AnonymBruker Skrevet 20. februar 2014 #1 Skrevet 20. februar 2014 Det hele ble avsluttet på et ikke så hyggelig vis, da jeg fant ut at han ville ha meg gående på gress mens han så etter noe som eventuelt var bedre. Jeg takket for meg, opplyste om at jeg ikke var interessert i det, og ønsket han lykke til videre. Jeg føler meg behandlet som dritten under skoen hans, og håper jeg slipper å se mannen igjen.Nå vet jeg at jeg en dag kan komme til å treffe på han tilfeldig, både med og uten barn, og jeg vil gjerne ha innspill til hvordan jeg burde takle det på best mulig måte. Barnet hans vil antakelig komme løpende bort til meg, og jeg vet ikke helt hvordan jeg skal oppføre meg da, jeg bryr meg jo om barnet. Kommer han uten barn, er det kanskje greiest å bare si kort hei, og gå videre? Jeg har mest lyst til å late som jeg ikke ser han, og gå videre, men det blir kanskje litt demonstrativt og barnslig? Føler ikke jeg bare kan haste avgårde om barnet er med, og jeg vil jo helst ikke at barnet hans skal plukke opp stemningen oss i mellom. Anonymous poster hash: bee19...aae
krepsen33 Skrevet 20. februar 2014 #2 Skrevet 20. februar 2014 Si hei, spør hvordan det går og dra videre på din vei Keep it simple
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2014 #3 Skrevet 20. februar 2014 Som normalt vel Anonymous poster hash: f37fe...6b7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå