Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Solstråla88
Skrevet

Jeg lurer på når jeg kan begynne neste kur? Det er i dag en mnd siden avsluttet kur, og må jeg nå vente til Mars, eller er den magiske pausr månden over nå? Alt man skal lure på.,

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det vanlige er å ta kur annenhver syklus. Altså ha en pausesyklus mellom hver kur. Det spiller ingen rolle hvor lange syklusene dine er.

Skrevet

Sier som over her, annenhver syklus er det normale.

Skrevet

Det som er positivt er at du mest sannsynlig fortsatt har hormoner i kroppen etter forrige kur så du får se på det som en gratis måned uten at du tar noe :)

Anonymous poster hash: 9e9c3...ad3

Gjest Solstråla88
Skrevet

Tusen takk for svar! Til ab over: den gjorde ingenting for oss i januar, då har ingen forhåpninger. Jeg synes det blir godt og ha enda en mnd fri, mannen er mer gira på og få satt i gang igjen

Skrevet

Tusen takk for svar! Til ab over: den gjorde ingenting for oss i januar, då har ingen forhåpninger. Jeg synes det blir godt og ha enda en mnd fri, mannen er mer gira på og få satt i gang igjen

Ah, ok. Jeg ble gravid i pauseperioden, så alt håp er ikke ute. Håper det ordner seg for dere:)

Anonymous poster hash: 9e9c3...ad3

Gjest Solstråla88
Skrevet

Håper jeg også! Det hadde vært knall

Skrevet

Du må ta kur etter gynekologens anvisninger. Alle er forskjellige, og gynekologen som har skrevet resept på pergotime skal ha fortalt deg hva du skal gjøre.

Jeg måtte ta hver syklus. Hadde jeg prøvd meg på annenhver ville det bare blitt kluss. Mens andre kan få eggløsning også i pausemåneden.

Skrevet

Hør med gynekologen din :) Jeg hadde en pause mnd. etter første kur, da jeg ikke ble gravid denne pause mnd. så mente gynekologen min at det var bortkastet tid å ha flere pause mnd. :) Ble gravid på 4. trippelkur :)

Anonymous poster hash: dc739...c5a
Gjest Solstråla88
Skrevet

Gyn har skrevet en pausemnd, så da regner jeg med at jeg ikke kan starte før i mars..

Skrevet

Jeg fikk ikke noe eggløsning eller blødning etter pergotime, men måtte ha en "pausemåned" (gikk 60 dager) før jeg kunne ta ny kur med provera for så å ta pergotime. Dette fordi en pergokur kunne fungere en stund etter at den var tatt (om jeg forsto det riktig)

Gjest Solstråla88
Skrevet

Da gjør jeg som jeg tror jeg skal, vente til slutten av mars, til neste menstruasjon.. Tusen takk for alle svar:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...