Gjest Anonymous Skrevet 26. mai 2004 #1 Skrevet 26. mai 2004 en venn ble dumpet av dama for litt siden. han er helt ødelagt, merker det veldig godt på han. vi har pratet masse, men jeg tror, eller vet at han elsker hun selv om at han har gjort endel feil..hun sa følelsene var borte. synes så synd på vennen min, at jeg føler jegmå gjøre noe her. men det er vel egentlig ike stort jeg kan gjøre bortsett fra positiv støtte.. skal det skje noe mellom dem igjen er det vel hun som må ta initiativet siden det var hun som sa hun ikke hadde de samme følelsene lengre..
Gjest Anonymous Skrevet 27. mai 2004 #2 Skrevet 27. mai 2004 Ja. Men gi han litt tid. Ikke dra han med på rølpe-sjekke-kvelder og køntrifestival med en gang liksom. Det kan jo hende hun kommer tilbake. Snakk heller ikke nedsettende om henne. Ikke forsøk å dytte andre damer på han. Lytt til han hvis han vil prate. Vær til stede. Du trenger ikke dra han med på alt mulig rart, det beste er ofte å bare drive dank sammen i begynnelsen. Prøv å få han med ut og trene. En joggetur kan gjøre underverker, og kanskje få han til å se ting på en annen måte. Vær voksen. Hvis du vet at han gjorde noe helt forjævlig mot henne: Ikke vær redd for å si hva du mener om det. De beste vennene er de som tør å si i fra. Hvis han er en drittsekk, ikke la deg utnytte. Det ultimate er om han går i seg selv og finner ut hva det var med seg selv som skapte problemer i forholdet. Hvis han virkelig gjør dette, ikke bare for å få henne tilbake, så kan det godt hende at hun kommer tilbake, og uansett har han blitt en bedre mann.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå