Gjest Funky Punk Skrevet 20. februar 2014 #1 Skrevet 20. februar 2014 Koster det noe å veksle fra svenske til norske? Har 200 sek og er litt vel blakk om dagen, og noen kroner hadde vært veldig greit akkurat nå. Får vel vekslet så jeg får ca 180 nkr, men om det koster å veksle så vil jeg vel tro at det ikke blir en krone igjen?
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2014 #2 Skrevet 20. februar 2014 Det koster som regel noe, men ofte ligger prisen i at du får en dårligere kurs enn den egentlige kursen. Dermed blir det ikke borte så mye i kroner og øre når du skal veksle et så beskjedent beløp Anonymous poster hash: 3d06a...b58
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2014 #3 Skrevet 20. februar 2014 Hvorfor går du ikke til banken og setter inn pengene? Anonymous poster hash: 8e6b5...d91
Gjest Funky Punk Skrevet 20. februar 2014 #4 Skrevet 20. februar 2014 Hvorfor går du ikke til banken og setter inn pengene?Anonymous poster hash: 8e6b5...d91 Har ingen bank i nærheten, men det ligger en Menybutikk her hvor jeg kan sette inn penger, men kan de ta imot svenske penger da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå