AnonymBruker Skrevet 20. februar 2014 #1 Skrevet 20. februar 2014 Jeg har ikke lyst til å få meg en kjæreste lenger. Av en eller anne grunn så orker eller gidder jeg ikke skaffe meg ei dame. Er det normalt? Jeg er normalt oppegående, har et greit utseende og en god jobb. Anonymous poster hash: ef1e2...10b
Gorgonzola Skrevet 20. februar 2014 #2 Skrevet 20. februar 2014 Mulig combo: Du lever i verdens mest likestilte land (hurra ) og har ikke møtt hun der det bare sier "schmæck"??
Gjest Listerine Skrevet 20. februar 2014 #3 Skrevet 20. februar 2014 Helt normalt. Hvorfor forplikte deg til en kvinne, når du kan pule rundt så mye du vil som singel? Drit i å finne deg ei dame, og nyt heller singellivet. Det er det jeg gjør, og det er utrolig deilig.
Sapientia Skrevet 20. februar 2014 #4 Skrevet 20. februar 2014 Jeg var "deg" i 10-11 år, fordi om jeg var litt yngre i starten av denne perioden, og eldre på slutten. Møtte den rette og dermed var alle tanker om "leve aleine med hundene" borte som dugg for solen.
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2014 #5 Skrevet 20. februar 2014 Mulig combo: Du lever i verdens mest likestilte land (hurra ) og har ikke møtt hun der det bare sier "schmæck"?? Det er godt mulig jeg ikke har truffet den rette, men jeg føler det meste rundt damer bare er stress. Anonymous poster hash: ef1e2...10b
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2014 #6 Skrevet 20. februar 2014 Jeg er kvinne på 32, og føler akkurat det samme. Har gjort det i mange år allerede. Anonymous poster hash: fff19...cea
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2014 #7 Skrevet 20. februar 2014 Helt normalt. Hvorfor forplikte deg til en kvinne, når du kan pule rundt så mye du vil som singel? Drit i å finne deg ei dame, og nyt heller singellivet. Det er det jeg gjør, og det er utrolig deilig. Jeg puler ikke noe rundt fordi jeg ikke har lyst til det. Jeg tar meg heller en runk enn å dra med meg ei tilfeldig dame hjem. Anonymous poster hash: ef1e2...10b 3
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2014 #8 Skrevet 20. februar 2014 Jeg er kvinne på 32, og føler akkurat det samme. Har gjort det i mange år allerede. Anonymous poster hash: fff19...cea Har du funnet ut hvorfor du føler det slik? Anonymous poster hash: ef1e2...10b
Gjest Listerine Skrevet 20. februar 2014 #9 Skrevet 20. februar 2014 Jeg puler ikke noe rundt fordi jeg ikke har lyst til det. Jeg tar meg heller en runk enn å dra med meg ei tilfeldig dame hjem. Anonymous poster hash: ef1e2...10b Det trenger da ikke å være en ONS. Skaff deg en pulevenn eller to.
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2014 #10 Skrevet 20. februar 2014 Har du funnet ut hvorfor du føler det slik? Anonymous poster hash: ef1e2...10b Jeg vet ikke. Tror det har med å gjøre at jeg trives veldig godt alene og at jeg er veldig selvstendig. Den forrige kjæresten min ble veldig avhengig av meg, og jeg følte at jeg på en måte fikk ansvaret for han. Syns det er mye mer behagelig å bare ha meg selv å ha ansvar for. Jeg liker også å kunne bestemme alt i livet mitt helt selv. At jeg ikke har noen jeg må bli enig med om jeg får tilbud om en jobb i et annet land eller noe sånt. I tillegg syns jeg det virker utrolig mas å ha samboer som man må ringe og avtale med hva man skal til middag og alt mulig. Og de fleste vil jo bli samboer og slikt etterhvert. En annen ting er vel at jeg ikke ønsker meg barn. Det er ikke noen spesiell grunn til det, jeg har bare aldri hatt noe lyst på barn. Og de fleste menn vil jo ha barn, så da blir det og et problem. Alt blir bare lettere om man dropper hele greia tror jeg. Og som sagt har jeg det veldig fint som jeg har det nå, så jeg ser ikke noe grunn til å ødelegge det. Anonymous poster hash: fff19...cea 1
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2014 #11 Skrevet 20. februar 2014 Det trenger da ikke å være en ONS. Skaff deg en pulevenn eller to. Sant nok, men runking er litt for lett tilgjengelig til at jeg har giddet å gjøre noe slikt. Anonymous poster hash: ef1e2...10b
Gorgonzola Skrevet 20. februar 2014 #12 Skrevet 20. februar 2014 Det er godt mulig jeg ikke har truffet den rette, men jeg føler det meste rundt damer bare er stress. Anonymous poster hash: ef1e2...10b Da kan jeg stille diagnosen umiddelbart, og med integritet: Du er normal 1
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2014 #13 Skrevet 20. februar 2014 Jeg vet ikke. Tror det har med å gjøre at jeg trives veldig godt alene og at jeg er veldig selvstendig. Den forrige kjæresten min ble veldig avhengig av meg, og jeg følte at jeg på en måte fikk ansvaret for han. Syns det er mye mer behagelig å bare ha meg selv å ha ansvar for. Jeg liker også å kunne bestemme alt i livet mitt helt selv. At jeg ikke har noen jeg må bli enig med om jeg får tilbud om en jobb i et annet land eller noe sånt. I tillegg syns jeg det virker utrolig mas å ha samboer som man må ringe og avtale med hva man skal til middag og alt mulig. Og de fleste vil jo bli samboer og slikt etterhvert. En annen ting er vel at jeg ikke ønsker meg barn. Det er ikke noen spesiell grunn til det, jeg har bare aldri hatt noe lyst på barn. Og de fleste menn vil jo ha barn, så da blir det og et problem. Alt blir bare lettere om man dropper hele greia tror jeg. Og som sagt har jeg det veldig fint som jeg har det nå, så jeg ser ikke noe grunn til å ødelegge det. Anonymous poster hash: fff19...cea Jeg tror jeg også tenker litt likt som deg, ihvertfall med tanke på ansvarsbiten. Jeg føler meg ansvarlig for en kjæreste. Unger har jeg lyst på, men jeg er åpenbart ikke klar for det akkurat nå. Jeg tror jeg må jobbe litt med meg selv og slutte å assosiere damer med stress. Jeg tror det nemlig er det som er hovedgrunnen til at jeg ikke har lyst på en kjæreste. Anonymous poster hash: ef1e2...10b
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2014 #14 Skrevet 20. februar 2014 Jeg tror jeg også tenker litt likt som deg, ihvertfall med tanke på ansvarsbiten. Jeg føler meg ansvarlig for en kjæreste. Unger har jeg lyst på, men jeg er åpenbart ikke klar for det akkurat nå. Jeg tror jeg må jobbe litt med meg selv og slutte å assosiere damer med stress. Jeg tror det nemlig er det som er hovedgrunnen til at jeg ikke har lyst på en kjæreste. Anonymous poster hash: ef1e2...10b Men da skal du ikke stresse med å finne deg kjæreste, du skal prioritere deg selv. Det er veldig bra at du ikke tømmer deg i gud og hvermann. Ta den tiden du trenger og ikke stress. Ordner seg alltid Anonymous poster hash: 6047c...8dc
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2014 #15 Skrevet 21. februar 2014 Jeg føler det som deg, TS. Jeg er en dame på 32 år, og jeg ser ingen grunn til å stresse rundt etter en mann. Jeg ønsker jo innerst inne å møte noen, men da må det være en det sier SMACK med! Ellers ser jeg ingen grunn til å ligge rundt eller å bare være sammen med noen for å ha noen. For meg er det viktig å føle meg trygg og vel i et forhold, og å kunne være seg selv. Så mens du tar deg en runk, så tar jeg meg en gnikk! Anonymous poster hash: 28746...461
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2014 #16 Skrevet 21. februar 2014 Nei, jeg tror ikke det er så rart...vil ikke si det er fordi damer er stress, men fordi forhold er stress. Jeg har lurt på om jeg egner meg i forhold. Og kjæresten har lurt på det. Så det var litt vanskelig i starten, men vi hadde noe spesielt og funket bra sammen når vi ble bedre kjent. Nå er vi samboere og alt er bare fryd og gammen. Da han var i slutten av 20-åra tenkte han at han orket ikke damer og forhold mer, det var bare styr, ikke verdt det og han følte ikke det passet han og hans liv. Kort fortalt, vanskelig å forklare på vegne av noen andre..men han hadde vel ikke gitt opp helt likevel, for han hadde noe på gang med ei noen år etter, men det fungerte ikke, og det fikk han vel til å tenke over hva han ville ha, hva som ikke fungerte for han osv. Så møttes vi - resten er historie, bla bla bla. Min erfaring har i alle fall vært at så lenge man ikke føler seg klar for et forhold, så er det beste bare å være singel. Ingen av oss har heller lyst på barn, så det har jo heller ikke vært noe stressmoment for oss - men for meg har det i alle fall vært vanskelig å finne en som ikke vil ha barn. Hey - kanskje du har blitt så voksen at du ikke gidder å kaste bort tida på å ha kjæreste bare for å ha kjæreste? Anonymous poster hash: 33d9b...6ad
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2014 #17 Skrevet 21. februar 2014 Dame på 33 som ikke gidder menn og kjærester her. HAr vært sånn i mange år og har det OK. Artig å lese at vi er flere Anonymous poster hash: b6eef...b01
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå