Gjest LoisLane Skrevet 20. mars 2006 #101 Skrevet 20. mars 2006 Digg at noen vekket denne tråden opp igjen!
Gjest Binna Skrevet 20. mars 2006 #102 Skrevet 20. mars 2006 Ikke klag så lenge do'en var utstyrt med dør. På flere av nattklubbene i Roma var det dørfrie båser. :o Blyge meg i hockey over doen fordi der er sånne teite smale doer det ikke er meningen man skal sitte på, med jenter vasende forbi hele tiden. :oops: ← Hehe, eller hva med bare hull i gulvet, uten lås og dør som ikke dekker nederste halve metern... jo, og digert vindu inn til dassen fra nabodoen. På "stampuben" til noen italienere jeg var hos. Gikk ikke alene dit for å si det sånn. Æsj, og tenk deg at du er på en gedigen strand og må på offentlig do.. men så har du glemt sko...*frysninger* Jeg legger så og si alltid dopapir på ringen når jeg ikke er hjemme. Hvis det er vått på ringen tørker jeg først. Det hender hvis jeg er hos venner og doene ser greie ut at jeg ikke gjør det. Og hvis jeg er skikkelig full og tissatrengt.. Har aldri sett på det som noen "unormal" greie, men er jo oppdratt sånn. Jeg synes det er ekkelt å sette seg rett på ringen med tanke på hva som kan ha befunnet seg der etter vask og før meg. Jeg synes personlig det er ekkelt, men andre må få gjøre som de selv vil. Bortsett fra at de kan tørke vekk etter seg når de søler etter lager spor i dassen..
Gjest *Snart medlem* Skrevet 21. mars 2006 #103 Skrevet 21. mars 2006 Sitter ned på do, gjerne med papir, men ikke hvis det ser nyvasket ut. Har aldri falt meg inn å stå hverken på ringen eller med beina utenfor. Det må jo bli utrolig grisete, med sjansen for piss nedover lårene og drypp i underbuksen.
Gjest Virvel Skrevet 21. mars 2006 #104 Skrevet 21. mars 2006 (endret) Hehe, jeg ser at jeg tidligere i denne tråden har svart at jeg som regel legger papir på setet bare fordi det er en vane, men jeg kan nå stolt meddele at det er lenge siden jeg sluttet med det. :-D Ser det rent ut, så setter jeg meg rett ned. De fleste toaletter på "ordentlige" steder (kino, restauranter osv) blir uansett vasket oftere enn doen min hjemme... (Men jeg irriterer meg fortsatt grønn over alle damene som bruker så gruuusomt lang tid inne i båsen... Hallo! Jeg må tisse, det er kø, og fem minutter til filmen begynner!) Endret 21. mars 2006 av Virvel
Gjest Gjest_Carolina_* Skrevet 21. mars 2006 #105 Skrevet 21. mars 2006 Huff, for en ekkel tråd. Og jeg som tok det for gitt at alle jenter/kvinner la på masse papir over hele toalettsetet før de satte seg på det!! Setter noen seg virkelig rett ned på et offentlig toalett uten papir under?! At noen står kan jeg bedre forstå for da er man ikke nær det offentlige toalettet med huden...men har aldri hørt om at noen står når de gjør nr. 2.
Gjest gaja ii Skrevet 21. mars 2006 #106 Skrevet 21. mars 2006 det verste er å gå på do etter gamle kjerringer. De står tydligvis når de tisser, for det er vått på hele ringen det går jo an å tørke etter seg selv!!!!
Gjest Gjest_Carolina_* Skrevet 21. mars 2006 #107 Skrevet 21. mars 2006 det verste er å gå på do etter gamle kjerringer. De står tydligvis når de tisser, for det er vått på hele ringen det går jo an å tørke etter seg selv!!!! ← Huff, så grisete enkelte mennesker er! Blir kvalm jeg...
Gjest gjest1 Skrevet 21. mars 2006 #108 Skrevet 21. mars 2006 Jeg sitter rett på ramma og tisser, jeg. Det jeg har funnet ut av er så enkelt og spare tid på, er at jeg stikker hendene nedi do og vasker hendene med mitt tiss mens det renner! Sparer tid, gjør det, lukter naturlig og sterilt og!
Kaffeavtalen Skrevet 21. mars 2006 #109 Skrevet 21. mars 2006 Har aldri lært å stå på do....hallo mamma..du glemte noe der... Jeg sitter på ringen etter å ha sjekket at den er tørr. Da er det verre hjemme, hvor jeg har en stor og 2 små som tisser mer utafor en nedi do...Og ikke vil de høre snakk om å sitte heller.... Hva folk gjør på do har jeg også lurt på. Og en annen ting jeg ikke skjønner er hvorfor m ange damer må hamed noen fpor å gå på do. Greit nok når vi var 15, men som voksen føler jeg slett ikke noe behov for en "dassfadder"
Gjest Ole Skrevet 21. mars 2006 #110 Skrevet 21. mars 2006 Min erfaring er også at jentedoer er mye mer skitne og rotete enn herredoer. På de 2 siste stedene jeg jobbet var det mye problemer med damedoene, mens det var null problemer med herredoene.
Gjest gjest1 Skrevet 22. mars 2006 #111 Skrevet 22. mars 2006 Min erfaring er også at jentedoer er mye mer skitne og rotete enn herredoer. På de 2 siste stedene jeg jobbet var det mye problemer med damedoene, mens det var null problemer med herredoene. ← Næsj! Damedoer er renest! Helsing renholderen!
Gjest Gjest Skrevet 23. mars 2006 #112 Skrevet 23. mars 2006 Jeg regner med at de fleste jenter er opplært til å "stå" på do når man er på offentlige toaletter.(..?) Men en ting som jeg har tenkt på: Om alle sitter, da blir det jo ikkeno griseri. Så det synes jeg vi alle skal begynne å lære hverandre og våre døtre (framtidige, sådann, for min del). Og de som fremdeles vil stå, kan dere være så snille å ta opp ringen først? 1. Det er mye mer hygienisk å bare sitte ned, ikkeno smitter via hudkontakt (som jeg kommer på...). 2. Man slipper å få "dirre-krampe" i lårene av å stå på do. 3. Det er ufattelig vanskelig å stå OG gjøre nr.to (For ikke å snakke om å tørke seg etterpå! Flere enn meg som på den måten har funnet en muskel i ryggen de aldri visste de hadde?) 4. Vi som er små klarer likevel aldri å stå på handicap-toaletter (som man må ty av og til. Her må man forresten oppdra menn også, ellers blir det kluss i rekkene...), for de er så høye. Ok, kanskje er dette en smule ekkel (og for noen kanskje litt intim?) tråd, men hva sier dere? Er dere med, jenter? ← jeg dekker hele doringen med papir før jeg setter meg
Gjest gjest1 Skrevet 23. mars 2006 #113 Skrevet 23. mars 2006 Min erfaring er også at jentedoer er mye mer skitne og rotete enn herredoer. På de 2 siste stedene jeg jobbet var det mye problemer med damedoene, mens det var null problemer med herredoene. ← Har jeg også hørt! Faren min er i bransjen, og han sier damedoer er ti ganger verre enn herredoer
Gjest Fruktfat Skrevet 23. mars 2006 #114 Skrevet 23. mars 2006 en tidligere kollega jobbet på et utested, og jentedoene er klart verst. bind og tamponger og blod og piss overalt.
Gjest Gjest Skrevet 23. mars 2006 #115 Skrevet 23. mars 2006 en tidligere kollega jobbet på et utested, og jentedoene er klart verst. bind og tamponger og blod og piss overalt. ← Jeg vanker tydeligvis på "feil" steder! Har aldri sett bind, tamponger eller blod på en offentlig do! (Og hadde jeg det, hadde jeg nok snudd i døra!)
Gjest Fruktfat Skrevet 23. mars 2006 #116 Skrevet 23. mars 2006 var et utested da ikke akkurat på en kafe på dagtid kjenner flere som har jobbet sånne steder, samtlige mener damene er verst.
Gjest Gjest Skrevet 23. mars 2006 #117 Skrevet 23. mars 2006 var et utested da ← Jeg har faktisk vært på utesteder også, jeg!
Netten Skrevet 23. mars 2006 #118 Skrevet 23. mars 2006 Jeg har heller ikke lært noe om å stå på do. Ser toalettet rent og pent ut, så legger jeg ikke engang papir på ringen. Lea - me mangelfull oppdragelse ← Er jo kjempestress å stå på do!?
Gjest Elfrida Skrevet 24. mars 2006 #119 Skrevet 24. mars 2006 Morsom tråd! Dette har jeg lurt på også, for det virker som om mange står sånn i halv-håkki og tisser - og det blir det jo mye mere søl av. Ser doen ren ut setter jeg meg på den. Er det litt dråper tørker jeg av, og setter meg. Er det litt småekkelt tørker jeg av, legger på papir, og setter meg Er det skikkelig gørrete står jeg. Jeg har vært på lengre båttur og togtur i Thailand, og begge steder var det både 'vestlig' do og hull-i-gulvet-do. Da var hullet langt mer appetittlig enn sittedoen. Sittedoen virka det som det bare var utlendinger med turistmage som brukte, men thai-doen var gullende ren. Alle hull-doer jeg var på i Thailand var utstyrt med vannslange slik at man kunne vaske seg, spyle doen ren etter seg og få vekk fotspor og annet søl. Egentlig ganske ålreit.
Gjest Gjest Skrevet 24. mars 2006 #120 Skrevet 24. mars 2006 Jeg bruker alltid papir på ringen når jeg er på et "offentlig" toalett (da teller jobb-doen som offentlig toalett også). Er jeg hos venner gjør jeg det ikke. Vet at våre venner ikke er griser.. Nå har jeg lært min fireåring at hun skal legge papir på doen når vi er på do utenfor huset. Hun syntes det er helt greit. Litt morsomt ble det når hun begynte i barnehage etter jul, og lurte på om hun måtte legge papir på ringen... Jeg sa selvfølgelig nei, men tenkte i mitt stille sinn at er det et sted man bør gjøre det så er det jo der.. Barn griser mye!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå