Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor kan jeg finne en bra nettbutikk med herreklær? Ikke for dyrt, men litt kule klær. Har sett litt på miinto og smartguy.no men finnes det noen andre som er bra? Mannen min gidder ikke å bli med i butikken å prøve så da er det lettere å handle på nettet med faktura så man kan sende tilbake før man trenger å betale. Han liker godt Solid merket, men ser ikke ut som de har nettbutikk..

Videoannonse
Annonse
Gjest Lille-pus
Skrevet

Den løsningen du ønsker deg høres ut til å være en Norsk løsning med faktura....

Jeg vet ikke om noen butikker som har den løsningen, men jeg kan lenke et par meget gode nettbutikker til deg.

Matchesfashion - mens

Yoox - mens (akkurat nå har de opp til 80% salg)

Sånn helt på sidelinjen; Om han ikke gidde bli med i butikken og prøve så synes han antageligvis ikke at han trenger noe nytt tenker jeg. Da er det jo ikke spesielt inspirerende for deg å 'tvangsklè' en motvillig mann.

Hvorfor gidder du egentlig å prøve å klè en mann som selv ikke mener han trenger noe?

- menn er utmerket i stand til å skaffe seg nye klær når de mener de trenger det.

• Liker 3
Gjest Tigress
Skrevet

La Redoute og Ellos har den løysinga der, og dei fører jo ein del merke som ikkje er Ellos. Elles er eg samd med pus - kvifor all verda skal du ta ansvar for garderoben hans når han openberrt ikkje er interessert?

Skrevet

Jeg vet hva du mener, mannen min kan gå for å kjøpe klær, men finner han ikke noe i første butikken blir han lei og da er handleturen over før den har begynt..

Han/vi handler mest på en butikk som heter Breakout, de har nettbutikk også med mye fint og helt ok priser. De har blant annet Solid som du nevnte :) Ellers har han også handlet en del fra utlandet på asos men da må man huske på toll og mva avgift :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...