Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ååååh er så skuffa og lei, men mest av alt S I N T !!! :evil: :evil: :evil:

Samboere i ett år, 6 dager siden han gjorde det slutt (savnet ungkarslivet, påsto han). Han har holdt seg unna huset vårt og bodd hos en kamerat mens jeg forbereder meg på å flytte. Skal flytte snart nå, og foreslo at vi kunne gå ut og spise i kveld for å skilles som "venner" og prate litt.

På restauranten plumpet han ut med at han hadde truffet en ny jente i helga (var borte på skolereunion, vet han ikke har truffet henne før, det skjedde der og da). To dager etter det ble slutt mellom oss, etter 1 år som samboere!!! Og han hadde gått ut med henne i går, og sa det var noe spennende på gang der. Aaargh, jeg ville slett ikke høre dette...

Er det "lov" så raskt etter et brudd? Jeg klarte ikke snakke med ham vennskapelig etter dette og måtte bare gå. Spurte om ikke det var ungkarslivet han savnet (som han hadde sagt). Det stemmer, sa han, det kjekke med ungkarslivet er jo å finne seg damer!

Han påstår at bruddet går inn på ham også, og at han er trist for tida. Men han har jo funnet seg ny dame!!! Klarer ikke forstå dette. Er menn slik? Er det ikke vanlig å la det gå iallefall en måned eller to før man finner noen ny etter et samboerforhold? Med meg tar det vanligvis et par år...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ehe.. for en hyggelig kar med høy sosial kompetanse.. er vanskelig å si noe om hvordan forholdet deres har vært siden du ikke nevner det.. men han kan tydeligvis ikke ha tatt det så innmari seriøst.. vær forbanna, innse at du har kasta vekk mye tid her, og drit i han! om dere noen gang hadde det gøy, glem det, og kom deg videre, og finn deg noen å kose med du også.. *er sinna sammen med deg* *klem*

Gjest Poirot
Skrevet

Min ex var forlovet etter litt oven 1 mnd....

Med den jenta han ALLDELES IKKE hadde et forhold til mens vi var sammen.......

Gjest GreenSky
Skrevet

Jepp, den har jeg også fått høre. Han var ikke intr. i et forhold akkurat nå, fordi han likte singellivet. Akkurat. tok ikke lang tid før han fikk dame.

Skrevet
Jepp' date= den har jeg også fått høre. Han var ikke intr. i et forhold akkurat nå, fordi han likte singellivet. Akkurat. tok ikke lang tid før han fikk dame.

På meg virker det som om det er en fin unnsyldning for å si at han ikke er intrisert i en person. Har selv hatt noen som har spurt om vi kunne blitt sammen og jeg har sagt at jeg vil ikke fordi jeg vil være singel. Sier som oftest at de ikke er min type.. men enkelte kvinner kan være ganske pågående de også. Så da må man bare si det litt bestemt: Jeg skal være singel !

:o :o

Gjest VET!!!!
Skrevet

:-x

Sint sammen med deg!

Slike SVIN...

En ting er å dra en løgn til en ny bekjent og si at man vil være singel akkurat nå.

Å si det til eksen er noe HELT ANNET!!!!!!

Og at HUN ikke reagerer?!?!?!?! Makan. :evil:

Skrevet

Vær vanvittig glad for at du er kvitt han..Snart er det den nye dama som sitter med hjertesorg..(noe han ikke er verdt engang) Noen endrer seg bare ikke!!!

(Min ex giftet seg 11 mnd etter bruddet...med dama han gikk bak ryggen min med, som forøvrig var min kollega..De fortjente virkelig hverandre :kvalm: )

Skrevet

Jeg har vært der du er nå! Etter to mnd er det fortsatt vondt å se dem sammen( vær glad du ikke er nabo med eksen din.....det er nemlig jeg...)

Tenk tanker som at han ikke er vaerdt deg, at han umulig kan være spesielt seriøs.

og tenk for ALL DEL ikke at dette har noe med deg å gjøre!! Jeg har nemlig brukt masse tid og energi på hva som gjorde denne dama mer interessant, var hun bedre? var han mer forelska i henne enn i meg? osv osv........

Dette er bare bortkasta tanker!!! Tenk på deg selv, og ikke glem at du er mye mer verdt enn denne DRITTEN!!!

Skrevet

Ikkek helt det sammen men likevel - begynte å date en fyr, mye frem og tilbake fordi han ikke klarte å bestemme seg for hva han ville og ikke ville binde seg --- Det var slutt og på'n igjen litt om hverandre..

Så, et knapt år etter han prøver å ta opp tråden med meg for siste gang, er det bilde av ham i avisen med ei dame og et barn! Han har blitt far... :o

Ikke binde seg, my ass! :ler:

Gjest lurven
Skrevet

hmmm

han burde hvertfall ikke fortalt det til deg..

ikke nice..

Skrevet

Han hørtes ut som en forbanna tosk spør du meg!!

Vær glad du er kvitt ham!!

Trøsteklem; :klem:

Skrevet
Er det "lov" så raskt etter et brudd?

NEI, det er ikke "lov".

Iallefall ikke å si det til deg, seks dager etter at det ble slutt. :evil:

Gjest Ethereal
Skrevet

Min eks var likedan; ny dame under tre uker etter at han hadde gjort det slutt---etter fem år sammen. Han var total commitment phobe, men med den nye dama presterte han å kjøpe leilighet etter tre måneder (for så å plage vettet av meg i fylla med jevne mellomrom) Snakk om selvsikker---NOT!

Skrevet

Takk for kommentarer. Fint å høre bekreftelser på at jeg ikke er helt urasjonell og gal som tar meg nær av dette.

Viste ham innlegget mitt og svarene deres i dag... Hadde jo håpet å få litt respons som "naturligvis går dette inn på meg også" og "jeg er lei meg og vet at jeg er en stor drittsekk og at det jeg gjør nå er umodent og at jeg har behandlet deg dårlig" (vel, det var vel å håpe på litt for mye)

Men han sier bare ting som "gutter er gutter" og har en slik holdning. Bare så rart at han plutselig er så forandret etter et fint og nært forhold, og så betyr jeg INGENTING for ham mer, helt plutselig etter bare et par dager :-(

Ja ja, det er HANS tap... skulle bare ønske at han innså det også. Grusomt at han er så likegyldig og nonchalant, bare, når jeg føler at dette er viktig og alvorlig :(

Gjest Poirot
Skrevet

En dag vil du finne en som er bedre, og da vil du kanskej være glad du er kvitt han her.

Gjest Drittsekk!
Skrevet

Det stemmer ikke den unnskyldningen hans med "gutter er gutter". Enten så har en person funnet seg selv og vet hva h*n ønsker ut av livet, eller h*n vet ikke helt.

Det høres jo helt absurd ut at han har vært i lag med deg så lenge, for så plutselig ombestemme seg. Fyren høres jo totalt vinglete. Jeg var også i lag med en slik (samboere over 2 år). Han dumpet meg, da jeg sa jeg ønsket å forlove meg.

For ham kom det som et sjokk at jeg "så seriøs". Men hallo??!! Hva forventer egentlig menn da, når en flytter sammen og er sammen over lengre tid? Dhaa!!! :roll:

Gutter som denne eks'en din er ikke verdt å satse på. De er så vage, usikre og vinglete. Ikke noe å ha som familie-mann eller far til sine barn.

Prøv å se etter en mer seriøs mann neste gang du, en som verdsetter deg for det mennesket du faktisk er.

Drittsekk-oppførsel (fra din eks) finnes det nok av, men kunsten er å styre unna dem. Lykke til! :)

Skrevet

Åååå... noen gutter altså! Blir så fortvila og mister helt troen på guttebestanden!! Exen min, det store svinet, hadde sex med en "god venninne" dagen etter jeg gjorde det slutt. Da hadde han grått og mast om at det ikke skulle være slutt, og fikk til slut lempet det til at det kun var pause. Også går han og har sex med henne. Også fortsatte han i et halvt år å mase etter meg, mens han SAMTIDIG gjorde det med henne og hadde sex med oss begge to sånn ca annen hver dag.

Kvalm!

Tror jeg går i kloster snart.

Skrevet

Om det er noen trøst så er du ikke alene om å oppleve sånne drittsekker.

Min eks prøvde seg også med den at han ville være singel, osv men jeg viste jo at det var fordi han var forelsket i en annen ( som han delvis nektet for i starten ). De to ble sammen veldig raskt, tror nesten ikke vi rakk å bestemme oss for å separeres får andre folk så dem sammen hånd i hånd :evil: :evil:

Det aller verste er vel alle de teite tingene som ble sagt ...

Eksen din kunne fint spart seg for å nevne dette, hvorfor nevnte han det i det hele tatt ? Jeg synes det bør gå en stund før man blir sammen med andre når man går ut av et forhold.

Nei, vær glad du er kvitt han. Støtter de andre her inen som sier at vinglete mannfolk bør man styre unna. De kan man aldri stole på.

Ønsker deg lykke til vidre og husk at det alltid finnes en sol bak det mørke !

Skrevet

Mange gutter er små, små sårbare smågutter som har et enormt behov for bekreftelse, som ikke takler et avslag hverken i den ene aller andre retning. Små gutter som ikke orker å tenke fordi det krever så mye, som har et så komplisert forhold til sitt eget følelsesliv at de rett og slett ikke orker å forholde seg til det. Derfor kutter det det ut og erstatter det med sex. De tenker at de har gjort et "varp" med en slik "byttehandel" -men egentlig har de bare lurt seg selv. Små, små sårbare guttebarn som kanskje aller helst ville sitte i sandkassa og leke med biler mens mamma kokte kakao inne på kjøkkenet.

Jeg har vært sammen med en haug drittsekker, og har møtt en haug med fullstendig patetiske "dotter" av noen mannfolk. Her er en historie relatert til tema i denne tråden:

Jeg var sammen med en gutt (les: dott). Han forgudet meg, elsket meg, tilba nesten jorda jeg gikk på (nærmest på en selvsutslettende måte, det var kvalmt og patetisk). Selvsagt orket jeg ikke dette i lengden, og gjorde det slutt. Skjørtehengere er ikke noe for meg! Han knakk fullstendig sammen. Rinte rundt til alle vennene mine og sa at han skulle skyte seg hvis ikke jeg ville bli sammen med ham igjen. Reiste hjem til foreldrene mine og gråt og ba om ikke dem kunne snakke med meg og få meg til å bli sammen med ham igjen. Han som egentlig ikke hadde likt to av de beste venninnene mine (fordi de var årsaken til at han ikke kunne være sammen med meg 25 timer i døgnet -jeg ville jo være med venninnene mine også), nå var han plutselig bestevenn med disse venninnene mine og reiste hjem til de og besøkte de.

Sånn holdt han på i to uker.

Så plutselig ble det stilt.

Dagen etter at det ble stilt så jeg ham på byen VELDIG tett omslynget med en jente. De ble sammen, og var sammen i flere år.

:hoho: For en KJEMPEDUST!!

Men jeg var nå iallfall glad til -da slapp jeg noe mer mas fra den kanten iallfall!

Gutter! :roll:

Men nå har jeg vært heldig! *sende varme tanker til* :hjerter:

Nelle :wink:

Gjest ikke manhater, men...
Skrevet

HJELP! Så mange drittsekker det må være der ute!

Og så så kjipt at det kan gå så mye som et par år før vi greier å se hvordan de egentlig er!

Hvorfor ikke hjelpe hverandre? Sjekk manhaters dått com! Jeg tror jeg skal registrere drittsekkeksene mine der, selv om jeg ikke er mannehater. For de som har moralske innvendinger mot dette : Det er bedre å registrere dem, så kan i det minste de fremtidige kjærestene deres ta et informert valg om hvorvidt de vil ha et forhold eller ikke.

BE FAIR!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...