 talls popstjerner. Selv om de har forklart tydelig hva de onsker, ogsaa med bilde.

Selvsagt er det forskjell, det jeg sier er at man har INGEN garanti for at en "oyenbrynsdesigner" vet hva de driver med.

Skrevet

Jeg har opplevd det selv og jeg kjenner andre som har kommet ut som 90 talls popstjerner. Selv om de har forklart tydelig hva de onsker, ogsaa med bilde.

Selvsagt er det forskjell, det jeg sier er at man har INGEN garanti for at en "oyenbrynsdesigner" vet hva de driver med.

Du har selv ansvar for denne garantien. Bare et google søk og du finner fort ut om de er seriøse eller ikke.

Gjest Chlorophyll
Skrevet

Jeg har aldri nappet/vokset øyenbrynene mine, og skal aldri gjøre det heller.
Synes øyenbryn og negledesign er flisespikkeri, men det er jo bare min mening.

Gjest Chlorophyll
Skrevet

ps. håper det går seg til for deg T.S

Skrevet

Jeg har aldri nappet/vokset øyenbrynene mine, og skal aldri gjøre det heller.

Synes øyenbryn og negledesign er flisespikkeri, men det er jo bare min mening.

Du synes det er flisespikkeri? Du ville gått rundt slik mener du (hvis du hadde slik hårvekst)?

unibrow.jpg

• Liker 3
Gjest Chlorophyll
Skrevet

Du synes det er flisespikkeri? Du ville gått rundt slik mener du (hvis du hadde slik hårvekst)?

Hehehe... Nå er jeg såpass heldig at jeg slipper å gå sånn da, men jeg hadde nok gjort noe, hvis brynene mine så sånn ut. Men om man har såkalt normale øyenbryn, synes jeg det er unødvendig å fikse på dem.

Skrevet

Hehehe... Nå er jeg såpass heldig at jeg slipper å gå sånn da, men jeg hadde nok gjort noe, hvis brynene mine så sånn ut. Men om man har såkalt normale øyenbryn, synes jeg det er unødvendig å fikse på dem.

Det er en annen sak. De fleste har veldig fine øyenbryn naturlig :) Og det er som regel dem selv som ødelegger dem ved napping og voksing fra ung alder.

Gjest Chlorophyll
Skrevet

Det er en annen sak. De fleste har veldig fine øyenbryn naturlig :) Og det er som regel dem selv som ødelegger dem ved napping og voksing fra ung alder.

Ja, det er sant :)

• Liker 1
Skrevet

Kan ikke du legge ut bilde? Det er mulig at det ikke er så ille som du tror.

Anonymous poster hash: bf47f...b22
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...