AnonymBruker Skrevet 20. februar 2014 #1 Skrevet 20. februar 2014 måtte slutt, selv om jeg ikke vil. Har ikke snakket med legen, men jeg får sår på penis av medisinen, etter 250 piller ca, sluttet jeg i 3 uker med pillene, og da gikk sårene på penis bort, og så begynte jeg med 60 mg per dag, og etter 4 dager så jeg at det begynte å nærme seg igjen. Jeg gikk ca 2 og en halv måned med sår før jeg stoppet, har tatt ca 250 tabletter, og følte ingen bivirkninger bortsett fra tørre øyne, nese og penis. Må nå slutte, huden er helt fin, men er redd for at jeg får tilbakefall ettersom jeg kun fullfører halve kuren, og det er dette jeg lurer på, er det noen som har stoppet halvveis uten å få tilbakeslag? noen som har noen erfaringer overhode med å hoppe av kuren etter kun 250 piller? jeg vil ikke, men må som sagt. Anonymous poster hash: 06690...8e8
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2014 #2 Skrevet 20. februar 2014 Jeg avbrøt etter 4 og en halv måned ca pga bivirkningene.. Har fått litt uren hud, og begynt på pillene igjen nå.. Drit kjipt. Hater å gå på de. Anonymous poster hash: 44dba...0d2
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2014 #3 Skrevet 21. februar 2014 Jeg avbrøt etter 4 og en halv måned ca pga bivirkningene.. Har fått litt uren hud, og begynt på pillene igjen nå.. Drit kjipt. Hater å gå på de. Anonymous poster hash: 44dba...0d2 Hvor mange piller hadde du tatt på den tiden da? Anonymous poster hash: 06690...8e8
Sillicious Skrevet 21. februar 2014 #4 Skrevet 21. februar 2014 Jeg tok det i 3 måneder før jeg sluttet, huden min ble fin etter 3 uker på de da, så skjedde veldig fort. Men såklart redd for tilbakefall.. 1 år siden jeg sluttet nå, so far so good.
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2014 #5 Skrevet 21. februar 2014 Jeg tok det i 3 måneder før jeg sluttet, huden min ble fin etter 3 uker på de da, så skjedde veldig fort. Men såklart redd for tilbakefall.. 1 år siden jeg sluttet nå, so far so good. Hvor mange piller hadde du tatt på de 3 mnd ca da ? Anonymous poster hash: 06690...8e8
Sillicious Skrevet 22. februar 2014 #6 Skrevet 22. februar 2014 Hvor mange piller hadde du tatt på de 3 mnd ca da ? Anonymous poster hash: 06690...8e8 Jeg tok 3 piller om dagen :-)
Meg12345 Skrevet 22. februar 2014 #7 Skrevet 22. februar 2014 Hvis du tar en mindre dose skal bivirkningene bli mindre.. Kanskje verdt et forsøk? Jeg er selv på 60mg daglig, og har hatt problemer med eksem på hendene, mye smerter i korsryggen, ekstremt tørre øyne, neseblod osv. - så virker som høy dose gir verre bivirkninger.
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2014 #8 Skrevet 22. februar 2014 Hvis du tar en mindre dose skal bivirkningene bli mindre.. Kanskje verdt et forsøk? Jeg er selv på 60mg daglig, og har hatt problemer med eksem på hendene, mye smerter i korsryggen, ekstremt tørre øyne, neseblod osv. - så virker som høy dose gir verre bivirkninger. Dette er jeg helt klar over, men gidder ikke å trappe ned på medisinen, for da må jeg gå mye lenger på kuren for å bli ferdig, og jeg er lei av å være sjåfør/sitte inne i helgene, jeg vil ut å drikke og være sosial, drikker vanligvis hver fredag og lørdag, på denne kuren har jeg kun vært på fylla 5 ganger, og nå er jeg lei, vil leve litt igjen Anonymous poster hash: 06690...8e8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå