AnonymBruker Skrevet 20. februar 2014 #1 Skrevet 20. februar 2014 Å tulle med andres fobier gjør man bare ikke. Det synes jeg er slemt gjort og er i alle fall ikke morsomt. Uansett hvilken fobi man har. Skal man liksom hive en person uti vannet som er livredd for vann eller stenge en person med klaustrofobi inni et kjempe trangt rom? Nei så klart ikke. Jeg er livredd edderkopper. Spesielt store. Jeg takler de ikke Min kjære samboer la en tulle edderkopp i senga. Under dyna. Han lå i senga og jeg skulle legge meg etter å ha pusset tennene. Jeg legger meg og kjenner jeg la meg på noe. Jeg snudde meg og fikk se den svære hårete edderkoppen. Jeg hylte og gikk helt bananas!!! Løp ut i full fart. Hjertet hamret og jeg klarte nesten ikke pustet. Så hører jeg han holder på å le seg i hjel i senga. "Det er bare en tulle edderkopp dumma" Kødder du med meg? Jeg trodde det lå en tarantella i senga. Jeg holdt på å svime av av skrekk!! Så ler han bare? Haha så morsomt Hva er det med mennesker som gjør sånt? Det er IKKE morsomt Anonymous poster hash: 86d9e...bbe 35
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2014 #2 Skrevet 20. februar 2014 Jeg vet akkurat hvordan det er å være livredd edderkopper. Typen min hev en lo-dott på meg engang, og jeg holdt på å døde av skrekk :o Han gjorde det heldigvis ikke igjen. Anonymous poster hash: 4c0cf...607 1
Gjest Belle âme Skrevet 20. februar 2014 #3 Skrevet 20. februar 2014 broren min gjør sånn med meg! Eg har edderkoppskrekk og klaus og han stengte meg inne i eit litre, mørkt bøttekott FULT av edderkopper da eg var liten. Han stengte meg også inne i tørketrommelen da eg var liten og lata som han ikkje fikk opp døra, fikk dødsangst. Enig, sånne ting gjør man ikkje!
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2014 #4 Skrevet 20. februar 2014 Fy søren, edderkopper er det verste... Stakkar deg! Anonymous poster hash: 09f44...efe 1
Lillemeg25 Skrevet 20. februar 2014 #5 Skrevet 20. februar 2014 For en snill samboer du har da Hadde samboeren gjort noe sånn med meg, så hadde han ikke fått sex på 1 år!! Til du over: Så slem bror du hadde. Får vondt av deg som måtte gå igjennom det 6
Gjest Listerine Skrevet 20. februar 2014 #6 Skrevet 20. februar 2014 (endret) Denne er da ikke så skummel, ts? Edit: Okay, okay Endret 20. februar 2014 av Listerine 2
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2014 #7 Skrevet 20. februar 2014 (endret) Jeg har ekstremt edderkoppfobi selv, blir i grunn bare verre med årene.. Jeg er 26 nå, tenk åssen det blir hvis jeg bli så gammel som 80 - 100 år a. Hjelpes! Men syns denne her ser ufarlig ut, jeg er nesten på nippet til å kalle den søt Bilde fjernet pga copyright. Daenerys,mod. Anonymous poster hash: 4c645...4de Endret 20. februar 2014 av Daenerys 1
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2014 #8 Skrevet 20. februar 2014 broren min gjør sånn med meg! Eg har edderkoppskrekk og klaus og han stengte meg inne i eit litre, mørkt bøttekott FULT av edderkopper da eg var liten. Han stengte meg også inne i tørketrommelen da eg var liten og lata som han ikkje fikk opp døra, fikk dødsangst. Enig, sånne ting gjør man ikkje! Seriøst?? Anonymous poster hash: 86d9e...bbe 3
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2014 #9 Skrevet 20. februar 2014 Folk som ikke forstår at fobi er blodig alvor blir jeg så irritert på! Jeg har enorm slangefobi, og hadde kastet ut samboeren min om han hadde lagt en plastikkslange i senga mi, for jeg hadde ikke tørt å ta den bort. Jeg skjønner ikke morsomheten med å skremme andre. Anonymous poster hash: 89f5f...7c5 6
Vulpes Skrevet 20. februar 2014 #10 Skrevet 20. februar 2014 Jeg skjønner godt at det var fælt og skummelt for deg og at du ikke så humoren i det i det hele tatt TS, men helt ærlig synes jeg det også var bittelitt morsomt da jeg leste førsteinnlegget Jeg tror det kommer av at vi som ikke lider av fobier ofte ikke skjønner hvor redde noen av dere med fobier kan være. Folk sier jo ofte at de har fobi for ditt og datt uten at det egentlig stikker så dypt, og da er det ikke alltid lett å skjønne forskjellen på de som bare ikke liker noe, og de som virkelig har en sykelig angst for noe. Kanskje kjæresten din ikke skjønte alvoret før etterpå? Uansett, det hjelper jo ikke å klage til oss her inne. Fortell ham rolig og tydelig hvor redd du ble, og hvordan det føltes da du så tulle-edderkoppen. Er han en ålreit kar bør han da skjønne alvoret og gi deg en unnskyldning, og så er vel alt greit igjen? 15
Gjest Belle âme Skrevet 20. februar 2014 #11 Skrevet 20. februar 2014 Seriøst?? Anonymous poster hash: 86d9e...bbe Jepp, han er som oftest snill altos og til du med det bilde: Blei så redd at eg hylskreik og livredd....
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2014 #12 Skrevet 20. februar 2014 Jeg skjønner godt at det var fælt og skummelt for deg og at du ikke så humoren i det i det hele tatt TS, men helt ærlig synes jeg det også var bittelitt morsomt da jeg leste førsteinnlegget Jeg tror det kommer av at vi som ikke lider av fobier ofte ikke skjønner hvor redde noen av dere med fobier kan være. Folk sier jo ofte at de har fobi for ditt og datt uten at det egentlig stikker så dypt, og da er det ikke alltid lett å skjønne forskjellen på de som bare ikke liker noe, og de som virkelig har en sykelig angst for noe. Kanskje kjæresten din ikke skjønte alvoret før etterpå? Uansett, det hjelper jo ikke å klage til oss her inne. Fortell ham rolig og tydelig hvor redd du ble, og hvordan det føltes da du så tulle-edderkoppen. Er han en ålreit kar bør han da skjønne alvoret og gi deg en unnskyldning, og så er vel alt greit igjen? Han vet godt hvor redd jeg er. Han gjort dette før skjønner du. At du synes det er morsomt at andre blir så redde at de griner, ikke får puste, blir kvalme osv er helt uforstålig for meg men,. Jeg må vel få lov til å lage et "klage innlegg" hvis jeg vil. Han VET godt at jeg ikke liker dette, men han synes det er så gøy atte Anonymous poster hash: 86d9e...bbe 7
SardintrollReturns Skrevet 20. februar 2014 #13 Skrevet 20. februar 2014 Det finnes ikke noe morsomt i å tulle med andres fobier. Selv har jeg vannskrekk, og en tulling dytta meg i vannet en gang, selv om han visste at jeg var livredd. Jeg følte meg litt bedre etter at jeg grisebanka ham. 7
QueenOfTheSidewalk Skrevet 20. februar 2014 #14 Skrevet 20. februar 2014 Hva skal du med en som ikke tar fobien din på alvor? Jeg hadde blitt fly forbanna. 1
Vulpes Skrevet 20. februar 2014 #15 Skrevet 20. februar 2014 Han vet godt hvor redd jeg er. Han gjort dette før skjønner du. At du synes det er morsomt at andre blir så redde at de griner, ikke får puste, blir kvalme osv er helt uforstålig for meg men,. Jeg må vel få lov til å lage et "klage innlegg" hvis jeg vil. Han VET godt at jeg ikke liker dette, men han synes det er så gøy atte Anonymous poster hash: 86d9e...bbe Nei, nå misforstår du. Det jeg synes er morsomt er idéen med tulleedderkoppen, selve spøken i seg selv; ikke det at du ble så redd. Spøken hadde jo vært genialt morsom om personen som ble tulla med ikke hadde hatt kraftig edderkoppfobi. Det at du ble så redd og fikk angst (?) synes jeg så klart ikke er morsomt. Hvis du har rett i at han virkelig vet nøyaktig hvor redd du blir høres han jo helt dust ut, for å si det rett ut. 5
Gjest Guilty Skrevet 20. februar 2014 #16 Skrevet 20. februar 2014 Jeg har ingen spesielle fobier men man skal da ikke tulle med andre sånn! Det gjør da bare vondt verre og er virkelig ikke morsomt. Det finnes andre ting man kan "skremme" litt med som er morsomme men å ta med fobier er bare så utrolig respektløst. 2
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2014 #17 Skrevet 20. februar 2014 Tar ikke akkurat edderkoppfobi så mye på alvor, de aller fleste aser seg bare opp. Er en grunn til at det er et stort kvinnelig flertall med den "fobien". Anonymous poster hash: b35ff...ef6 5
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2014 #18 Skrevet 20. februar 2014 Tar ikke akkurat edderkoppfobi så mye på alvor, de aller fleste aser seg bare opp. Er en grunn til at det er et stort kvinnelig flertall med den "fobien". Anonymous poster hash: b35ff...ef6 Dust Anonymous poster hash: 86d9e...bbe 17
Gjest Daenerys Skrevet 20. februar 2014 #19 Skrevet 20. februar 2014 Tråden er ryddet for brudd på kopirett og kommentarer til bildene. Daenerys,mod.
Gjest .-L-. Skrevet 20. februar 2014 #20 Skrevet 20. februar 2014 Jeg gjorde det med min søster en gang når jeg var liten. Mens hun lå og sov snek jeg meg inn på rommet hennes og la tulleedderkoppen på brystet hennes. Ble noen kraftige hyl når hun våknet og jeg måtte bare løpe ut av huset. Ellers hadde det blitt juling.. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå