Gjest Elenath Skrevet 27. mai 2004 #41 Skrevet 27. mai 2004 Har aldri hørt at jenter står og tisser jeg :o *uvitende*
Isiselin Skrevet 27. mai 2004 #42 Skrevet 27. mai 2004 Hmm... Har jeg heller aldri hørt om... :o Det får da være grenser! Ser for meg at det blir mye søl og mindre renslig da enn om en bare legger litt papir på ringen eller som meg når jeg er på steder med heslige do...venter til jeg kommer hjem...
Timian Skrevet 28. mai 2004 #43 Skrevet 28. mai 2004 Tjihi... dette var oppmuntrende lesning!! Jeg har nemlig trodd at jeg har vært den eneste som ikke har brydd meg om papir på ringen og den slags... Men det er nå motbevist Takk, jenter
Amarone Skrevet 28. mai 2004 #44 Skrevet 28. mai 2004 Er ikke redd for smitte! Men jeg synes faktisk det er ekkelt å sette rumpa ned hvor andre nakne rumper har vært... Dette er sikkert en slags fobi? Men jeg ser ikke akkurat på den som en plage, så ser ingen grunn til å kvitte meg med den...
Gjest Anonymous Skrevet 28. mai 2004 #45 Skrevet 28. mai 2004 Er ikke redd for smitte! Men jeg synes faktisk det er ekkelt å sette rumpa ned hvor andre nakne rumper har vært... Dette er sikkert en slags fobi? Men jeg ser ikke akkurat på den som en plage' date=' så ser ingen grunn til å kvitte meg med den...[/quote'] Vi sitter jo ikke akkurat og gnir anusen rundt ringen da. Vi sitter faktisk på lårene, det er bare helt bakerst at rompa eventuelt tar nedi og for min del tar ikke den nedi i det hele tatt, jeg må bøye meg så langt fram for at strålen skal gå riktig vei... Stå i hockey med skjelvende lårmuskler helt til siste fødsel. Da innså jeg først at det var egentlig mer grisete enn å sitte, og dessuten skiftet strålen retning så jeg måtte bare komme meg lenger ned for å bøye meg mer framover. Har også trodd at jeg var den eneste som satte meg rett ned, men jo mer jeg leser og tenker og praktiserer så finner jeg ut at dét er mest hygienisk! Enn om alle kunne gjort det så hadde vi sluppet tiss på doringen....
Amarone Skrevet 28. mai 2004 #46 Skrevet 28. mai 2004 Vi sitter jo ikke akkurat og gnir anusen rundt ringen da. Nei, gjør dere ikke??? :o Samme det, synes det er ekkelt allikevel, jeg... Papir er en fin ting!
Gjest Pterodactylkake Skrevet 28. mai 2004 #47 Skrevet 28. mai 2004 Jeg vasker setet og sitter. Har dere forresten vært i italia? Der har de noen syke dovaner, husker jeg gikk inn på dametoalettet, der det kun var et hull i gulvet! :o For noen bilder i hodet nå...
Amarone Skrevet 28. mai 2004 #48 Skrevet 28. mai 2004 Har dere forresten vært i italia? Der har de noen syke dovaner' date=' husker jeg gikk inn på dametoalettet, der det kun var et hull i gulvet! :o For noen bilder i hodet nå...[/quote'] I fjor var jeg og sambo på ferie i Paris, og der var det også en cafèdo som bare var hull i gulvet. Syntes det var litt overraskende midt i Paris! Men så fikk jeg prøvd det og, da! Det var.... interessant...
Gjest 3llie Skrevet 28. mai 2004 #49 Skrevet 28. mai 2004 Dersom jeg er nødt til å sette meg ned så bruker jeg ca en halv do rull på setet først før jeg setter meg ned, ellers så står jeg. Aldri i verden om jeg setter meg rett ned på et offenlig toalett samme hvor rent det ser ut!
Gjest Poirot Skrevet 28. mai 2004 #50 Skrevet 28. mai 2004 Dersom jeg er nødt til å sette meg ned så bruker jeg ca en halv do rull på setet først før jeg setter meg ned' date=' ellers så står jeg. Aldri i verden om jeg setter meg rett ned på et offenlig toalett samme hvor rent det ser ut![/quote'] Men hvorfor ikke? Jeg spør og spør men ingen svarer: Hva er det dere er redde for å få? Det er ikke noe som smitter gjennom hud!
aline Skrevet 28. mai 2004 #51 Skrevet 28. mai 2004 Har stått i sånn hockey-stilling, altså nesten sitte men ikke berøre doringen, men skjelvende lår, noen få ganger når jeg bare har måttet tisse og doen er så grisete at hadde jeg hatt noe valg så hadde jeg valgt en busk om det var tilgjengelig!! (har vært på mc-tur langs autobanen i tyskland... både danmark og tyskland har noen grusomme doer langs veiene... gjerne uten særlig papir....) må man så må man. Til vanlig, på kafeer, trening, ute etc så setter jeg meg bare ned. Er det grisete vasker jeg enten av med sånn spyleting som noen har, eller legger på toalettpapir, men det er bare dersom ringen er grisete. har heller aldri hørt om noe smittsomt man kan få av å sitte med lårhuden mot doringen, og har foreløpig ikke fått noen følger av å ikke bruke papir.
Gjest 3llie Skrevet 28. mai 2004 #52 Skrevet 28. mai 2004 Fordi jeg er prippen og syntes det er ekkelt!
Gjest Poirot Skrevet 28. mai 2004 #53 Skrevet 28. mai 2004 Fordi jeg er prippen og syntes det er ekkelt! Gjør du det hos venner også?
Gjest 3llie Skrevet 28. mai 2004 #54 Skrevet 28. mai 2004 Gjør du det hos venner også? Kommer ann på vennen. Bor vedkommende i noe som ser ut som ei svinesti ellers så gjør jeg nok det.
Tusenfryd Skrevet 28. mai 2004 #55 Skrevet 28. mai 2004 Jeg setter meg rett ned om det ser ok ut. MEN det jeg sliter med er når ringen står oppe etter en mann - DEN tar jeg ikke i altså, men dytter den ned med foten. Forøvrig har jeg bodd i Hellas og opplevd "hull i gulvet" i også forholdsvis nye toaletter, fine, med hvite fliser, rent og pent - og det er mer renslig enn å sette seg på en ring. Når man lærer seg teknikken vel og merke...
Gjest skalkesjul Skrevet 28. mai 2004 #56 Skrevet 28. mai 2004 Men det er ikke noe gøy når hull-i-bakken doen ikke er fine, flisbelagte or rene. Har opplevd hull-i-bakken doer hvor driten er spruta utover hele. Pleide å stå på offentlige toaletter før, men det ble litt slitsomt i lengden. Nå setter jeg meg rett på ringen. Er den møkkete eller ekkel finner jeg en annen do.
Gjest Lizbet Skrevet 28. mai 2004 #57 Skrevet 28. mai 2004 Ser an doen. Uansett hvor ren den er tørker jeg alltid over ringen. Har erfart at veldig mange toaletter spruter over selv når man spyler ned og setter meg ikke i det. Bruker papir om det ser ekkelt der. Og jeg trodde ikke jenter brukte å stå, jeg. Den var ny for meg
VesleBråka Skrevet 28. mai 2004 #58 Skrevet 28. mai 2004 Jeg tar ikke ned ringen med fingrene hjemme engang, jeg tar papir og holder i ringen med.. litt pyse der. Jeg snakket tidligere om å ha skoene på ringen ja, og så sitte på huk oppå selve doen. Det var noe jeg bare prøvde en gang, etter at min venninne anbefalte det. Det var veldig vaglete, og jeg var redd for å falle nedi med skoene.. + at doringen blir møkkete av skoene.. Var på nattklubb i italia, var ganske brisen og måtte på do. Så var det bare et stort hull i gulvet.. Jeg turte nesten ikke bruke den, stoler ikke helt på balansen når jeg er brisen, livredd for å dette oppi.. Kanskje det er opphavet til de "kontinentale drikkevanene" det snakkes så mye om Ikke bli fullere enn at du holder deg ute av doen..
Arkana Skrevet 28. mai 2004 #59 Skrevet 28. mai 2004 Kanskje det er opphavet til de "kontinentale drikkevanene" det snakkes så mye om Ikke bli fullere enn at du holder deg ute av doen.. Ja, der har vi løsningen!
Gjest Devil's Spawn Skrevet 28. mai 2004 #60 Skrevet 28. mai 2004 Dette var en skikkelig drittdebatt . Jaja..glad jeg valgte riktig kjønn jeg.. . Nr 2 tar jeg alltid hjemme.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå