Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

(la denne ut på feil side, så prøver meg her, litt mer relevant. Beklager om dette irriterer noen)

Hei!

Har et problem.. eg eier ikkje samvittighet.
Har hatt et "kun" seksuelt forhold til en barndomsvenn i over laaang tid.
Vi møtes kun på fest, og vi snakker aldri om det som skjer..

Forholdet hjemme er dårlig. Vi har ingen gnist lenger, og de daglige gjøremål tar all tid. Vart sammen i tenårene, og eg fann meg dengang i ALT FOR mye tull fra hans side. Frekke kommentarer, utro, tafsing på andre jenter osv. Men eg turte ikke gi beskjed om mine meninger da eg var redd for å miste han. Så har det igrunn bare ballet på seg. Han er idag en skikkelig kar, og familien sier at eg har forandret han.

Det høres kanskje dumt ut, men eg har ikke selvtillit til å bryte ut. Klarer ikke. Vi kommuniserer veldig dårlig, eller det vil si at eg prøver å starte en samtale om noe som eg syns er viktig; så sier han alltid: hmm, og blir stum.

Tror det har med fortiden å gjøre.
Har vert et mobbeoffer så lenge eg kan huske, og søker vell etter en slags bekreftelse. Alltid fått høre at eg er "stygg og feit". Var nedspringt i gangen i friminutta, gutter tok på meg, og eg vart slått.

Har alltid vert opptatt av sex og slikt, sikkert siden eg var 8-9år. Guttene på ungdomsskolen ga meg mye oppmerksomhet pga puppene mine, men fikk alltid høre at eg var stygg.

Husker spesielt en episode da eg gikk i 4.klasse og en gutt fra 9.klasse kom bort til meg og fikk meg inntil veggen og sa: Nå skal vi knulle! Så sto han der lenge og gliste; før han dyttet meg bort å sa: Ingen vil vell knulle deg, di stygge hore!

Anonymous poster hash: 53ce8...aa3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan du, så kan vel han ?

Skrevet

Kan du, så kan vel han ?

Vere utro mener du?

Det er eg fullstendig klar over.. men det er komt til et punkt der eg lurer på om eg hadde brydd meg.

Anonymous poster hash: 53ce8...aa3

Skrevet

Da er du utro, og han kan være utro, om du ikke bryr deg. Det begynner å bli interessant...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...