Gå til innhold

Endring av kvinners "offentlige-do-vaner"

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ikke jeg heller, det kunne aldri falle meg inn å stå på do. Og dopapir på ringen er hysterisk i mine øyne. :o

Enig :Nikke:

Hvis det er skittent at jeg føler behov for papir på ringen så prøver jeg heller å finne en annen do.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ser an doen, er det rent og pent setter jeg meg, av og til på papir, av og til uten. Det hender at jeg står, men bare for å tisse.

Nå kommer jo fler og fler doer med sånn "rensevæske" du kan vaske ringen med også, det er kjekt.

Menn på flydoer er det værste, enig der. Særlig når man på lange reiser kanskje tusler rundt i sokkelesten... yuk.

Skrevet

Har aldri sett bind på gulvet eller blod på veggen heller.. Noenganger men ikke ofte, spy på do på utested, det er vel det ekkleste på damedoer.

Dere må da lage landingsstripe (papir) i doen hvis dere skal nr 2 så ikke dovannet plasker opp i rompa (eller på sko hvis man står..)

Skrevet

Kunne aldri falt meg inn å stå på do :ler: har aldri falt meg inn at det er en mulighet for meg å gjøre det heller. tror det hadde blitt problematisk fordi jeg er så liten.

På offentlige toaletter legger jeg alltid på papir, uansett hvor rent og pent det ser ut. men det er fordi jeg er oppdratt slik og det har blitt en vane.

Skrevet

At damer står når de er på offentlige toaletter er visst veldig vanlig i USA. Som det nevnes her fører det til at toalettene blir skittne og ekkle. Tiss ikke bare på skåla men langt utover gulvet. :kvalm: Dette oppleved jeg selv i Disney World, der toalettene ble vasket flere ganger i timen.

Har aldri opplevd liknende tilstander i Norge, og kjenner meg heller ikke igjen i beskrivelsen til Mathias. Tror de fleste norske jenter sitter også på offentlige toaletter, og slik bør det være.

Jeg tørker ofte av ringen (selv om den ser ren ut) med papir eller en våtserviett jeg har i veska. Egentlig unødvendig, men det ble en vane i USA kan du si...

Gjest gjesta
Skrevet
Jeg sitter også..Legger bare litt papir på do-ringen.

:Nikke:

Gjest Anonymous
Skrevet

Hvordan i alle dager er det mulig for jenter å stå?? :o

Vil ikke alt bli vått da? Ifølge min erfaring i friluftstissing, må jeg helt ned på huk for at ingenting skal renne nedover lårene. Vel er jeg ikke så veldig høy, men klarer dere å sitte på huk over do?? :klø:

Hilsen Tiny, som alltid sitter.

Gjest Anonymous
Skrevet

Til opplysning:

Står vel ikke oppå doen da!!! Står på gulvet, men uten å sitte nedpå ringen........

Gjest lurven
Skrevet

jeg vasker alltid do ringen hvis jeg skal bæsje på et offentlig toalett

pga alle grisene som fins

Skrevet

Uff, det er så mye gris at jeg vegrer meg for å gå på offentlige toaletter :o

Hjemme er jo en ting, doen brukes jo stort sett bare av meg og samboeren uansett.

Jeg prøver å holde meg om en do ute ser helt jævlig ut, men om det virker normalt på toalettet, så bruer jeg rett og slett papir på dosetet.

Så mye rart som bruker nevnte toaletter, så synes jeg det er greit å gjøre.

Jeg vil gjerne si hurra for Cannon Hygiene. De har virkelig forstått det!

Er bl. a leverandør av hygieneprodukter til toaletter div. steder og det har nok vært en suksess :D

Gjest gjest1
Skrevet

Å stå hockey over doen er nokså unødvendig ja. Jeg setter papir rundt ringen hvis stedet virker litt suspekt, men ellers ikke. Det finnes ikke mye bakterier på en doring.

Skrevet
Til opplysning:

Står vel ikke oppå doen da!!! Står på gulvet, men uten å sitte nedpå ringen........

Hehe, det innlegget minnet meg om da Thomas Giertsen (tror jeg det var) fortalte om da han var på ferie i et eller annet asiatisk land, og skulle på do. Og toalettet var så nedgriset at han så seg nødt til å sitte på huk oppå toalettet, og så sklei han og datt rett opp all....... :kvalm:

Gjest gjest1
Skrevet

Hehe, stakkars. Har også mareritt om "toalettene" i Kina. Ble en vanesak å holde seg en hel dag, helt til man kom tilbake til hotellet. Hull i bakken er ikke noe for meg, men så er jeg kanskje litt dårlig til å sikte? Snakket med en kinesisk dame som jobbet som toalettvakt, hun sa at europeere ofte tisset på buksene sine..yikes. Toalettpapir med stretch var fascinerende, og det var veldig vanskelig å ikke kaste toalettpapiret i toalettet, men i en søppelbøtte.

Gjest Poirot
Skrevet

Toaletter som er et hull i gulvet er jo ofte mye renere enn vanlige tolaetter, nettopp fordi alle sitter på do og tisser i hullet. Det er jo ikke verre enn om man må på do når man er i skogen.

Skrevet

Jepp, jeg mente å stå på huk på gulvet (ikke stå PÅ doen, da kunne det nok blitt ganske så mye plask av nr. to som noen sa, ja..), uten å sitte ned på ringen.

Så fint at alle er enige da :) Kanskje bare jeg som har utested-doer og Usa-doer litt for friskt i minne...

Og hipp hurra for Cannon med plasttrekk med hjerte på, enig med du, Diva!

Skrevet

Legger alltid på papir - også hos venner! Og jeg irriterer meg grønn over alle dere som står i hockey og ikke tørker vekk sølet deres fra doringen! :evil: :sinna:

Gjest Poirot
Skrevet
Legger alltid på papir - også hos venner!

Hva slags smitte er det du er redd for å få?

(I og med at ikke noe som jeg vet om smitter rett gjennom hud.)

Gjest Fighter
Skrevet
Legger alltid på papir - også hos venner!

Bruker du hansker så du ikke skal ta i noe også? :roll:

Skrevet
Jeg vil gjerne si hurra for Cannon Hygiene. De har virkelig forstått det!

Helt enig, jeg synes toalettseterenseren er genial!

Er forøvrig overrasket over at noen jenter står og tisser! Det hadde aldri falt meg inn..

Men nå har jeg blitt inspirert... :ler: Det hadde jo vært deilig å slippe å sitte på offentlige toalett som er ekle til tross for papir og toalettseterenser! Jeg skal begynne å øve allerede ikveld..

Gjest Transegutt
Skrevet

Jeg liker så godt jenterolla at jeg sitter alltid når jeg tisser. Føler det er best for meg selv når jeg er gutt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...